Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нужда от помощ за пунто 2000 16v турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
    добрите момчета отиват в рая а лошите кадето си поискат

    Коментар


      #32
      а за тия кадето мапват за 100-200лв :D :D :D :D :D :D :D Един мой приятел даде -200лв и после при Тенчо-ремонт :D :D :D :D :D :D
      добрите момчета отиват в рая а лошите кадето си поискат

      Коментар


        #33
        пищете за валове - колянов-разпределителен-бутала-сегменти-клапани-турбини-кулери-дюзи-помпи-стига с тия чипове.Сменяте след това електрониката и всичко е ок.
        добрите момчета отиват в рая а лошите кадето си поискат

        Коментар


          #34
          но най много ме интересувазакрепването,не икам да се повтарям ама няма начин
          добрите момчета отиват в рая а лошите кадето си поискат

          Коментар


            #35
            Осещам , че ще се получи нещо много мощно ше трябват споилери да го притискат кам земята иначе успех ще се радвам да го видя.
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #36
              valyotuning написа:
              http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-Coupe-16V-Turbo-EVOCARS-chip-260HP-Q4-Delta-HPE_W0QQitemZ250550095525QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a55f30ea5
              тия коне могат да се изкарат когато се модифицира интейка, трябват и тръбен колектор и голяма генерация, по-голям кулер, горивен регулато на 3 бара, хубава бензинова помпа и пак на края като се изтества колата със широколентовата сонда ще се окаже че е далеч от желаните настройки, та ако си чувал приказката за краставиците и краставичаря ... Най-ефективното решение е мапване на живо, тия чипове готовите са компромис, особено така рекламирани като тоя от линка са определено под голямо съмнение, но понеже не си от краставичарите няма как да ги знаеш тия неща :D
              kalinfast написа:
              а за тия кадето мапват за 100-200лв :D :D :D :D :D :D :D Един мой приятел даде -200лв и после при Тенчо-ремонт :D :D :D :D :D :D
              Не е никакъв проблем да се мапне тоя мотор за тая сума, без да се налага после да посещаваш Тенчовци
              kalinfast написа:
              пищете за валове - колянов-разпределителен-бутала-сегменти-клапани-турбини-кулери-дюзи-помпи-стига с тия чипове.Сменяте след това електрониката и всичко е ок.
              Погледни нагоре в раздела темата ми за Типото, щом те интересуват нещата вътре в мотора.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #37
                kalinfast написа:
                ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
                Много се отклонихме от темата,но имам последно питане-ако имаме две коли с фабрично турбо и едната е 100к.с.,а другата е 200к.с и при двете ли повишението е от 30к.с. или от 30% Според мен е 1000 пъти по-добре да монтира 2000 кубика мотор,отколкото да се цеди това 1,4 макар да казват че остисквал до 270к.с.

                Коментар


                  #38
                  Имаше едно Фиат Купе Пловдивско 2.0 16v Turbo и го бяха направили 260 коня ама доста неща сменяха даже се продаваше във форума имаше спортни валове чип по-голям кулер и други неща А вие само с един чип да стане толкоз искате
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #39
                    valyotuning написа:
                    kalinfast написа:
                    ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
                    Много се отклонихме от темата,но имам последно питане-ако имаме две коли с фабрично турбо и едната е 100к.с.,а другата е 200к.с и при двете ли повишението е от 30к.с. или от 30% Според мен е 1000 пъти по-добре да монтира 2000 кубика мотор,отколкото да се цеди това 1,4 макар да казват че остисквал до 270к.с.
                    Няма такова правило да се смятат с твърди проценти колко качва чипа.Всичко зависи от самата кола - колко резерви има още в турбото най-вече, с други думи колко е голямо и колко още може да се надуе.Ако Пунтото ще се ползва само за драг и то без големи амбиции за резултати, наистина финансово е много по-изгодно да се сложи големия мотор.А почнат ли да се търсят рекордни резултати и двата мотора 1.4 и 2.0 ще глътнат доста финанси, но пак по-изгоден ще е 2.0Вече ако колата ще е ежедневка за каране по пътищата с 2.0 мотора ще е крайно разбалансирана при спиране и завиване.С други думи много рискова и трудна за каране.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #40
                      ici написа:
                      .......................Вече ако колата ще е ежедневка за каране по пътищата с 2.0 мотора ще е крайно разбалансирана при спиране и завиване.С други думи много рискова и трудна за каране.
                      Колко ще е по тежък този мотор с кутията?Мойта мисля да е точно ежедневка и затова питам,а и имам друга идея Няма ли да се запази баланса на колата ако се компенсира тежеста на мотора от към оптика?С леки брони,калници и най-вече капап мисля,че нещата ще се оравновесят поне малко!Мисля си също с едно по-твърдо окачване и разпънка на бомбетата проблема ще остане в миналото :DКолегата дето беше пуснал темата питаше за водния радиатор.С този на пунтото е абсурт според мен.Той зор сега смогва,а камоли с тоя мотор!

                      Коментар


                        #41
                        valyotuning написа:
                        Няма ли да се запази баланса на колата ако се компенсира тежеста на мотора от към оптика?С леки брони,калници и най-вече капап мисля,че нещата ще се оравновесят поне малко!Мисля си също с едно по-твърдо окачване и разпънка на бомбетата проблема ще остане в миналото :D
                        Колега,няма как да компенсираш баланс на маси само с боди кит,понеже самия мотор с кутията тежи страшно много сравнено с на Пунто-то оригиналния.При поставянето на мотора се получава страшно лека задница която при спиране ще губи сцепление с пътя,а при завиване ще се развява като на някое бмв задницата,т.е. ще се губи контрол доста често и разко което води и до трагични резултати(случая с колегата Краси ).Та моето мнение е като на Ици-ако колата се прави за драг да се слага 2.0,но ако ще е ежедневка.......П.П.С целия пост исках да кажа директно че тоя мотор(2.0) не е за това купе изключвайки драга
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #42
                          ivanko_rs написа:
                          Колега,няма как да компенсираш баланс на маси само с боди кит,понеже самия мотор с кутията тежи страшно много сравнено с на Пунто-то оригиналния.При поставянето на мотора се получава страшно лека задница която при спиране ще губи сцепление с пътя,а при завиване ще се развява като на някое бмв задницата,т.е. ще се губи контрол доста често и разко което води и до трагични резултати(случая с колегата Краси ).Та моето мнение е като на Ици-ако колата се прави за драг да се слага 2.0,но ако ще е ежедневка.......П.П.С целия пост исках да кажа директно че тоя мотор(2.0) не е за това купе изключвайки драга
                          Не искам да те обидя колега,но според мен не си прав Дори този мотор да е с 100кг по-тежък от този на пунтото(което не ми се вярва)неможе задницата да олекне чак толкова!Наистина е много тъжно това което стана с Красьо,но живота продължава.Ако става въпрос всеки ден умират много хора при катастрофи.Не може заради това да спрем да караме коли!Много е важно да се кара с главата,а не с краката

                          Коментар


                            #43
                            може да се провери в някой сайт колко тежи Типо 2.0 16В и Типо 1.4 и оттам да се направи сметка за разликата в кг. на двата мотора.Типо 2.0 16В тежи 1180 кг, а мисля 1.6 беше 1080 кг, с други думи разликата с 1.4 мотор и трансмисия ще е доста над 100 кг което е страшно много.А задницата олеква защото мотора е с надвес пред предния мост.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #44
                              toko.bg написа:
                              наи добреште е да е 4x4 ето италианците какво са сатворили - http://www.puntopower.com/mariotti_gt_2l16v.html
                              е те във европа са само 2 такива и са превени във малков сервиз така да се нарече иначе със 4Х4 е най добре ама във бг на дали някой ще се наеме да го прави
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #45
                                на никои ли не му трябват части от 1.4 за сега има всичко без турбото
                                добрите момчета отиват в рая а лошите кадето си поискат

                                Коментар

                                Working...
                                X