Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кевларен съединител ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    кевларен съединител ?!

    имам един суединител от хамар които един приател каза че е кевоарен с 6 плочи от едната старана и 6 от другата е плочите приличат на нещо като "мед " на цвят въпроса ми е какво ще стане ако си ги накова на съединитела на колата се едно керамични плочи???
    ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

    #2
    ето и няколко снимки
    Прикачени файлове
    ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

    Коментар


      #3
      Казва се кевЛарен Тоя материал е може би смес на кевлар и метал - мед.Ако намериш човек, който наковава съединители, би трябвало да може да прецени дали ще може да прехвърли плочките на твоя диск, или пък ще трябва да се прави и нов диск.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        ици тва нема лид а изяде маховика , и май не става за ежедневно каране леконко притрисах
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          диаметара му е 215мм а дебелината 8ммзнаете ли на ГТто колко е диаметара П.П. търса стар феродов диск от пунто ГТ или само шлиците да стават
          ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            ици тва нема лид а изяде маховика , и май не става за ежедневно каране леконко притрисах
            Яде го повече от феродото, но само ако буксува съединителя, иначе проблеми с износване може да има само при много драг стартове ако се задържа повечко на полусъединител.За притрисането, ще има леко при потегляне.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              stangero написа:
              диаметара му е 215мм а дебелината 8ммзнаете ли на ГТто колко е диаметара П.П. търса стар феродов диск от пунто ГТ или само шлиците да стават
              имам един излишен ама е нов,кажи кво даваш и утре го взимаш
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                дават ми че диаметара е 180мм ав някои саитове а в фруги го дават 190мм кое е вярното
                ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

                Коментар


                  #9
                  Диаметъра на пунто ГТ е 215мм.

                  Коментар


                    #10
                    100% ли е 215мм диаметара
                    ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

                    Коментар


                      #11
                      Ами можеш да го свалиш и да го премериш-така ще си 101% сигурен

                      Коментар


                        #12
                        имах в предвид ти мерил ли си или си попаднал някаде в интернет на тази информация
                        ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

                        Коментар


                          #13
                          За какво ти е като колата ти е сток или да кажем полу сток?Ако беше над 300 коня да ама така просто няма смисъл да се занимаваш с глупости...
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Executer долу горе е на моето мнение.Можеш ли да обясниш, кое налага кевларен съединител на твоята кола? Ако ще и чисто нова да е.Караме кенефи 100-115 коня на +10 години, обаче ... кевларен съединител ... и брони и прагове abarth.Много ни бива на брони и стикер тунинг.Mой приятел взема навремето от италиански съд един Ford Escort Cosworth, беше размазал цяло семейство на някакво състезание.Та той вложи доста пари да го направи външно да изглежда като обикновен Escort. "Легените" със съответните колани и тръбите вътре в купето само издаваха за какво става дума.Най интересното беше като се напънат някои дупета с GTI-та, GSi-та, визуални Abarth-и Bertone-та. Общо взето спираха след 20-тия метър.Визуално ... все едно вуйчо от лозето с Ford-a се състезава с малкия брат на Мишел Ваян, но на асфалта тунинг, стикер и броня/прагове феновете предизвикваха бурен смях.
                            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                            www.cyxap.com

                            Коментар


                              #15
                              Защо разубеждавате човека?Като има възможност, защо да не го направи това? Пък и от каде знаете, може да е запланувал да я прави 300+ и да си трае!?А отностно оптичния тунинг, всеки си има каручка и може да си прави каквото си иска с нея. Не виждам какво ви пречи това на вас.
                              4 бири и турбината да свири

                              Коментар

                              Working...
                              X