S.W.A.T. написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
kaci написа:И неделята не мина без проблеми.Вече сме с Brembo но........ само от лявата страна,десния шенкел се оказа крив,ама много кривВече е поръчан друг и тръпна в очакване.Сложих и предните пружини от Купето донор.Возията малко се втвърди,но височината на предницата не се промени(колата доста клекна след трансплантацията на мотора и скоростите).Ако махна субуфера и многото боклуци от багажника сигурно съвсем ще "лиже" асфалта.Датчиците на ABSа противно на очакванията ми оцеляха и то благодарение на мистичния човек от първия пост на темата(анонимноста му се запазва по моя преценка
) За съжаление не можах да правя снимки по време на работния процес поради влошеното ми психично състояние.Има снимки на "готовия" продукт.Днес платих и гумите.След определени счетоводни финтове крайната цена която платих за гуми,винтили,тежести,азот и баланс е 757лв. Надявам се състоянието на гумите да се запази поне 757км.Поведението им все още не мога да коментирам.
.
Мисля че изборът ти за гуми не е никак лош, аз лично съм с такива и съм много доволен. На мокро не са чак толкова добри колкото на сухо - но в моя случай са много по добри на мокро от КУМХОТО което имах преди това
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
Днес един приятел се прибра от Швейцария и ми донесе подарък-задни пружини Apex които бяха монтирани веднага.Стойката на колата стана доста приятна и вече е еднакво висока(ниска).При бързия преглед се установи че единия заден амортисьор е доста омазнен,а втулките на предните носачи-развулканизирани и приличащи на.......В най-скоро време пак ще се налага "дребна инвестиция"Понеже около мен са все зевзеци и все плача че предния десен спирачен апарат и диск са малки гадовете домъкнаха отнякъде спирачен апарат с внушителни размери който обаче не можах да монтирам :D :D :D Направих само няколко снимки поради липса на заредени батерии за фотоапарата.
.
Коментар
-
[quote="kaci"]Днес един приятел се прибра от Швейцария и ми донесе подарък-задни пружини Apex които бяха монтирани веднага.Стойката на колата стана доста приятна и вече е еднакво висока(ниска).При бързия преглед се установи че единия заден амортисьор е доста омазнен,а втулките на предните носачи-развулканизирани и приличащи на.......В най-скоро време пак ще се налага "дребна инвестиция"Понеже около мен са все зевзеци и все плача че предния десен спирачен апарат и диск са малки гадовете домъкнаха отнякъде спирачен апарат с внушителни размери който обаче не можах да монтирам :D :D :D Направих само няколко снимки поради липса на заредени батерии за фотоапарата.Брависимото става трепач .на мен лично ми харесва семплия тунингА от пред с какви пружини си.има ли значение ако имаш само двоика предни или двоика задни пружини,например ако сложиш спортни пружини от пред или отзад няма ли по барза амортисюрите да изпуснат.какво е значението на сини пружини жълти или червени?????
Коментар
-
Предните пружини са от 20V Turbo и са по-твърди от старите ми(стандартните за HGT).Пружините е препоръчително да се сменят комплект(4бр.) нови или еднакво уморени.Доста твърди пружини биха се отразили зле на "нормални" амортисьори и на поведението на автомобила като цяло.Аз и без друго явно ще сменям амортисьори и затова си позволих експеримента.С новите пружини колата доста изразено подскача,а тялото ми открива нови неравности по иначе до болка познатия ми маршрут.
Коментар
-
fena написа:много яко става във моят случаи сложих пружини ОМР а сега съм на тема и амортисиори при тях заложих на кони със кранове и съм доста доволен от резултата !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар