Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    поздравления всичко е мн яко Но колко пари ти стъпи до сега това удоволствие ???
    Fiat fen

    Коментар


      "Калиевите" клапани по скоро бяха споменати в шеговит стил Преди малко ми изпратиха и цената за глава+доставка.Ще я държа в ръцете си срещу 112£.Изобщо няма да се занимавам с търсене на клапани и т.н. Щом главата е при мен минава на профилактичен преглед,шлайф и смяна гумички на клапаните.Ще изчакам с плащането защото като нищо може да излезе изненада в долната част на мотора и не искам да чакам допълнителна седмица за нужните ми части.Ако на някой му е интересно на драго сърце ще срежа колкото клапана иска.Относно цената-никога не съм смятал точно(то едва ли и може) каква е сумата инвестирана до тук,а и цената продължава да расте.Със сигурност обаче вече е над 4000лв.Кеф цена няма,а и щом питаш колко пари струва едно нещо,то най вероятно не може да си го позволиш

      Коментар


        взимай я главата , за тея пари само клапаните не можеш да си купиш и гимичките и....бе ремонта ще ти е много по скъп от 112GBP с 2 думи п.с. за калиевите беше шегичка , да внеса малко слънце над облачното ти настроение
        Power Under Pressure

        Коментар


          Днес беше демонтиран картера.Сваля се изключително неприятно и почти всичко пречи.Наложи се да се демонтира и смукателя на маслената помпа за да излезе.Утре ще мисля гимнастиките за монтаж! Лагерите като цяло са прилични.Основните са като нови и няма видими следи от каквато и да било работа! При биелните за съжаление нещата не стоят по този начин.Лагерите на 3,4 и 5ти цилиндри са си за смяна.По биелите няма следи от удара и за щастие си остават.Буталата след измиването изглеждат чудесно като и по тях има много малко следи от работа.Сегментите още са в допустими граници като хлабина в ключа, но ако намеря прилични като марка ще сменя и тях.По коляновия вал има интересни петна(от светкавицата изхлеждат по ужасни отколкото са),но шийките са гладки и няма следи от задиране и т.н.Направих и няколко снимки. .

          Коментар


            Колега, ти ревизира ли го тоз маторь преди да го боднеш там, ако да тез биелните лагери на колко км. са? Виж мерни и биелите за елипси
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              Мотора не е ревизиран преди присаждането.Колата донор беше на 57000мили(около92000км) с много прилежно попълвана сервизна книжка.Мерена е само компресия-11атм.Мотора не е пипан и преди мен така че лагерите които са на снимките вече са на около 100000км.Днес не можах да намеря вътромер и затова биелите не са мерени.Имам около 2 седмици (докато дойде главата и се ревизира) да подготвя всички части и да направя измервания на всичко демонтирано. В понеделник смятам да занеса и турбото за проверка и евентуално ремонт.

              Коментар


                вала мми се струва малко зле що не го погледне шлайфист чудя ти се що не го ревизира преди да го боднеш тоз мотор , и без това са капризни аз що съм останал с впечатлението че е ревизиран преди да го сложиш
                Power Under Pressure

                Коментар


                  На снимките шийките на вала наистина изглеждат ужасно.Днес направих няколко нови снимки от които по достоверно може да се прецени състоянието им.За мен са си много добре.Петната бяха от "наслоена" лагерна композиция.Изчистиха се с Meglio и кореселин! Отделих и няколко часа за полировката на колектора.По отвратително отлято нещо трудно може да се намери.Успях да загладя някои шупли от отливката и след полировката резултата е чудесен.С тези темпове за Нова Година ще е готов :D Относно ревизирането-като цяло съм за,но само за мотор без история.И аз съм чувал че петака е капризен, но за мен това си е мит.При редовно и съвестно обслужване капризите не биха се проявили.

                  Коментар


                    И биели и шийки - мерене му е майката.... Тоз лъскавия клектор кой е бе баси .... не мога да го позная .... всмукателния колектор ли е тва
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      я ходи да те премерят за да нема изненади после сега изглежда доста по добре ама все пак едно меглио не може да го въстанови
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        От вчера главата е готова и е при мен.В събота и неделя ще се дооборудва с повдигачи,валове и т.н.Днес трябва да взема и сегментите, а за другата седмица остава набавянето на биелните лагери. .Вече имаме сегменти и две от пластмасите за ангренажния капак(него не мога да го открия никъде наличен) .Реших да сложа и ремонтния комплект за турбото(който купих преди време) обаче има лека пукнатина в чугунения охлюв на турбото.Вече започвам лекичко да се изнервям с тази кола

                        Коментар


                          kaci написа:
                          На снимките шийките на вала наистина изглеждат ужасно.Днес направих няколко нови снимки от които по достоверно може да се прецени състоянието им.За мен са си много добре.Петната бяха от "наслоена" лагерна композиция.Изчистиха се с Meglio и кореселин! Отделих и няколко часа за полировката на колектора.По отвратително отлято нещо трудно може да се намери.Успях да загладя някои шупли от отливката и след полировката резултата е чудесен.С тези темпове за Нова Година ще е готов :D Относно ревизирането-като цяло съм за,но само за мотор без история.И аз съм чувал че петака е капризен, но за мен това си е мит.При редовно и съвестно обслужване капризите не биха се проявили.
                          колега да ти кажа честно и моят петак беше със история и то италианска но като го отворих беше на 140000 км !и със изненада разбрах че коляновият вал беше на 1-ви ремонт явно наистина това си им е слабо място на петаците !
                          карам Спаска ламята

                          Коментар


                            Ако мотора ми беше внесен от Италия със 100% сигурност щеше да има ревизиране независимо от сервизна книжка и т.н. Държавата (Италия) и населението и изобщо няма да коментирам.Предполагам всеки се е сблъсквал с пословичната им мърлящина. Днес си взех и биелите от проверка. 2 или 3 имат по една стотна овал и няма да се пипат. За съжаление не мога вече да ползвам сервиза в който си правех колата и засега сме на "улицата" Мислех да местя купето някъде в събота и неделя за да се сглобява долната част на мотора и да остане само монтажа на главата щом пристигне гарнитурата.Да ама не Днес по обедно време ми се обадиха с новината че колата ми е ударена До преди час се занимавах със застрахователи и КАТ.Слагам снимки и няма да коментирам нищо. Време е да търся шамани, врачки и всякъкви такива гадове за да се спре с този мой карък. .

                            Коментар


                              kaci написа:
                              Ако мотора ми беше внесен от Италия със 100% сигурност щеше да има ревизиране независимо от сервизна книжка и т.н. Държавата (Италия) и населението и изобщо няма да коментирам.Предполагам всеки се е сблъсквал с пословичната им мърлящина. Днес си взех и биелите от проверка. 2 или 3 имат по една стотна овал и няма да се пипат. За съжаление не мога вече да ползвам сервиза в който си правех колата и засега сме на "улицата" Мислех да местя купето някъде в събота и неделя за да се сглобява долната част на мотора и да остане само монтажа на главата щом пристигне гарнитурата.Да ама не Днес по обедно време ми се обадиха с новината че колата ми е ударена До преди час се занимавах със застрахователи и КАТ.Слагам снимки и няма да коментирам нищо. Време е да търся шамани, врачки и всякъкви такива гадове за да се спре с този мой карък. .
                              колега не ти трябва врачка а тенекеджия и бояджия съжалявам че не сме от един град иначе със удоволствие бих дошъл да ти ударя едно рамо !а относно проблемите то ако беше лесно нямаше да е интересно !
                              карам Спаска ламята

                              Коментар


                                kaci написа:
                                На снимките шийките на вала наистина изглеждат ужасно.Днес направих няколко нови снимки от които по достоверно може да се прецени състоянието им.За мен са си много добре.Петната бяха от "наслоена" лагерна композиция.Изчистиха се с Meglio и кореселин! Отделих и няколко часа за полировката на колектора.По отвратително отлято нещо трудно може да се намери.Успях да загладя някои шупли от отливката и след полировката резултата е чудесен.С тези темпове за Нова Година ще е готов :D Относно ревизирането-като цяло съм за,но само за мотор без история.И аз съм чувал че петака е капризен, но за мен това си е мит.При редовно и съвестно обслужване капризите не биха се проявили.
                                а и сега забелязах колектора става много яко !!
                                карам Спаска ламята

                                Коментар

                                Working...
                                X