Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 4.16 2000 turbo - теория преди практика!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Coupe 4.16 2000 turbo - теория преди практика!

    От доста време обмислям варианта какво може да се случи с моето Купе, за да тръгне повече или с по-прости думи - прави ми се бърза кола.Преди да ми кажете,че няма смисъл и т.н. - Имал съм възможност, за което съм мното щастлив и благодарен, да видя как се правят доста бързи коли и колко много пари и мъка пада покрай проектите.Знам и най-добрите алтернативни и отъпкани варианти за проекти.Но за момента смятам, да използвам каквото имам.Поради тази причина чета и търся най-добрият вариант, в които вложените средства и труд и резултата да са горе-долу в добро съотношение.И най-вече нещата да станат с колкото може по-малко "бой".Тъй като не стана ясно какво ще се случи с акцизите, а и властта се смени, варианта за 20в турбо Купе е още неясен.Затова ми се върти следната идея-на мястото на моя 1.8 да сложа мотор от Ланчиа Капа - 4.16 2000 turbo.Разбира се най-популярният вариант за Купе е 20в турбо мотор, но при моята база 1.8 ще трябва да сменя почти всичко по колата за да стане swap-a.А да тубринирам моя мотор - безсмислено.Та до колкото четох и разгледай - всички мотори на Купе присъстват и при Капа, включително и моя.Това значи ли ще прехвърлянето няма да изисква много промени по моята кола? - ходова части и т.н.?и какво точно трябва да се променя!Разбира се, че без преправяне няма да стане, но по-възможност да се сведе по минимум.Ще си използвам всичко от Ланчията - мотор, скорости, електроника, турбина.Освен това този мотор на Ланчия е доста разпространен в БГ, за разлика от тези от този пит за купе.А и за около 2000 лева може да се вземе цяла кола.Та интересува ме, дали този вариант е добър и няма да изисква много преправяне на базата ми.Целта ми-street car таван 240 коня, която да е надежна.Мисля,че фабричен турбо мотор, замислен за такъв е най-добрият вариант, пък и няма да го насилвам.Разбира се,че рано или късно ще се случи, но неискам да съм през ден по сервизите.Виждал съм такъв проект , реализиран от италянците, но не намерих никаква информация.Та много ще съм благодарен ,които има инфо и знания да ги сподели в темата.Мисля,че ще е полезно за всички.Надявам се, ако съм жив и здрав ,всичко е наред, проекта да не остане само на теория и идното лято да се реализира!Благодаря предварително!
    <<KARKELANOV>>

    Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
    Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

    #2
    За да сведеш преправянията до минимум е нужно и донора да ти е Купе.Има измамна прилика с частите от Капа,Тема и т.н.Мотора като цяло може и да е същия,но има разлики в окомплектоването на мотора към към купето които ще ти скъсят живота.Колкото и да си приличат (Купето и Капата) като механика не забравяй че се произвеждат от различни фирми и има съществени разлики в ел. инсталациите.Трансплантацията не е невъзможна,но по разумният според мен избор е мотор,скорости и електроника от Купе.

    Коментар


      #3
      Аз ще ти кажа как стоят нещата след някоя друга седмица
      [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

      Коментар


        #4
        Най-добре изчакай колегата Denev86 да завърши проекта и така ще имаш и практически пример . Според мен по-добрият вариант е едно Купе 16VT от Англия , от което да ползваш двигател , електроника , скорости , окачване , спирачна система , а и ще ти останат части за твоето . Другото пак може да се продаде Ако майстора ти е кадърен , не е проблем да се сложи и мотор от Капа . До сега съм виждал проекти на този мотор в кош на Мареа и Браво , скоро и в на Купе (успех на колегата ) В Пловдивско има едно Купе 1.8 с мотор от 2.0 20V
        Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

        Коментар


          #5
          А няма ли да излезе по-евтино и по-лесно направо да си продадеш купето и да си вземеш такова с турбо. Гледам от време на време има обяви за по около 5000. Като сложим цената на твоята кола и разходите и мъките по прехвърлянето, предполагам че ще си пак около тази сума.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            Така, Купето от Пловдив с 20в турбо го познавам момчето на което е, и неговото ходене по мъките беше много дълго.Наложи се да смени почти всичко от 1.8 - става дума за почти всичко по ходовата част, електрониката се сменя до задните лампички на номера.От 1.8 майче остана почти нищо, освен коша и интериора.А от това най-много ме е страх!Майстор си имам и по с много опит по италянските проекти.За това съм спокоен.Въпроса ми е да не изисква толкова много усилия.Защото 1.8 купето е доста по-различно от другите.Да се купи готова турбо купе - добър вариант, но читаво много трудно ще се намери в Бг.А читавите са на едни извънземни цени.Идеята ми е дали е възможно да се вкара мотора от ланчията, с възможно най-малко преправяния.А до колкото четох при слагане в 1.8, на който и да е различен мотор от купе се сменя почти всичко.Та дали в този случай ще има успех?А идеята за Купе от Англия е добра, но ако ще е такова ще е 20в турбо плюс.Но пак е изключително сложно прехвърлянето.Ще чакам Колегата Denev86 и ще стискам палци да стане!
            <<KARKELANOV>>

            Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
            Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

            Коментар


              #7
              Аз мислех варианта от Англия но едно купе 2.0 20в турбо е 1000паунда 2100лева като сложиш още 500-600 лева такси , винетки и бензин , и да не забравяме че 20в турбото се водят наи мощните двигатели но и наи не дъгави !!! аи частите никак не са ефтини сравнение с 16в Турбото
              dEv # LiFe sTyLe

              2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

              Коментар


                #8
                2.0 20в турбо купе, само ако е цяло.А такава кола не си заслужава да се мъча да я карам с десен волан.А 20в мотор вече имах и му знам историйте Идеята за Каппа ми дойде от това, че са много разпростванени и не са никак скъпи, за разлика от купета с този мотор.А мотора искам да го видя,че работи и тогава да правя с него каквото и да е.Въпрос:Ако реша да сложа 16в турбо в моето 1.8, ще трябда ли както при 20в турбо да преправям сумати неща или мотора ще взеле без мъки?
                <<KARKELANOV>>

                Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                  #9
                  Забравяш един много важен фактор.Спирачките!

                  Got nos?

                  Коментар


                    #10
                    sUkI написа:
                    Забравяш един много важен фактор.Спирачките!
                    Колега ,май не си запознат какво къде се слага по италиянките На Купе 1.8 16 се монтират същите дискове като на Купе 2.0 16 Турбо,оттука идва и въпроса от де на къде да сменя и спирачки,единствено му трябват читави дискове и накладки които не са от магазинната мрежа тука Ся па ако някой каже че са малки и не държат веднага мога да го оборя- аз си карам с оригиналния размер дискове 284 мм само дето са Tarox Sport Japan и с накладки Ferodo DS Performance и колата се държи чудесно,а също така и Ици на Типото е със стандартния размер накладки и дискове По въпроса за донор,аз също мисля че ще е по-добре цяло Купе и да прехвърляш от него.Не знам каква е разлиакта между 1.8 и 2.0 в захващанато ,но има вероятност да не е еднакво и то голяма.А за мотор от Капа ще ти трябват всички опори за захващането от мотор от Купе или Типо или Дедра.Ще ти трябва и цялата конзола която е заедно с масления филтър отпред,защото тая каповската нестава,ще ти трябва и надлъжното рамо заедно със захвата за главата и за ботуша на купето.Имам големите съмнения че кутията от Капата няма да има как да я захванеш към левия рог,понеже е коренно различна колата като платфоррма а и кутиите.Затова моя съвет е цяло Купе и да си сваляш от него За така вдъхващия респект 2.0 20 Турбо бих те посъветвал а и всички останали да се въздържате,понеже освен че е много чуплив и много златен откъм поддръжка,е освен ако не са ви пълни джобовете и не преливат от кинти
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #11
                      Мерси много колега за инфото.За 20в - не, няма смисъл!Пък и не гоня някаква голяма мощност.Мисля ще 16в тубро ще свърши работа.С това предно е безсмислено да правя каквото и да е над 300 коня. Искам една стрийт кола с около 240 коня, която да си карам спокоен и безгрижен.Само за драг.Днес ще направя няколко консултации. За сега нещата не вървят на добре П.П. Ванка, като стигна до спирачките , значи всичко ще е наред вече
                      <<KARKELANOV>>

                      Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                      Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                        #12
                        един съвет...някъде из форума се продаваше турбо купе 16 волта за 4 бона ако бях на твоето място щях да си продам колата за колкото мога и да купя другата и от там вече да се почва ....лично мнение ...иначе спирачките са еднакви само на 20 волтовото купе са 4 бутално брембо с 305 диск
                        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                        Коментар

                        Working...
                        X