Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пружини?Ксенон?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега @stormi принципно е така, но това не важи 100% за фарове с лупи. Като знам на повечето фиати колко са им читави фаровете и няма нужда да ме убеждаваш, че всяка вечер не ме заслепяват в продължение на 2-3ч. пък да не говорим, че и на халогените вече слагат и карат така в града където е идеално осветено, но нали са гъзари. Важното е, че колегата е разбран човек и се отказа. А и повечето боклуци карат по една година.

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      Колега @stormi принципно е така, но това не важи 100% за фарове с лупи. Като знам на повечето фиати колко са им читави фаровете и няма нужда да ме убеждаваш, че всяка вечер не ме заслепяват в продължение на 2-3ч. пък да не говорим, че и на халогените вече слагат и карат така в града където е идеално осветено, но нали са гъзари. Важното е, че колегата е разбран човек и се отказа. А и повечето боклуци карат по една година.
      Колега с предишният ми пост не исках да те убеждавам, че не е така.Повечето хора не си регулират правилно фаровете (имам приятели дето си викат "майната му, че заслепявам.Нали аз виждам пътя добре и това само е важно) и пак заслепяват.Ако са правилно регулирани фаровете с лупи и ако са например 4300k няма толкова да дразнят, защото от този светлинен поток нагоре дразни ксенона.Аз примерно съм с 6000k и много хора са миказвали, че с обикновенни фарове така да ги нарека много дразни и заслепява колкото и да ги сваля, но след като сложих лупите има голяма разлика, освен, че не заслепявам толкова, еми че и осветеността на пътя е по-добра.Аз не искам да споря с теб, но виж например и оригинално монтираният ксенон на по-новите коли дразни, защото светлинният поток е по-силен от обикновенна крушка и поради това нещо се вижда много по-добре!Относно това, че слагат масово и на халогените е така.Аз примерно их си взел 4300k за халогените, защото се знае, че колкото по-жълтеникави крушки, толкова по-добре се вижда в мъгла!Относно това, че се пускат масово халогените пак е така и аз съм против това нещо!Ето има много коли в Перник дето и на фаровете и на халогените са сложили 8000k и много дразни на очите денем пък да не говоря вечер!За това актове да пишат на поразия полицайте и съм съгласен с тях!

      Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        Колега имам в предвид точно това, че е евтин. Толкова ли не забелязвате, че този ксенон заслепява насрещно движещите се, искаш и ти да станеш от тези.
        Мега глупост! Каква е разликата между китайски ксенон и ксенон за 300 - 500 лв, че заслепяването да е повече или по-малко? Много ми е любопитно да науча.

        Коментар


          #19
          Разликата е такава, че при нещо качествено и доказано само крушката струва в пъти повече, от целият комплект. Мога да ти гарантирам, че това което пише на всичките китайски неща въобще не е вярно и почти на 90% не отговаря на никакви стандарти. Това тука е като стрелбата с огнестрелно оръжие, може да мръднеш 1мм с цевта, но в разстоянието този милиметър ще стане метър. Има много неща които дразнят човешкото око и не е само до цвета.

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Разликата е такава, че при нещо качествено и доказано само крушката струва в пъти повече, от целият комплект. Мога да ти гарантирам, че това което пише на всичките китайски неща въобще не е вярно и почти на 90% не отговаря на никакви стандарти. Това тука е като стрелбата с огнестрелно оръжие, може да мръднеш 1мм с цевта, но в разстоянието този милиметър ще стане метър. Има много неща които дразнят човешкото око и не е само до цвета.
            А стигнахме до сновния въпрос - регулиране на фаровете. След манипулации по фаровете, то същите трябва задължително да се регулират отново и дали ще сложиш ксенон от 20 лв или ксенон от 1000 лв, посоката на лъча зависи от реглажа на фара и рефлектора му, а по никакъв начин от крушката. Най-много тази от 1000 лв да те издържи 1 месец повече. Разликата между скъпия и евтиния е дълговечността на системата и чувствителността й към външни влияния - влага, пикове в захранващото напрежение и т.н.

            Коментар


              #21
              Аз от няколко дни се возя с от 80 лева от промоцията на колегата Фюрер. Да ви кажа - МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН. Но трябва да си регулирам фаровете, сигурно е това. И ксенонът свети адски добре!
              NOW: ???
              Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
              Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

              Коментар


                #22
                Колеги сега като се прибирах от работа и зад мен караше един голф с ксенон на къстите,3-ка беше голфа и със сигурност е слаган,не е фабре.Като караше зад ,мен неме заслепяваше кой знае колко,но когато мине по неравност и му се разлашка колата нагоре и надолу,все едно ми пресветква къси-дълги,а всъщност не присветкваше,от какво се получава този ефект (доста е неприятен)?
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #23
                  pecata написа:
                  Колеги сега като се прибирах от работа и зад мен караше един голф с ксенон на къстите,3-ка беше голфа и със сигурност е слаган,не е фабре.Като караше зад ,мен неме заслепяваше кой знае колко,но когато мине по неравност и му се разлашка колата нагоре и надолу,все едно ми пресветква къси-дълги,а всъщност не присветкваше,от какво се получава този ефект (доста е неприятен)?
                  Снопът и фокусиран някъде напред и надолу, като се люшне на неравност снопът се насочва директно към теб и усещаш силата на светлината. При нормална крушка интензитетът е по-малък и не е толкова силно "облъчването". За да се избегне този ефект, на съвременните автомобили се монтира жироскоп, който постоянно контролира наклонът на фаровете и реално при такива люшвания подава сигнал на моторчето, което постоянно регулира така фара, че да не заслепява предния.

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    Разликата е такава, че при нещо качествено и доказано само крушката струва в пъти повече, от целият комплект. Мога да ти гарантирам, че това което пише на всичките китайски неща въобще не е вярно и почти на 90% не отговаря на никакви стандарти. Това тука е като стрелбата с огнестрелно оръжие, може да мръднеш 1мм с цевта, но в разстоянието този милиметър ще стане метър. Има много неща които дразнят човешкото око и не е само до цвета.
                    Колега - какъв точно "качествен и доказан" ксенон трябва да си сложа, за да не заслепявам насрещните? Филипс? Хела? Тук във форума дори има човек, който твърди че има "система Бош". Или уникалната марка Луксима, която с подходяща реклама я продават за над 200 лева, а не е нищо по-раазлично от ксенон от 80 лева, за който стана въпрос?Качествен ксенон за нашите коли - НЯМА!!! Всички те са проектирани за халогенни лампи, и всички цокли започват с H, съкратено от Halogen. Качественият ксенон - това е ксенон вграждан фабрично в заводите, и цоклите на такива фарове започват с Dxx - D1S, D2S, D2R, където D идва от Discharge. Това е положението. Стига с тея измишльотини за скъпия ксенон на цокъл Hx.

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Колега - какъв точно "качествен и доказан" ксенон трябва да си сложа, за да не заслепявам насрещните? Филипс? Хела? Тук във форума дори има човек, който твърди че има "система Бош". Или уникалната марка Луксима, която с подходяща реклама я продават за над 200 лева, а не е нищо по-раазлично от ксенон от 80 лева, за който стана въпрос?Качествен ксенон за нашите коли - НЯМА!!! Всички те са проектирани за халогенни лампи, и всички цокли започват с H, съкратено от Halogen. Качественият ксенон - това е ксенон вграждан фабрично в заводите, и цоклите на такива фарове започват с Dxx - D1S, D2S, D2R, където D идва от Discharge. Това е положението. Стига с тея измишльотини за скъпия ксенон на цокъл Hx.
                      Абсолютно съм съгласен с Оги.Самата истина!

                      Коментар


                        #26
                        Някъде да съм написал, че се продава същият комплект на Филипс само, че за 1000лв Няма или поне аз не знам да има такъв комплект който да се сложи на обикновен фар и да не заслепява. Както казах е по добре от другите фарове, но пак дразнят и това е истината.

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Някъде да съм написал, че се продава същият комплект на Филипс само, че за 1000лв Няма или поне аз не знам да има такъв комплект който да се сложи на обикновен фар и да не заслепява. Както казах е по добре от другите фарове, но пак дразнят и това е истината.
                          Това, което се опитах аз да ти кажа, а предполагам и Оги е, че дали ще купиш марков комплект или китайски няма отношение към заслепяването, а единствено евентуално към дълговечността на комплекта.

                          Коментар


                            #28
                            Ето тук видях комплект на Филипс http://www.inesauto.com/catalogue.php?cid=1314 Ако разликата между евтин и този е като при обикновените крушки определено бих дал повече за Филипс.

                            Коментар


                              #29
                              охоооо, не че нещо, ама Инес-ауто доколкото знам от много сигурен източник - одавна са разкрити в шкода-форума. Минали са и те покрай филипс. Етикета, етикета е цЕлата раута. Извинявай, но аз подразбрах, че имаш предвид скъп, в смисъл - марков. Е, марков няма. Или поне за цокъл Халоген1, 3, 4, 7, 11.... И напълно съм съгласен че ксенона заслепява , монтиран в обикновен фар. (Обикновен = рефлектор) . Аз лично съм много против, и ако зависи от мен - друго може да не променя, но ще променя това да се слагат такива светлини на колите. Под такива имам предвид - "афтър-маркет". Не е ли заводско монтирано, със спазени всички изисквания за този тип светлина - ще е забранено.

                              Коментар


                                #30
                                Колеги квото и да правите, ако не са регулирани фаровете ще заслепяват и това е. Все тая дали са на лупа или рефлектор или на порше и т.н. За сведение имам приятел с чисто нов астра с рефлекторни фарове с халогенни крушки. Ами ебали са си мам...та. Като караш пред него направо те боли вътре в главата от отражението в огледалата. Като караш срещу него ти идва да се гръмнеш или да отбиеш в страни от пътя. Да вярно че светят много хубаво. А са регулирани по този начин от завода ама много гадно заслепяват.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X