ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нужда от помощ за пунто 2000 16v турбо
Collapse
X
-
valyotuning написа:http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-Coupe-16V-Turbo-EVOCARS-chip-260HP-Q4-Delta-HPE_W0QQitemZ250550095525QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a55f30ea5kalinfast написа:а за тия кадето мапват за 100-200лв :D :D :D :D :D :D :D Един мой приятел даде -200лв и после при Тенчо-ремонт :D :D :D :D :D :Dkalinfast написа:пищете за валове - колянов-разпределителен-бутала-сегменти-клапани-турбини-кулери-дюзи-помпи-стига с тия чипове.Сменяте след това електрониката и всичко е ок.
Коментар
-
kalinfast написа:ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
Коментар
-
valyotuning написа:kalinfast написа:ок пунтото става 160 но каквото и да е чип качва мах-7-12кс атмосферка и 25-36-турбо. Пунто 133/136=166+-.Купе195=230-мах-но темата не е колко вдига чипа.А колко ще вдигне пунтото 2000 16в турбо :D :D :D :D :D :D
Коментар
-
ici написа:.......................Вече ако колата ще е ежедневка за каране по пътищата с 2.0 мотора ще е крайно разбалансирана при спиране и завиване.С други думи много рискова и трудна за каране.
Коментар
-
valyotuning написа:Няма ли да се запази баланса на колата ако се компенсира тежеста на мотора от към оптика?С леки брони,калници и най-вече капап мисля,че нещата ще се оравновесят поне малко!Мисля си също с едно по-твърдо окачване и разпънка на бомбетата проблема ще остане в миналото :DPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колега,няма как да компенсираш баланс на маси само с боди кит,понеже самия мотор с кутията тежи страшно много сравнено с на Пунто-то оригиналния.При поставянето на мотора се получава страшно лека задница която при спиране ще губи сцепление с пътя,а при завиване ще се развява като на някое бмв задницата,т.е. ще се губи контрол доста често и разко което води и до трагични резултати(случая с колегата Краси ).Та моето мнение е като на Ици-ако колата се прави за драг да се слага 2.0,но ако ще е ежедневка.......П.П.С целия пост исках да кажа директно че тоя мотор(2.0) не е за това купе изключвайки драга
Коментар
-
може да се провери в някой сайт колко тежи Типо 2.0 16В и Типо 1.4 и оттам да се направи сметка за разликата в кг. на двата мотора.Типо 2.0 16В тежи 1180 кг, а мисля 1.6 беше 1080 кг, с други думи разликата с 1.4 мотор и трансмисия ще е доста над 100 кг което е страшно много.А задницата олеква защото мотора е с надвес пред предния мост.
Коментар
-
toko.bg написа:наи добреште е да е 4x4 ето италианците какво са сатворили - http://www.puntopower.com/mariotti_gt_2l16v.htmlPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар