По въпроса с турбините... аз от 2 години съм с Т3 от ланчия интеграле. Откакто съм е сложил турбината ( с преходен фланец ) съм със гтек2 чип с 1.2 холд и 1.4 овербууст. От около година и половина съм с ХДИ бууст контролер и регулатир както и хибрид на турбото и на 1.4 холд. Ами тва турбо е направо желязно... колко газ е видяло само то си знае. До момента имам около 35 000 км с него и все още е перфектно. От оригиналното турбо нямам кой знае кви впечатления, защото съм го карал не повече от месец. П.С катализатора е махнат още първата седмица след като купих колата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
dancoo написа:А какво мислите за варианта поради големия луфт перката да е имала контак с вътрешната страна на компресорната част?Къци, ако е такъв случая би трябвало да има следи вътре по алуминиевата част която е около перката.Дано да става ясно за какво говоря.DJ_STIVAN написа:По въпроса с турбините... аз от 2 години съм с Т3 от ланчия интеграле. Откакто съм е сложил турбината ( с преходен фланец ) съм със гтек2 чип с 1.2 холд и 1.4 овербууст. От около година и половина съм с ХДИ бууст контролер и регулатир както и хибрид на турбото и на 1.4 холд. Ами тва турбо е направо желязно... колко газ е видяло само то си знае. До момента имам около 35 000 км с него и все още е перфектно. От оригиналното турбо нямам кой знае кви впечатления, защото съм го карал не повече от месец. П.С катализатора е махнат още първата седмица след като купих колата
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Само корпуса на студения охлюв и перката са сменени.Това в дясно е новата перка - 54/70в ляво е старата от ланчията 46/60а стоковата на 20вт е 42/60
Коментар
-
Возил съм се в такова по светофарите в София военните можеха да ни завидят на димната завеса. А тезо зад нас просто не виждаха светофараЗа справка това бе купето на Ангел преди да оправи мотора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
SCHEIßE Kъм Стивън : Колко пари излиза цялата галимация с хибрида (под 1000лв) ? Предполагам баланс си направил - при кой? Реално какво се прави, за да стане една турбина хибрид - разглабяш студената част и на нейно място се слага някаква по-голяма (корпус) + перка и в последствие баланс на цялото чудо?FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Къци, HELP, моля те виж в моята тема какъв проблем имам и кажи можеш ли да помогнеш с някаква информация? Ако и някой друг може да помогне ще съм много благодарен. Ако има някой, който е по-наясно с турбините, би ли обяснил каква е разликата между 2502 и 2256. Идеята е дали мога да ползвам някаква друга турбина със сходни характеристики. Ако някой се е заигравал с ремонт на турбина, ще ми е интересно да разбера дали остта подлежи на шлайф и от какъв материал са втулките.Извинявай, че ти пиша в темата, но се надявам хора с допир до турбини, да споделят информация.
Коментар
-
digitalundgrd написа:SCHEIßE Kъм Стивън : Колко пари излиза цялата галимация с хибрида (под 1000лв) ? Предполагам баланс си направил - при кой? Реално какво се прави, за да стане една турбина хибрид - разглабяш студената част и на нейно място се слага някаква по-голяма (корпус) + перка и в последствие баланс на цялото чудо?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
GRANDEsportivo написа:втулките са от фосфорен бронз, някъде бях чел точен състав но в момента не мога да го намеря.имам познат който има мини струг и прави такива изпълнения с нужните допуски.bebito^^^ написа:Това с правенето на втулки и шлайф на оста е загубена кауза!
Коментар
-
Въобще думата шлайфане и ос на турбо заедно в едно изречение,не трябва да се поставят. Всяка интервенция по оста е нежелана и носи последствия след това.Ако ставаше щеше да има ремонтни размериuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
hf hpe написа:явно не сте виждали каталог за резервни части на турбо компресоривъпроса е, че всяко знание струва парии явно на българските "ремонтьори" на турбини пари за знания не им се даватuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Здравейте колеги, благодарен съм за всяка информация и съвет, но моля всички съвети и коментари отнасящи се до моя проблем да ги пишете в моята тема, за да не цапаме темата на Къци.И още нещо, hf hpe, виждали сме се само веднъж и не те познавам, но честно казано се засегнах от думите ти. Всичко, което правя и мога, съм го постигнал с доста четене и използвайки мозъка си, защото обичам това, което правя, и то не е бизнес за мен, а по скоро болест и мания. Съжалявам, че не съм всезнаещ и затова питам. Който иска и може, ще помогне.Лека вечер на всички.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар