Незнам ама кат сложих моя K&N веднага преебах деебитомера още същия ден !Сега мисля варианти да го пусна надоло ли или някаква кутия да му мисля че незнам !
Незнам ама кат сложих моя K&N веднага преебах деебитомера още същия ден !Сега мисля варианти да го пусна надоло ли или някаква кутия да му мисля че незнам !
как точно го сложи ? в кутията си или отворен или някак другояче ?
Незнам ама кат сложих моя K&N веднага преебах деебитомера още същия ден !Сега мисля варианти да го пусна надоло ли или някаква кутия да му мисля че незнам !
как точно го сложи ? в кутията си или отворен или някак другояче ?
Ми моя майстор го заби направо на дебитомера и вечерта леко се погонихме на 402 и финишира Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 коносовиднен К&N така трябвало да седи без да е изолиран по някакъв начин НИЩО снощи си закачих оригиналния и турса некакви варианти да го пускам с маркуч надоло или изолирам спорния ама несъм в час
и аз имах такъв спортен Филтър но, беше свален и сложен в багажника а иначе отпред си имаше оригиналнания филтър.Незнаех преди за какво е и го оставих при един колега но той го хвърлил Като разбрах беше ме яд щото си е оригинален от Италия. Имало е и много други работи.Спортен филтър Лети джанти и гуми. Уредба и като гледам жиците които са останали е бира хубава. Преправяна е в Италия от фирма"RECIGN Sport ecshan".Сега има само предни спирачки от BRAVO . Задното гърне и аспуха е сменен модел от 300лв. Пружините са спортни някакви червени . Има и други работи но неги знам още .
абе да ама с него има страшен звук-и да питам само след пране ли се слага масло на конусовидния филтър или не и вярно ли е това за студения въздух-ако е така да го изнеса много ниско ама да не смукне вода тогава от някоя локва а? - и после воден удар -и БАМ!
Коментар