е с какво да го пръскам бате? даи информация моля!
Ако е "истински" си е напръскан още като нов, със специално масло Също така можеш да си купиш комплект за подръжка на филтъра - препарат за изпиране, ако се е зацапал и масло да го напоиш. Всеки сериозен производител на спорни филтри предлага такъв комплект
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Всеки сериозен производител на спорни филтри предлага такъв комплект
Да но тук в БГ го продават отделно за около 40 кинта е на КН и окло 30 на JR P.S.А бре ти ноще много седиш в този форум па у нашия не влизаш вече да не си сърдит нещо
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Всеки сериозен производител на спорни филтри предлага такъв комплект
Да но тук в БГ го продават отделно за около 40 кинта е на КН и окло 30 на JR P.S.А бре ти ноще много седиш в този форум па у нашия не влизаш вече да не си сърдит нещо
Аз и от JR и от K&N съм много доволен P.S. Това е щото съм ти сърдит, че предаде БОКСЕРчето
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Колеги даите ми съвет. бе колат ами ту мени оборотите ту не ги мени кво е тва нещо, направо незнам. като е студена добре като загрее започва леко да ги мени ту спре ту пак започне. интересното е че вчера пук започна в широки граници от 1000 до 2000 оборота после се оправи. почистих си клапана електромагнитния но фаида няма. този модел на фиат има ли дебитомер. мерси HELP
Абе да питам аз кой вариант е по-добрия, с конусен филтър или такъв за кутията? За мойто браво този който е за кутията на JR е 75 лв.+още 30 за комплекта за почистване и смятам да си купя, ама не знам дали ще има ефекта на конусния.
Не си давайте парите, за спортни филтри, ефект, няма, само дето се развалят дебитомерите. Сменяйте си оригиналните филтри на 5000 км, защото в София и като цяло в БГ е много мръсно. Ако искате да "тунингарствате", изведете една тръба от фолио и да "лапа", студен и свеж, въздух и готово.
Не си давайте парите, за спортни филтри, ефект, няма, само дето се развалят дебитомерите. Сменяйте си оригиналните филтри на 5000 км, защото в София и като цяло в БГ е много мръсно. Ако искате да "тунингарствате", изведете една тръба от фолио и да "лапа", студен и свеж, въздух и готово.
Е той един спортен филтър, стига да е на реномирана фирма, поддържа ли се както трябва, не виждам какво повече ще го превзема праха от нормалния. А за дебитомера има много противоречиви мнения във форума и според мен филтъра не е основната причина за повреждането им.
До тук прочетох доста противоречиви мнения по въпроса дали се развалят дебитомерите или не от поставянето на спортен филтър и в крайна сметка почти нищо не разбрах! Та аз искам да попитам разваля ли се нещо или не защото от днес и аз взех че сложих един, който за съжаление се оказа че само цената му е на реномирана марка. ?До момента не забелязвам никаква разлика в работата на двигателя на празен ход! Чувал съм че се качват оборотите от повишеното количество въздух и естествено горивото от където пък се скапвали дебитомерите! Има ли нещо такова? Аз си мисля че не възможно!?
До тук прочетох доста противоречиви мнения по въпроса дали се развалят дебитомерите или не от поставянето на спортен филтър и в крайна сметка почти нищо не разбрах! Та аз искам да попитам разваля ли се нещо или не защото от днес и аз взех че сложих един, който за съжаление се оказа че само цената му е на реномирана марка. ?До момента не забелязвам никаква разлика в работата на двигателя на празен ход! Чувал съм че се качват оборотите от повишеното количество въздух и естествено горивото от където пък се скапвали дебитомерите! Има ли нещо такова? Аз си мисля че не възможно!?
Не казваш какъв филтър си си взел.Твоя мотор няма дебитомер, така че не му мисли. Иначе за мотори с МАФ дебитомер (с жичка) е препоръчително да са със сух филтър, защото импрегнираните с масло може да я зацапат и най-малкото сигнала вече да не е коректен. На празен ход няма какво да се промени, защото дебита е малък и не е проблем да бъде пропуснат от всеки филтър. Разликата идва при големи натоварвания.
До тук прочетох доста противоречиви мнения по въпроса дали се развалят дебитомерите или не от поставянето на спортен филтър и в крайна сметка почти нищо не разбрах! Та аз искам да попитам разваля ли се нещо или не защото от днес и аз взех че сложих един, който за съжаление се оказа че само цената му е на реномирана марка. ?До момента не забелязвам никаква разлика в работата на двигателя на празен ход! Чувал съм че се качват оборотите от повишеното количество въздух и естествено горивото от където пък се скапвали дебитомерите! Има ли нещо такова? Аз си мисля че не възможно!?
Не казваш какъв филтър си си взел.Твоя мотор няма дебитомер, така че не му мисли. Иначе за мотори с МАФ дебитомер (с жичка) е препоръчително да са със сух филтър, защото импрегнираните с масло може да я зацапат и най-малкото сигнала вече да не е коректен. На празен ход няма какво да се промени, защото дебита е малък и не е проблем да бъде пропуснат от всеки филтър. Разликата идва при големи натоварвания.
Някой път ме е срам да кажа че съм инженер ДВГ ! Наистина не предполагах че може да нямам дебитомер!? Филтъра е сух , но аз си мислех да го омасля добре че не съм го направил. Значи казваш да не се притеснявам? Може ли да има друг страничен ефект, като детонация във филтъра или нещо друго?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар