Дай да ги видим разопаковани тези джантета.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
dancoo написа:Дай да ги видим разопаковани тези джантета.
Коментар
-
Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие. Ето и снимките: .
Коментар
-
kaci написа:Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие.
Коментар
-
WhitePower написа:и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците )смени дино стенда и ще разбереш колко коня си
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:и така както днеска дочух 50 % от колите са боксували на валците )смени дино стенда и ще разбереш колко коня си
Got nos?
Коментар
-
biser_as написа:kaci написа:Днес се разходих до сервиза на Хеед91 за един бърз информативен дино тест и резултатите са на снимките.Установи се че гумите нямат добро сцепление с валците и след третия опит решихме да не губим времето на осталите участници.Другата седмица ако са готови джантите може да има и по добър резултат.Сериозно се заемам с поръчката на бензинова помпа за турбо мотора(сегашната е от атмосферния) защото сместа определено беднее при по продължително налягане от турбокомпресора.Сервиза и персонала определено заслужават похвала за добре организираното мероприятие.
Коментар
-
Разликата (по спомен) между gss341 и gss342 е само в разположението на входа и изхода на помпата (при 341 са от една и съща страна при 342 са разминати).Според мен, която и да вземеш стига към нея да има правилен размер цедка, няма да ви е голям проблем да я наместите в кафеза на мястото на оригиналната (walbro-то е с по-малък диаметър от оригиналния бош-може да ви се наложи някак да я укрепите).А на дино-то не беше закачано нищо допълнително, щото просто щеше да отнеме прекалено дълго време за всяка кола, пък и все пак идеята беше да се видят мощни автомобили, а не да се правят настройки и диагностики
Коментар
-
Вече си имам и графика на която обаче нещо ме тормози Оградената зона нещо не ми харесва.Някой може ли да коментира стръмността(само не искам да чувам че точно там турбото започва да си върши работата).Опитах се да намеря и дино резултат на Купе със стоков мотор за сравнение-трудна работа,само французите ми изпратиха нещо което прилагам за сравнение.Иначе най вероятно помпата ще е GSS340.Още проучвам дали с нея няма да се наложи да сменя и горивния регулатор.
Коментар
-
biser_as написа:Какъв е буустконтрола на колата ти?Прави ли овърбууст?Ако не искаш да вдигаш налягането на горивото, каква е причината да сменяш регулатора на горивото с новата помпа?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар