Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
един приятел си го праска с пароструйката на автомивкатавика на 2000-3000км го правел товаи както е мокар го слага и тръгваи осеща се разликата като се возя при негои аз моя скоро тряа да го мия ама се чудя каксигорно с пароструйката
Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
един приятел си го праска с пароструйката на автомивкатавика на 2000-3000км го правел товаи както е мокар го слага и тръгваи осеща се разликата като се возя при негои аз моя скоро тряа да го мия ама се чудя каксигорно с пароструйката
Продават се специални китове по 50 и нещо лева са!Обезмаслител и омаслител,ако не се лъжа!Иначе се пръска с обезмаслителя и се мие под чешмата.И след това филтъра се омаслява и пак е годен за работа!Доколкото знам,не трябва да стоят сухи тези филтри,заради това се омасляват
Кажете как се пере филтъра? Няма ли да се свие след прането и да се смачка? Има ли някакъв метод, под чешмата или в кофа и т.н.
един приятел си го праска с пароструйката на автомивкатавика на 2000-3000км го правел товаи както е мокар го слага и тръгваи осеща се разликата като се возя при негои аз моя скоро тряа да го мия ама се чудя каксигорно с пароструйката
Продават се специални китове по 50 и нещо лева са!Обезмаслител и омаслител,ако не се лъжа!Иначе се пръска с обезмаслителя и се мие под чешмата.И след това филтъра се омаслява и пак е годен за работа!Доколкото знам,не трябва да стоят сухи тези филтри,заради това се омасляват
50 лв. да дам само за едно такос нещо...ади бе приятеля ми дето е с тоя филтър вече е година и си го мие и го слагаи си е като нов и си е запазен не е наганат нещо деформирани си бочи колата както отначалото откакто го сложи...и аз смятам така да направянеска като бях на авто мивката забравих да го прасна ...пф ама е чист още явно щото ми е в кутията за възд. филтър
пичове аз моя го пера с обезмаслител за двигатели, напръсквам го оставям го малко да постои и след това го изпирам с водоструйката става и под чешмата. след това взимам течна грес (течната грес е във флакон под наляфане и е като дезодорант. да кажа за тия които незнаят) напръсквам го обилно с течната грес и го слагам. ефекта е същия като с препарата за омасляване които го продават за по 40-50 лв. даже с греста е по добре !!! течната грес струва около 6-7лв. и върши по добра работа!!! които искада пробва. аз моя филтър така го третирам и нямам проблеми с прахта, всичко си остава във филтъра а не в двигателя!!! ето какво преставлява...---->http://evrobom.com/eshop/product_inf...products_id=82
абе хора какви ги говорите-колата с тоя филтър лети и работи като с турбина!!!-и никакви грижи няма!
понеже видях че се похвали че купендурата лети, аз преди сложих performance ма кой да ми каже че трябва да се омасли Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 и после прочетох че трябва. не омаслен купето ми вървеше ако подавам плавно газ,ако рязко-се забъкваше. Са съм го омаслил,купих си комплекта,но пак го има забукването в по-малка степен. Колко пъти го напръска ти със oil spray-a?
Коментар