Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Докато чакам гумите реших да поразкрася малко и двигателя.Полирането на капака над бобините ми отне около 20часа труд(къртовски) и резултата е видим на снимките.Отказах се от идеята за боядисване на капака на клапаните в цвета на колата и другата седмица се надявам капака да е в традиционния червен цвят.Ето и снимките:Резултат след водна шкурка(2500 и 3000) .След полиране с два вида пасти(приличат на пастел) .На тази снимка може да се види монтиран и да се сравни състоянието на алуминия преди и след полирането .

    Коментар


      #77
      Евала много добре се получава! Имам един въпрос обаче: за тази модификация (2.0 20V -> 2.0 20VT) има ли значение какъв е бил двигателя в Bravo-то преди това? И по-точно възможно ли е да се сложи 2.0 20VT в двигателния отсек на Bravo 1.2 16V?

      Коментар


        #78
        K0MEPCA написа:
        Евала много добре се получава! Имам един въпрос обаче: за тази модификация (2.0 20V -> 2.0 20VT) има ли значение какъв е бил двигателя в Bravo-то преди това? И по-точно възможно ли е да се сложи 2.0 20VT в двигателния отсек на Bravo 1.2 16V?
        Двигателя се побира без проблем в коша на Bravo(a),Marea....... без значение какъв е бил оригиналния мотор.При по малките мотори е почти наложително да се разполага с целия автомобил от който ще се взимат части защото се налага и смяна на подрама,носачи,шенкели......При HGT моделите тези части НЕ Е необходимо да се сменят(затова и конверсията е по "лесна")

        Коментар


          #79
          много добре е станал капака евала !а и като знам колко шкурене е паднало и след това полиране !а колекторите за тях мислил ли си нещо ?
          карам Спаска ламята

          Коментар


            #80
            а колега относно помпата ето как си реших аз проблема !http://www.expressfuelpumps.com/bosc...804.htmlсъс ето тоя бош и за сега нямам никакжи проблеми а и я намерих на по ниска цена от тази във саита !а иначе и моита на диното първият път доста обедняваше но после всичко си стана доста добре и то благодарение на мапера които я настрои ! защотото освен проблема със помпата имах и проблен и със дебитомера !
            карам Спаска ламята

            Коментар


              #81
              fena написа:
              много добре е станал капака евала !а и като знам колко шкурене е паднало и след това полиране !а колекторите за тях мислил ли си нещо ?
              Направо ме ласкаеш-особенно като знам как изглежда твоя двигател От днес вече официално сме червеноглави.Извадих душата на хората с песъкоструя и праховото боядисване и за един ден капака ми бе боядисан. Пак имаше голям зор докато изчистя боята от надписите.Тия от Фиат определено не могат да правят качествени отливки.За да се полират надписите трябваше да се отнеме от алуминия поне 2мм.Ако някога пак правя подобно нещо на Фиат-направо при фрезист.Следват и малко снимки:След премахване боята от надписите Вече монтиран без капака на бобините Готов за цапане И сравнението преди и след .Коша направо грейна. Исками се да полирам и всмукателния колектор,но вече не си усещам ръцете и ще го отложа във времето.Бензиновата помпа ще е тази.Има драма и с гумите(Hankook Ventus R-S2)-никой не може да каже със сигурност кога ще има моят размер(205/45/16).Предлагат ми 215/45/16.Някой с Bravo дали е слагал и карал с такъв екзотичен размер?Все си мисля че на завой ще опира някъде

              Коментар


                #82
                Братле с 2-ма от зад или повече , в завои и дупки ще Опира....аи са прекалено големи ................. по Добре не деи "според мен" елава
                dEv # LiFe sTyLe

                2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                Коментар


                  #83
                  След дни с много изхабени нерви днес се "Paradирах" с Yokohama.Утре ако е писано вече на карантията зад джантите ще пише Brembo Нямам търпение вече.Първото впечатление от допира с гумите-това са си направо сликове.Стискайте палци утре да има какво да се снима.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #84
                    честито колега а за колко ги взе ако не е таина ?
                    карам Спаска ламята

                    Коментар


                      #85
                      fena написа:
                      честито колега а за колко ги взе ако не е таина ?
                      Ще ги плащам в понеделник и тогава ще има и цена.Очакваната сума е около 950лв.

                      Коментар


                        #86
                        15" преди седмица взехме за 130лв бр.

                        Got nos?

                        Коментар


                          #87
                          И неделята не мина без проблеми.Вече сме с Brembo но........ само от лявата страна,десния шенкел се оказа крив,ама много крив Вече е поръчан друг и тръпна в очакване.Сложих и предните пружини от Купето донор.Возията малко се втвърди,но височината на предницата не се промени(колата доста клекна след трансплантацията на мотора и скоростите).Ако махна субуфера и многото боклуци от багажника сигурно съвсем ще "лиже" асфалта.Датчиците на ABSа противно на очакванията ми оцеляха и то благодарение на мистичния човек от първия пост на темата(анонимноста му се запазва по моя преценка ) За съжаление не можах да правя снимки по време на работния процес поради влошеното ми психично състояние.Има снимки на "готовия" продукт.Днес платих и гумите.След определени счетоводни финтове крайната цена която платих за гуми,винтили,тежести,азот и баланс е 757лв. Надявам се състоянието на гумите да се запази поне 757км.Поведението им все още не мога да коментирам. .

                          Коментар


                            #88
                            kaci написа:
                            И неделята не мина без проблеми.Вече сме с Brembo но........ само от лявата страна,десния шенкел се оказа крив,ама много крив Вече е поръчан друг и тръпна в очакване.Сложих и предните пружини от Купето донор.Возията малко се втвърди,но височината на предницата не се промени(колата доста клекна след трансплантацията на мотора и скоростите).Ако махна субуфера и многото боклуци от багажника сигурно съвсем ще "лиже" асфалта.Датчиците на ABSа противно на очакванията ми оцеляха и то благодарение на мистичния човек от първия пост на темата(анонимноста му се запазва по моя преценка ) За съжаление не можах да правя снимки по време на работния процес поради влошеното ми психично състояние.Има снимки на "готовия" продукт.Днес платих и гумите.След определени счетоводни финтове крайната цена която платих за гуми,винтили,тежести,азот и баланс е 757лв. Надявам се състоянието на гумите да се запази поне 757км.Поведението им все още не мога да коментирам. .
                            браво друже.имаш сили и кинти да прължаваш,похвално,само да те питам предната броня е от мареа или само аз се бъркам?????преди време исках и аз да направя така както е станало с решетката на предния капак но ми се видя доста разправия и го оставих стоково,даи нещо инфо как го направи за улеснение.Браво

                            Коментар


                              #89
                              Бронята е от дизелова Marea(2.4) По нея също бе свършена доста работа(мисля че си личи по снимките,липсва снимка само с монтажа на мрежата по обясними причини).Това за мен си остава най добре изглеждащата броня за Bravo и Мареа.Освен това ми осигури и място за интеркулера без да се налага рязане.Относно решетката-правена е преди девет години и нямам точни спомени.Помня че се режеше капака(ламарината в средната част където е емблемата).Самата решетка е пластмаса и останалите след рязането грозни липси се запълват със стъклопласт,смола и кит.Останалото е шкурене,боя и лепене на мрежата(аз използвах силикон за стъкла).Ако си намериш решетка от моделите след 98г. мисля че ще стане по лесно и красиво. .

                              Коментар


                                #90
                                Със какви апарати беше преди това ? Поставянето на брембото изисква ли преправяне на супорта ?
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X