Беднее ли ти сместа, че искаш да сменяш горивния регулатор? Стоковия би трябвало да държи около 3 бара.http://coupeweb.net/20vt/pages/20vtPage27.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Този сектор от графиката, който те притеснява (че не е линеен) е заради овърбууста според мен. Ако имаше графика на въртящия момент на нея в същите обороти, щеше да видиш един пик, който бързо след това спада. Причината е този скок на налягането. Ето ти една примерна графика при едно и също налягане, само е променян овърбуустта и можеш да видиш как се изменя въртящия момент и мощността от това:Не я мисли графиката ти-добре си изглежда, по-скоро като си смениш и помпата събери парички и отиди пак на дино-то ,тогава ще ти закачат и обороти (ще си видиш въртящия момент), дюти сайкъл на дюзите, смеси и ще добиеш пълна представа какво се случва с колата ти Walbro-то се води високо налягане, щото може да работи на налягания до 7 бар-а без да предаде богу-дух скоропостижно, но дебит-а и си е 255л/ч при 3 бар-а.Ако на дино-то видиш, че смесите ти само от помпа-та са по-богати от нормалното, по-добре чак тогава инвестирай в регулатор, аз мисля, че завдския ти ще се справи успешно и с новата помпа (аз лично съм с фабричен регулатор и такава помпа и смесите са си екстра, пък и налягането в рейката не се е повишило-имам уред на който го следя). Просто хубавите бензинови регулатори са 300+лв. и инвестирането им без да има нужда според мен лично е излишно
Коментар
-
biser_as написа:Този сектор от графиката, който те притеснява (че не е линеен) е заради овърбууста според мен. Ако имаше графика на въртящия момент на нея в същите обороти, щеше да видиш един пик, който бързо след това спада. Причината е този скок на налягането. Ето ти една примерна графика при едно и също налягане, само е променян овърбуустта и можеш да видиш как се изменя въртящия момент и мощността от това:Не я мисли графиката ти-добре си изглежда, по-скоро като си смениш и помпата събери парички и отиди пак на дино-то ,тогава ще ти закачат и обороти (ще си видиш въртящия момент), дюти сайкъл на дюзите, смеси и ще добиеш пълна представа какво се случва с колата ти Walbro-то се води високо налягане, щото може да работи на налягания до 7 бар-а без да предаде богу-дух скоропостижно, но дебит-а и си е 255л/ч при 3 бар-а.Ако на дино-то видиш, че смесите ти само от помпа-та са по-богати от нормалното, по-добре чак тогава инвестирай в регулатор, аз мисля, че завдския ти ще се справи успешно и с новата помпа (аз лично съм с фабричен регулатор и такава помпа и смесите са си екстра, пък и налягането в рейката не се е повишило-имам уред на който го следя). Просто хубавите бензинови регулатори са 300+лв. и инвестирането им без да има нужда според мен лично е излишно
Коментар
-
Преди да отидеш пак на диното си пусни директен по-дебел + през бушон от акумулатора към помпата през едно реле което се управлява от сегашното ти захранване на помпата.А минуса за помпата директно от масата на купето.Това се прави за да не се чудиш евентуално защо ти беднее леко колата А, и тия Тойота не могат да се мерят въобще с Ханкоок Вентус РС2 модела
Коментар
-
ici написа:Преди да отидеш пак на диното си пусни директен по-дебел + през бушон от акумулатора към помпата през едно реле което се управлява от сегашното ти захранване на помпата.А минуса за помпата директно от масата на купето.Това се прави за да не се чудиш евентуално защо ти беднее леко колата А, и тия Тойота не могат да се мерят въобще с Ханкоок Вентус РС2 модела
Коментар
-
Аз също съм на мнение, че с hankook rs2 или дори с hankook evo12 и kumho KU31 ще имаш по-добро сцепление (с тия коне на предно сигурно не ти е малък проблем това) отколкото с toyo T1-R. Не ме разбирай, че toyo-то е лоша гума (аз самия карам лятото с toyo, но proxes-4) и ако си ги намерил на тънка цена са добър избор, но ако можеш и искаш, огледай се и като вариант за моделите, които с колегата ICI ти споменахме :D А за помпата не го мисли, сложи я и ако на дино-то видите прекалено богати смеси и коне надолу от тия, които вече си премерил, предполагам няма да е проблем в Хеед да монтират един часовник и да се види какво е налягането в рейката (мойта кола е 1,4, но мисля рейката и регулатора са като при теб и нямам грижи с повишено налягане). Слагай и хубави масла и филтри на колицата и карай :D Успех с проекта от мен
Коментар
-
Iv4o написа:Направо съм влюбен в този модел джанти! Колега, би ли споделил трудно ли ги намери? А колко парички ти взеха за ремонта? На песакоструйка ли ги кара, или са търкани на ръка?
Коментар
-
1912 написа:искам да те питам търсиш задължително стрийт гуми ли?щото тука в плд има сега промо на чисто нови сликове за 150 кинта парчето
Коментар
-
kaci написа:Май ще се взима Hankooka(RS2) ама няма наличност засега.На сухо най вероятно ще държат прекрасно(Hankooka),но как ще са при мокър асфалт?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар