Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Дай да ги видим разопаковани тези джантета.

    Коментар


      #47
      dancoo написа:
      Дай да ги видим разопаковани тези джантета.
      Срам ме е да ги покажа в сегашното им състояние(шегичка-не са чак толкова зле).Нямам нови техни снимки,но джантите може да се видят на предишната страница.Сега съм в процес на търсене на песъкоструй и прахово боядисване.За разлика от само 20мм. в спирачните дискове се видях в приключение[джанти-без фланци стават само от Turbo(моделите след 96г.), гуми-205/45/16(по големи и по ниски едва ли ще е безопасно да се сложат].Ако всичко по спирачките не ми беше налично едва ли тепърва щях да се занимавам заради съмнителното подобрение в спирачния път.

      Коментар


        #48
        Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие. Ето и снимките: .

        Коментар


          #49
          Това сега какво се води че не разбирам много?... Конете на колелата които са или на мотора, ако така се казваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #50
            Битрябвало да са на мотора

            Got nos?

            Коментар


              #51
              sUkI написа:
              Битрябвало да са на мотора
              Според машината са на гумите, обаче :D

              Коментар


                #52
                kaci написа:
                Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие.
                Поздравления за резултата :D Идеята ти да си смениш бензиновата помпа от атмосферка-та ще ти е само в полза (вземи си walbro gss341 или gss342 и няма да сбъркаш ).Как разбра, че смесите ти са бедни? До колкото знам Влади (оператора на дино-то) днес не закачаше широколентовата сонда при меренията (освен ако изрично не си го помолил де, пък и на графиките смеси не се виждат).

                Коментар


                  #53
                  и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците )смени дино стенда и ще разбереш колко коня си
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #54
                    WhitePower написа:
                    и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците )смени дино стенда и ще разбереш колко коня си
                    Това с буксуването, лично ли го видя или са приказки от някой, който е разочарован от цифричките показала колата му и по тоз начин си обяснява нещата? :D Не ти ли се струва странно как коли по нема и 200 коня (да не кажа че масово са и под 150) са се спукали от буксуване и не са могли си покажат целия потенциал, пък на същото дино са мерени коли по 400 коня на предно, 500+ на задно и 700+ коня на 4х4 :D А и много е интересно как кола на 3-та или 4-та при 6000+ оборота буксува като изоглавена?

                    Коментар


                      #55
                      biser_as написа:
                      WhitePower написа:
                      и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците )смени дино стенда и ще разбереш колко коня си
                      Това с буксуването, лично ли го видя или са приказки от някой, който е разочарован от цифричките показала колата му и по тоз начин си обяснява нещата? :D Не ти ли се струва странно как коли по нема и 200 коня (да не кажа че масово са и под 150) са се спукали от буксуване и не са могли си покажат целия потенциал, пък на същото дино са мерени коли по 400 коня на предно, 500+ на задно и 700+ коня на 4х4 :D А и много е интересно как кола на 3-та или 4-та при 6000+ оборота буксува като изоглавена?
                      И на мен ми е чудно как така буксуват :P

                      Got nos?

                      Коментар


                        #56
                        biser_as написа:
                        kaci написа:
                        Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие.
                        Поздравления за резултата :D Идеята ти да си смениш бензиновата помпа от атмосферка-та ще ти е само в полза (вземи си walbro gss341 или gss342 и няма да сбъркаш ).Как разбра, че смесите ти са бедни? До колкото знам Влади (оператора на дино-то) днес не закачаше широколентовата сонда при меренията (освен ако изрично не си го помолил де, пък и на графиките смеси не се виждат).
                        Бензиновата помпа задължително ще се сменя.Преди време пусках и тема с молба за нейна снимка за коректно определяне на модела,но явно никой никога не я снимал.Определено ми се искаше да взема кит за Coupe(помпа,цедка....) но излизат два модела за Фиат(GSS340 и GSS341) и май за най сигурно ще демонтирам за сверяване моята помпа.Разликите в моделите се виждат на снимката.Вчера на теста не бе закачано нищо и освен мощност друго на графиките няма(дори няма и въртящ момент ) .Смесите са мерени преди около месец и като първо нещо бе сменен температурния датчик.Поведението на колата се подобри,но има още какво да се желае.След смяната на помпата ще се възползвам от предстоящите "промоционални" понеделници в Хеед.Относно диното-това е първото ми такова и мислех че хората посещават такива места за да се забавляват Ще се окаже обаче че това е място което е родилно за безмислени спорове и клипчета с отвратително качество :D .Надявам се утре в тунинг форума да има графики и резултатите на всички участници.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #57
                          Разликата (по спомен) между gss341 и gss342 е само в разположението на входа и изхода на помпата (при 341 са от една и съща страна при 342 са разминати).Според мен, която и да вземеш стига към нея да има правилен размер цедка, няма да ви е голям проблем да я наместите в кафеза на мястото на оригиналната (walbro-то е с по-малък диаметър от оригиналния бош-може да ви се наложи някак да я укрепите).А на дино-то не беше закачано нищо допълнително, щото просто щеше да отнеме прекалено дълго време за всяка кола, пък и все пак идеята беше да се видят мощни автомобили, а не да се правят настройки и диагностики

                          Коментар


                            #58
                            Вече си имам и графика на която обаче нещо ме тормози Оградената зона нещо не ми харесва.Някой може ли да коментира стръмността(само не искам да чувам че точно там турбото започва да си върши работата).Опитах се да намеря и дино резултат на Купе със стоков мотор за сравнение-трудна работа,само французите ми изпратиха нещо което прилагам за сравнение.Иначе най вероятно помпата ще е GSS340.Още проучвам дали с нея няма да се наложи да сменя и горивния регулатор.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #59
                              Какъв е буустконтрола на колата ти?Прави ли овърбууст?Ако не искаш да вдигаш налягането на горивото, каква е причината да сменяш регулатора на горивото с новата помпа?

                              Коментар


                                #60
                                biser_as написа:
                                Какъв е буустконтрола на колата ти?Прави ли овърбууст?Ако не искаш да вдигаш налягането на горивото, каква е причината да сменяш регулатора на горивото с новата помпа?
                                Бууст контролер допълнително не е слаган.Оставих си заводската система(на снимката).Налягането генерирано от турбото е 1бар с овърбууст 1,2бара(скоро не съм го виждал толкова).Понеже модела Walbro който мисля че е за мен се води "high pressure fuel pump" и дебита и е 255l/h(почти два пъти колкото фабричната помпа за Купе) останах с впечатлението че стандартния горивен регулатор няма да се справя успешно.Това обаче са си мои предположения(по скоро опасения).
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X