много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
Колко гущера е удоволствието
около 600 лв.
Ако всичко изброено струва 600лв. то това си е сделка отвсякъде Вече има Brembo и от дясната страна.Имах чувството че ремонтирам в космоса-няма кой едно ключе да подаде Все пак нещата станаха въпреки липсата на помощник.Потвърди се и поредното несъответствие между Bravo и Coupe(след смяната на левия шенкел се предполагаше за него)-шенкелите са толкова различни че след монтажа и на двата се получи доста комичен ефект-лявото колело правеше почти пълен десен завой,а дясното-почти пълен ляв!Ако утре на реглажа предницата не може да се вкара в параметри следва скъсяване на дългите накрайници.Надявам се колата да се появи след две седмици на Междене.
много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
Колко гущера е удоволствието
около 600 лв.
Ако всичко изброено струва 600лв. то това си е сделка отвсякъде Вече има Brembo и от дясната страна.Имах чувството че ремонтирам в космоса-няма кой едно ключе да подаде Все пак нещата станаха въпреки липсата на помощник.Потвърди се и поредното несъответствие между Bravo и Coupe(след смяната на левия шенкел се предполагаше за него)-шенкелите са толкова различни че след монтажа и на двата се получи доста комичен ефект-лявото колело правеше почти пълен десен завой,а дясното-почти пълен ляв!Ако утре на реглажа предницата не може да се вкара в параметри следва скъсяване на дългите накрайници.Надявам се колата да се появи след две седмици на Междене.
и аз се надявам да се видим там само да не изкочи нещо непредвидено !а относно цената само предните амортисиори са 600 а за задните се надявам следващият месец да ме огрее
Междене за мен почти сигурно отпада Днес прибирайки се от реглаж на предницата(най-накрая) ремъка за хидравликата се подпъхна под ангренажния.Звука беше доста интересен,но не и с метален оттенък.Резултата-счупена водна помпа,откъртена шпонка на колелото на изпускателния вал и спукан капак на ангренажа.Утре ще се опитам да сглобя пробно ангренажа и да измеря компресия.Ако си спестя демонтаж на главата ще е повече от чудесно,ама едва ли.Слагам и малко снимки.Чудя се на себе си как свалих всичко без да откача дори и един тампон на мотора!!! .
Що си праиш упражнения за луди..... Вади кратуната даже и да извади неква компресия спокоен ли ще бъдеш?!? Може водач да има нещо.... може бутало и докато мериш компресията д" иде и блока.... Махай кратуната - само мнение!
Вчера още със свалянето на капака на клапаните стана ясно накъде отиват нещата Главата е демонтирана и гледката никак не е радваща.Имаме 20бр. изкривени клапани и няколко повдигача които не ми харесват.Буталата се показват еднакво над блока и се двоумя дали да демонтирам и картера за проверка на биелите.Направих и няколко снимки. .
При мене бяха само осем кривнали , обаче от превъртяла шпонка на коляновия нама какво да се плашиш да сваляш буталата , неми се верва на турбо мотор клапан да може да кривне биела , , , кривнал си 20 клапана според мене и това е прави главаа и затваряи и карай а цялата работа от какво се прееба така неразбрах от водната или от друго
При мене бяха само осем кривнали , обаче от превъртяла шпонка на коляновия нама какво да се плашиш да сваляш буталата , неми се верва на турбо мотор клапан да може да кривне биела , , , кривнал си 20 клапана според мене и това е прави главаа и затваряи и карай а цялата работа от какво се прееба така неразбрах от водната или от друго
И аз мисля че с биелите няма да има проблем,но ще ме яд ако сега не проверя какво става с лагери,сегменти и т.н..Картера се сваля много гадно,но си заслужава дори и само за мое успокоение.Според мен има два възможни варианта за случилото се:1. На реглажа на предницата се наложи(както и предполагах) скъсяване на десния дълъг накрайник.Накрайника беше стегнат(с "чираци") за стаб.щанга която е доста близко до ремъчната шайба на коляновия вал.Накрайника се скъсява с флекс(аз бягам поне на 50м. като чуя звука му) и не присъствах на самото рязане.Възможно е с флекса да е докоснат ремъка(за хидравликата) което го е подготвило за изместването му в посока на ангр. ремък.Общото разстояние изминато от сервиза(където бе извършен реглажа) до мястото на смърта е около 3км. изминати с доста спокойно каране.2. Възможно е при отнемането на газта и натискането и ремъка(на хидравликата) да е направил "корем" който е причинил и изместването му с 2 канала(от общо 6) към капака "пазещ" ангр.ремък и ....Колата е инспектирана миналата събота и освен някои неща по ходовата част друго не бе открито.Откакто имам колата поне на две седмици обръщам специално внимание на въпросния ремък(за хидравликата) и ролките му поради всеизвестния проблем(на 5 цилиндровия мотор) с ремъка и шайбата.Не случайно този ремък е кръстен "belt of death" Името му поне при мен се оказа вярно.Днес обстойно прегледах всички части които биха могли да причинят подобна авария.Всичко е изправно и немога да обвиня никоя част за случилото се.Водната помпа се е разпаднала от прекомерно натегналия се ангр. ремък.Знам със сигурност че или ще ми изработят модифицирана шайба или ще си купя готова такава.Слагам и две снимки на които се вижда разликата между оригиналната и модифицираната.От нужните ми части днес успях да намеря клапани AE с цена 10лв. бройката.Има опция и за поръчка на цяла оборудвана глава която обаче още не знам какво ще ми струва.
Един колега от бургас с уно турбо след удар на клапаните имаше леко крива биела, която в последствие изкочи като тропане след затварянето на мотора ...
Провери ли при джудит на хладилника и при фантазията
Главата най вероятно ще се прави на Хладилника(ако се прави изобщо).Мисля обаче аз да им занеса частите че нещо май и те взеха да слагат евтини неща.Иначе ми предложиха клапани на някъква непозната на мен марка по 9лв. бройката."Моминските" имена които си дал нищо не ми говорят.От базата в Хладилника се сещам само за Жоро(беше шеф когато носех някоя и друга глава за ремонт),ама не знам какъв прякор са му лепнали!
Оригиналните клапани са натриеви Тези АЕ-та и друтиге, коиго си писал съдейки от цената едва ли са такива..... Мисля, че е по- добре да потърсиш оригинални /макар и втора ръка/...... Не си преведох на английски кво означава наречието за тоз ремък ма аз имам бая километри и с атмосверен и с турбо петтак .... не е имало проблем! А иначе отвори и картера.... стигнал си до Рим да не видиш папата....
И според мен ще е добре да отвориш и картера, провери си и биелите, поне ей така за твое успокоение, аз моя го отворих чак след като гръмнах бутало и резултата беше три криви от пет, като тази на счупеното бутало на първи цилиндър беше като хармоника и от там на трети и на пети, малко ще си удължиш агонията с мотора, но не е лошо да си сигурен в него
[quote="kaci"]Вчера още със свалянето на капака на клапаните стана ясно накъде отиват нещата Главата е демонтирана и гледката никак не е радваща.Имаме 20бр. изкривени клапани и няколко повдигача които не ми харесват.Буталата се показват еднакво над блока и се двоумя дали да демонтирам и картера за проверка на биелите.Направих и няколко снимки. колега не си само ти,и аз имах такива мъки с моя двигател,когато сменях сички ремаци и ролки,при поставяне на ремака за хидравликата ,големия маистор не могалда я сложи правилно в шлиците на толката и така карах 30 километра и разкъсалия ремак попаднал в ролката на коляновия вал и какаво??????20 клапана пастет.жалко когато сичко е проверено и подменено от такав проблем да изпати човек Успех и скорошно""оздравяване"" че сега е много болно Брависимото
ето ти телефон да то намерят 0888232484 и натриеви и каливи ще ти намрят ако искаш най добре
"Каливи" /вероятно калиеви/ може по пунтарите да има На 20 ВТ-то са натриеви и ако някой не вярва Каси просто срежи стеблото на един клапан в удебелената част на основата му и го покажи на white power.....
Коментар