ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нужда от помощ за пунто 2000 16v турбо
Collapse
X
-
valyotuning написа:http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-Coupe-16V-Turbo-EVOCARS-chip-260HP-Q4-Delta-HPE_W0QQitemZ250550095525QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a55f30ea5и пак на края като се изтества колата със широколентовата сонда ще се окаже че е далеч от желаните настройки, та ако си чувал приказката за краставиците и краставичаря ... Най-ефективното решение е мапване на живо, тия чипове готовите са компромис, особено така рекламирани като тоя от линка са определено под голямо съмнение, но понеже не си от краставичарите няма как да ги знаеш тия неща :D
kalinfast написа:а за тия кадето мапват за 100-200лв :D :D :D :D :D :D :D Един мой приятел даде -200лв и после при Тенчо-ремонт :D :D :D :D :D :Dkalinfast написа:пищете за валове - колянов-разпределителен-бутала-сегменти-клапани-турбини-кулери-дюзи-помпи-стига с тия чипове.Сменяте след това електрониката и всичко е ок.
Коментар
-
kalinfast написа:ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :DСпоред мен е 1000 пъти по-добре да монтира 2000 кубика мотор,отколкото да се цеди това 1,4 макар да казват че остисквал до 270к.с.
Коментар
-
valyotuning написа:kalinfast написа:ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :DСпоред мен е 1000 пъти по-добре да монтира 2000 кубика мотор,отколкото да се цеди това 1,4 макар да казват че остисквал до 270к.с.
Коментар
-
ici написа:.......................Вече ако колата ще е ежедневка за каране по пътищата с 2.0 мотора ще е крайно разбалансирана при спиране и завиване.С други думи много рискова и трудна за каране.Няма ли да се запази баланса на колата ако се компенсира тежеста на мотора от към оптика?С леки брони,калници и най-вече капап мисля,че нещата ще се оравновесят поне малко!Мисля си също с едно по-твърдо окачване и разпънка на бомбетата проблема ще остане в миналото :DКолегата дето беше пуснал темата питаше за водния радиатор.С този на пунтото е абсурт според мен.Той зор сега смогва,а камоли с тоя мотор!
Коментар
-
valyotuning написа:Няма ли да се запази баланса на колата ако се компенсира тежеста на мотора от към оптика?С леки брони,калници и най-вече капап мисля,че нещата ще се оравновесят поне малко!Мисля си също с едно по-твърдо окачване и разпънка на бомбетата проблема ще остане в миналото :D).Та моето мнение е като на Ици-ако колата се прави за драг да се слага 2.0,но ако ще е ежедневка.......П.П.С целия пост исках да кажа директно че тоя мотор(2.0) не е за това купе изключвайки драга
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колега,няма как да компенсираш баланс на маси само с боди кит,понеже самия мотор с кутията тежи страшно много сравнено с на Пунто-то оригиналния.При поставянето на мотора се получава страшно лека задница която при спиране ще губи сцепление с пътя,а при завиване ще се развява като на някое бмв задницата,т.е. ще се губи контрол доста често и разко което води и до трагични резултати(случая с колегата Краси).Та моето мнение е като на Ици-ако колата се прави за драг да се слага 2.0,но ако ще е ежедневка.......П.П.С целия пост исках да кажа директно че тоя мотор(2.0) не е за това купе изключвайки драга
Дори този мотор да е с 100кг по-тежък от този на пунтото(което не ми се вярва)неможе задницата да олекне чак толкова!Наистина е много тъжно това което стана с Красьо,но живота продължава.Ако става въпрос всеки ден умират много хора при катастрофи.Не може заради това да спрем да караме коли!Много е важно да се кара с главата,а не с краката
Коментар
-
може да се провери в някой сайт колко тежи Типо 2.0 16В и Типо 1.4 и оттам да се направи сметка за разликата в кг. на двата мотора.Типо 2.0 16В тежи 1180 кг, а мисля 1.6 беше 1080 кг, с други думи разликата с 1.4 мотор и трансмисия ще е доста над 100 кг което е страшно много.А задницата олеква защото мотора е с надвес пред предния мост.
Коментар
-
toko.bg написа:наи добреште е да е 4x4 ето италианците какво са сатворили - http://www.puntopower.com/mariotti_gt_2l16v.htmlPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар