Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Blow off

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дет се вика човек се учи докато е жив :D на колата нищо й е нямало работи си чудесно днеска се видяхме с Енъо той каза че всичко й е добре и че по-добре че сме я сменили защото предишната е испускала и е можело да скапя турбото . Нещо не знам защо бях останал с впечатление че нещо не е наред , но важното е че сега работи добре . Следващия момент е филтър и чип , като ги сложа ще споделя впечатления
    Слагайте си коланите

    Коментар


      #17
      Добре де какво се оказа щото аз се обаждах в тсунами и ми обадиха че за ГТ блоу оффа бил 2 мембранен за да не бърка дебитомера и да не играят оборотите когато се смени с такъв които изпуска на въка
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        Оказа се че всичко си е добре сега няма проблеми дига нормално налягане абе всичко е О.К. а тва за 2 мембранния незнам ние сложихме нормален оригинален с една допълнителна работа отдолу която да изпуска навън , но пак се случва да гасне и да играят оборотите незнам за някакъв специален блоу офф при които не гасне .Ще съм ти благодарен ако ми дадеш кординати на Цунами да отида да ги запитам и да видят аз дали съм с такъв :D
        Слагайте си коланите

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          Добре де какво се оказа щото аз се обаждах в тсунами и ми обадиха че за ГТ блоу оффа бил 2 мембранен за да не бърка дебитомера и да не играят оборотите когато се смени с такъв които изпуска на въка
          Тука май нещо не си разбрал ! Нема никви 2 мембрани

          Alfa 145 QV Turbo
          Fiat Brava JTD '01

          Коментар


            #20
            BOIT написа:
            Оказа се че всичко си е добре сега няма проблеми дига нормално налягане абе всичко е О.К. а тва за 2 мембранния незнам ние сложихме нормален оригинален с една допълнителна работа отдолу която да изпуска навън , но пак се случва да гасне и да играят оборотите незнам за някакъв специален блоу офф при които не гасне .Ще съм ти благодарен ако ми дадеш кординати на Цунами да отида да ги запитам и да видят аз дали съм с такъв :D
            Колега целия ти проблем идва от тая допълнителна работа отдолу дето изпуска навън Ако ми обесниш кво точно сте сложили ще ти кажа и защо се получава така

            Alfa 145 QV Turbo
            Fiat Brava JTD '01

            Коментар


              #21
              Знам че е от нея . Не мога да ти обясня какво точно представлява . Клапан който изпуска само в едната посока като изпусне и се затваря , но ако примерно дал си яко гас пускаш гаста и ведната изключиш от скорост той изпуска ( тая работа дето е отдолу :D ) но няма достатъчно време да се върне клапанчето , засмуква въздух компютъра се бърка и гасне . Надявам се че ме разбра
              Слагайте си коланите

              Коментар


                #22
                BOIT написа:
                Знам че е от нея . Не мога да ти обясня какво точно представлява . Клапан който изпуска само в едната посока като изпусне и се затваря , но ако примерно дал си яко гас пускаш гаста и ведната изключиш от скорост той изпуска ( тая работа дето е отдолу :D ) но няма достатъчно време да се върне клапанчето , засмуква въздух компютъра се бърка и гасне . Надявам се че ме разбра
                Ама на мене ми е пределно ясно ама освен да сте оставили единия изход на БОФ-а навън невиждам каква друга джага може да се сложи да изпуска навън

                Alfa 145 QV Turbo
                Fiat Brava JTD '01

                Коментар


                  #23
                  Piston Ram Dump Valve.Unlike single piston or diaphragm divert valve,this atmospheric dump/BOV valve uses twin springs and dual pistons to prevent the valve from leaking air into the intake system when at idle. This valve is suitable for the following vehicles: Fiat Uno, Fiat Punto, Ford Escort RS Turbo, Nissan 200SX and Saab. FMDV004http://ето и другия модел които е за....jpg[/img]Чукче читател чукче не писател
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    Еми супер явно има такъв при който няма проблем с гаснене аз съм си виновен че не попрочетах преди да сложа нормален , а и се доверих на тва момче който ми го сложи той явно не е знаел че има такъв . Еми да единия изход е навън , ако искаш кажи кога има среща на Алфа или нещо такова ще се видим ще се запознаем и ще видиш кво сме го направили . Аз се видях с Енъо миналата неделя той каза че е направено мн прилично и че всичко си работи нормално тва с гасненето е малко гадно ама кво да направя ей виж имало си специален ама кой да потърси .
                    Слагайте си коланите

                    Коментар


                      #25
                      ...

                      Коментар


                        #26
                        Енъо предполагам че това си ти . Мерси за линка , но сега са на дневен ред джанти и нови гуми след това чип , чак след това евентулно ще видя ако има парички може да го направя като хората , но до тогава ще карам с тоя, който е в момента и ще внимавам с гасненето
                        Слагайте си коланите

                        Коментар


                          #27
                          Ами тогава другия път като пише чукче първо да чете че това НЕ Е "ГТ Блоу офф" както е написал Оригиналния на ГТ си е рециркулационен а не изпуска в атмосверата А BTW Тсунами казаха ли ти че с тоя с двете мембрани като дадеш газ и пуснеш рязко компа пак се побърква и колата пак гасне

                          Alfa 145 QV Turbo
                          Fiat Brava JTD '01

                          Коментар


                            #28
                            ...

                            Коментар


                              #29
                              за този за 230 кинта да но за другия твардяха че е 6 и ядове нямало но цената беше дабъл
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                като го сложим ще пиша какъв е ефекта и ако не става да си го взимат обратно
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X