Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортен въздушен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #77
      Можеш да го переш както си искаш, само да не забравиш да го намажеш с олиото
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #78
        Аз ако шибна един на 19жтд дизело дали ще има ефектБ!
        PUNTO

        Коментар


          #79
          val_mcrae написа:
          Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
          един приятел си го праска с пароструйката на автомивкатавика на 2000-3000км го правел товаи както е мокар го слага и тръгваи осеща се разликата като се возя при негои аз моя скоро тряа да го мия ама се чудя каксигорно с пароструйката
          Fiat Brava 1.6 16V 2001

          Не на войната по пътищата !
          http://media.causes.com/ribbon/478500

          Коментар


            #80
            ivan_dmx написа:
            val_mcrae написа:
            Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
            един приятел си го праска с пароструйката на автомивкатавика на 2000-3000км го правел товаи както е мокар го слага и тръгваи осеща се разликата като се возя при негои аз моя скоро тряа да го мия ама се чудя каксигорно с пароструйката
            Продават се специални китове по 50 и нещо лева са!Обезмаслител и омаслител,ако не се лъжа!Иначе се пръска с обезмаслителя и се мие под чешмата.И след това филтъра се омаслява и пак е годен за работа!Доколкото знам,не трябва да стоят сухи тези филтри,заради това се омасляват

            Коментар


              #81
              sUkI написа:
              ivan_dmx написа:
              val_mcrae написа:
              Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
              един приятел си го праска с пароструйката на автомивкатавика на 2000-3000км го правел товаи както е мокар го слага и тръгваи осеща се разликата като се возя при негои аз моя скоро тряа да го мия ама се чудя каксигорно с пароструйката
              Продават се специални китове по 50 и нещо лева са!Обезмаслител и омаслител,ако не се лъжа!Иначе се пръска с обезмаслителя и се мие под чешмата.И след това филтъра се омаслява и пак е годен за работа!Доколкото знам,не трябва да стоят сухи тези филтри,заради това се омасляват
              50 лв. да дам само за едно такос нещо...ади бе приятеля ми дето е с тоя филтър вече е година и си го мие и го слагаи си е като нов и си е запазен не е наганат нещо деформирани си бочи колата както отначалото откакто го сложи...и аз смятам така да направянеска като бях на авто мивката забравих да го прасна ...пф ама е чист още явно щото ми е в кутията за възд. филтър
              Fiat Brava 1.6 16V 2001

              Не на войната по пътищата !
              http://media.causes.com/ribbon/478500

              Коментар


                #82
                messiahjtd написа:
                Аз ако шибна един на 19жтд дизело дали ще има ефектБ!
                аз пък се чудя на тд100 ако сложа !? я кажете колеги дали ще има някаква промяна?
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #83
                  Двигателя "диша" по-добре със спортните филтри!

                  Коментар


                    #84
                    пичове аз моя го пера с обезмаслител за двигатели, напръсквам го оставям го малко да постои и след това го изпирам с водоструйката става и под чешмата. след това взимам течна грес (течната грес е във флакон под наляфане и е като дезодорант. да кажа за тия които незнаят) напръсквам го обилно с течната грес и го слагам. ефекта е същия като с препарата за омасляване които го продават за по 40-50 лв. даже с греста е по добре !!! течната грес струва около 6-7лв. и върши по добра работа!!! които искада пробва. аз моя филтър така го третирам и нямам проблеми с прахта, всичко си остава във филтъра а не в двигателя!!! ето какво преставлява...---->http://evrobom.com/eshop/product_inf...products_id=82

                    Коментар


                      #85
                      robert1975 написа:
                      абе хора какви ги говорите-колата с тоя филтър лети и работи като с турбина!!!-и никакви грижи няма!
                      понеже видях че се похвали че купендурата лети, аз преди сложих performance ма кой да ми каже че трябва да се омасли Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 и после прочетох че трябва. не омаслен купето ми вървеше ако подавам плавно газ,ако рязко-се забъкваше. Са съм го омаслил,купих си комплекта,но пак го има забукването в по-малка степен. Колко пъти го напръска ти със oil spray-a?
                      coupe 1,8 16V

                      Коментар

                      Working...
                      X