Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    S.W.A.T. написа:
    Със какви апарати беше преди това ? Поставянето на брембото изисква ли преправяне на супорта ?
    Апаратите и дисковете си бяха(на дясното колело още са) стандартните за HGT моделите ATE апарати и вентилирани дискове с диаметър 284мм. Предполагам под супорт имаш предвид шенкела! Ако е така, то с адаптор няма да е проблем Brembo апаратите да се монтират на стандартните шенкели.

    Коментар


      #92
      Че съм се замислил за в бъдеще да ъпгрейдвам на апарати от купе или от хгт и се чудя дали ще станат на моя шенкел на типото
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #93
        Мога да ти премеря и снимам всичко което би ти помогнало.

        Коментар


          #94
          kaci написа:
          И неделята не мина без проблеми.Вече сме с Brembo но........ само от лявата страна,десния шенкел се оказа крив,ама много крив Вече е поръчан друг и тръпна в очакване.Сложих и предните пружини от Купето донор.Возията малко се втвърди,но височината на предницата не се промени(колата доста клекна след трансплантацията на мотора и скоростите).Ако махна субуфера и многото боклуци от багажника сигурно съвсем ще "лиже" асфалта.Датчиците на ABSа противно на очакванията ми оцеляха и то благодарение на мистичния човек от първия пост на темата(анонимноста му се запазва по моя преценка ) За съжаление не можах да правя снимки по време на работния процес поради влошеното ми психично състояние.Има снимки на "готовия" продукт.Днес платих и гумите.След определени счетоводни финтове крайната цена която платих за гуми,винтили,тежести,азот и баланс е 757лв. Надявам се състоянието на гумите да се запази поне 757км.Поведението им все още не мога да коментирам. .
          Браво колега Мисля че изборът ти за гуми не е никак лош, аз лично съм с такива и съм много доволен. На мокро не са чак толкова добри колкото на сухо - но в моя случай са много по добри на мокро от КУМХОТО което имах преди това
          Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
          Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
          Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

          Коментар


            #95
            Днес един приятел се прибра от Швейцария и ми донесе подарък-задни пружини Apex които бяха монтирани веднага.Стойката на колата стана доста приятна и вече е еднакво висока(ниска).При бързия преглед се установи че единия заден амортисьор е доста омазнен,а втулките на предните носачи-развулканизирани и приличащи на.......В най-скоро време пак ще се налага "дребна инвестиция" Понеже около мен са все зевзеци и все плача че предния десен спирачен апарат и диск са малки гадовете домъкнаха отнякъде спирачен апарат с внушителни размери който обаче не можах да монтирам :D :D :D Направих само няколко снимки поради липса на заредени батерии за фотоапарата. .

            Коментар


              #96
              [quote="kaci"]Днес един приятел се прибра от Швейцария и ми донесе подарък-задни пружини Apex които бяха монтирани веднага.Стойката на колата стана доста приятна и вече е еднакво висока(ниска).При бързия преглед се установи че единия заден амортисьор е доста омазнен,а втулките на предните носачи-развулканизирани и приличащи на.......В най-скоро време пак ще се налага "дребна инвестиция" Понеже около мен са все зевзеци и все плача че предния десен спирачен апарат и диск са малки гадовете домъкнаха отнякъде спирачен апарат с внушителни размери който обаче не можах да монтирам :D :D :D Направих само няколко снимки поради липса на заредени батерии за фотоапарата.Брависимото става трепач .на мен лично ми харесва семплия тунингА от пред с какви пружини си.има ли значение ако имаш само двоика предни или двоика задни пружини,например ако сложиш спортни пружини от пред или отзад няма ли по барза амортисюрите да изпуснат.какво е значението на сини пружини жълти или червени?????

              Коментар


                #97
                Предните пружини са от 20V Turbo и са по-твърди от старите ми(стандартните за HGT).Пружините е препоръчително да се сменят комплект(4бр.) нови или еднакво уморени.Доста твърди пружини биха се отразили зле на "нормални" амортисьори и на поведението на автомобила като цяло.Аз и без друго явно ще сменям амортисьори и затова си позволих експеримента.С новите пружини колата доста изразено подскача,а тялото ми открива нови неравности по иначе до болка познатия ми маршрут.

                Коментар


                  #98
                  много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
                  Прикачени файлове
                  карам Спаска ламята

                  Коментар


                    #99
                    fena написа:
                    много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
                    Колко гущера е удоволствието
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      fena написа:
                      много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
                      Избора ти на марка и модел амортисьори е доста добър.За съжаление в момента не мога да си позволя подобни и май ще взема Kayaba.Днес пристигна и десния шенкел който ще се опитам да монтирам в събота.С шенкела получих и всмукателен колектор и бензиновата рампа.Мисля да ги полирам и да ги изпратя обратно в Англия като подарък за човека снабдяващ ме с части.Не знам само как ще ги изпратя още,но и това ще измисля!Какви болкоуспокояващи да взимам по време на полировката?

                      Коментар


                        нещо за нерви ще трябва да е
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          S.W.A.T. написа:
                          нещо за нерви ще трябва да е
                          За нервите си имам хапчета-все пак това е третия ми Фиат :D Нещо за сила и безчувственост ще трябва ама те нали са забранени

                          Коментар


                            първо ти къса нервите, но пък като се качиш в него и :D
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              ах като се сетя със моя колектор какъв клинч беше ! а хем доста често полирам и пак ми се видя малко зор !но изкуството си иска неговите жертви !
                              карам Спаска ламята

                              Коментар


                                S.W.A.T. написа:
                                fena написа:
                                много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
                                Колко гущера е удоволствието
                                около 600 лв.
                                карам Спаска ламята

                                Коментар

                                Working...
                                X