Истината според мен е в реглажа на фаровете не в цената,защото крушките са еднакви по големина и стоят на едно и също място във фара(фокуса на рефлектора) и няма причина едната да заслепява повече от другата. Аз след като слажих ксенон ходих на реглаж и накарах майстора да ги свали под нормалното ниво на фаровете с оглед на това че светлината е по силна. Мисля че така е правилно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пружини?Ксенон?
Collapse
X
-
Отказах се да си побългарявам фаровете с ксенин кит.То цялата идея беше,че искам по силна светлина,но не и да заслепявам отсрещния.Карам често вечер по селски пътища и излизат животни,и каруци с крадливи цигани и светлината ми е необходима.Ако сложа крушки като мойте,но по силни като ватове,дали ше създаде това натоварване на инсталацията? Фаровете са ми стъклени,ако е от значение,с перфекно запазени рефлектори.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
pecata написа:Отказах се да си побългарявам фаровете с ксенин кит.То цялата идея беше,че искам по силна светлина,но не и да заслепявам отсрещния.Карам често вечер по селски пътища и излизат животни,и каруци с крадливи цигани и светлината ми е необходима.Ако сложа крушки като мойте,но по силни като ватове,дали ше създаде това натоварване на инсталацията? Фаровете са ми стъклени,ако е от значение,с перфекно запазени рефлектори.
Коментар
-
cekop написа:Истината според мен е в реглажа на фаровете не в цената,защото крушките са еднакви по големина и стоят на едно и също място във фара(фокуса на рефлектора) и няма причина едната да заслепява повече от другата...
Коментар
-
janyboy написа:cekop написа:Истината според мен е в реглажа на фаровете не в цената,защото крушките са еднакви по големина и стоят на едно и също място във фара(фокуса на рефлектора) и няма причина едната да заслепява повече от другата...FIAT Stilo 1.9 Jtd
Коментар
-
janyboy написа:Ми колега не е баш така.Ако не си забелязал ксеноновата крушка е малко по дълга от халогенната.Мястото на светене и на 2-те крушки е еднакво, но габаритният размер на ксеноновата крушка е по-голям.Говоря за Н1 цокъл с какъвто съм аз, но сигурно и при някои от другите цокли е така.Та това разминаване в габаритния размер причинява промяна в геометрията на снопа.При едно и също положение на източника на светлина при халогенна и ксенонова лампа - формата и размерите на самата, нямат никакво значение. В крайна сметка в ксеноновата свети едно малко балонче вътре в нея, а в халогенната - една жичка. Тъй като жичката е по-малка, и като цяло по-точно застава във фокуса, затова и очертнията и светлинните петна са по-точни, и добре изразени. Балончето на ксеноновата е по-голямо, и светлината не идва плътно от фокуса, а от място около фокуса. Това води до полусенки в очертанието, и промяна на светлинните петна по пътя. След няколко седмици ще сменям ксенонови с халогенни, и като вадя, ще ги снимам двете, и ще ги сравня. Ако не забравя, ще кача и снимки.
Коментар
-
ogi28b написа:janyboy написа:Ми колега не е баш така.Ако не си забелязал ксеноновата крушка е малко по дълга от халогенната.Мястото на светене и на 2-те крушки е еднакво, но габаритният размер на ксеноновата крушка е по-голям.Говоря за Н1 цокъл с какъвто съм аз, но сигурно и при някои от другите цокли е така.Та това разминаване в габаритния размер причинява промяна в геометрията на снопа.При едно и също положение на източника на светлина при халогенна и ксенонова лампа - формата и размерите на самата, нямат никакво значение. В крайна сметка в ксеноновата свети едно малко балонче вътре в нея, а в халогенната - една жичка. Тъй като жичката е по-малка, и като цяло по-точно застава във фокуса, затова и очертнията и светлинните петна са по-точни, и добре изразени. Балончето на ксеноновата е по-голямо, и светлината не идва плътно от фокуса, а от място около фокуса. Това води до полусенки в очертанието, и промяна на светлинните петна по пътя. След няколко седмици ще сменям ксенонови с халогенни, и като вадя, ще ги снимам двете, и ще ги сравня. Ако не забравя, ще кача и снимки.
FIAT Stilo 1.9 Jtd
Коментар
-
pecata написа:Отказах се да си побългарявам фаровете с ксенин кит.То цялата идея беше,че искам по силна светлина,но не и да заслепявам отсрещния.Карам често вечер по селски пътища и излизат животни,и каруци с крадливи цигани и светлината ми е необходима.Ако сложа крушки като мойте,но по силни като ватове,дали ше създаде това натоварване на инсталацията? Фаровете са ми стъклени,ако е от значение,с перфекно запазени рефлектори.То се състои в обикновен ксенонов комплект, но с лупи. Мисля, че самата крушка се поставя в нещо като лупичка, като по този начин светлината й се концентрира, а не се разпръсква от рефлектора. Бях мяркал подобни комплекти на цена от 160-180 лв. Малко по-височка е, в сравнение с обикновен кит, но поне ще ти е спокойна съвестта. Пък и най-важното е, че няма да си един от хилядите келеши на пътя с ксенон, "насаден" в рефлекторен фар и за капак насочен в небесата.. Тия индивиди са за пребиване, най-вече поради факта, че не им дреме ни най-малко за другите участници в движението! Даже се хвалят, че късите им, видиш ли, били по-яки от дългите.Крайно време е в техническия преглед да бъде включено и регулирането на фаровете, защото това е не по-малко опасно за другите на пътя. Грешно регулираните светлини са също неизправност по автомобила, не мислите ли? Та едно заслепяване може да доведе след себе си големи поразии! Направо нямам думи, но нали келешите няма да скачат по деретата..Което ме навежда на мисълта, че също си търся едно комплектче ксенон. Желанието ми е да е 4300к, като добре ще бъде да е със слим баластите, защото мястото под капака на Фиат Купе е малко ограничено
Сигурно е излишно да споменавам, че цени от порядъка на 200 лв. не ме "привличат" особено
Няма ли някоя промоцийка, от която да се възползвам? Коледа наближава все пак Yellow_Flash_Colorz_PDT_02
Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар