Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По въпроса с турбините... аз от 2 години съм с Т3 от ланчия интеграле. Откакто съм е сложил турбината ( с преходен фланец ) съм със гтек2 чип с 1.2 холд и 1.4 овербууст. От около година и половина съм с ХДИ бууст контролер и регулатир както и хибрид на турбото и на 1.4 холд. Ами тва турбо е направо желязно... колко газ е видяло само то си знае. До момента имам около 35 000 км с него и все още е перфектно. От оригиналното турбо нямам кой знае кви впечатления, защото съм го карал не повече от месец. П.С катализатора е махнат още първата седмица след като купих колата
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      dancoo написа:
      А какво мислите за варианта поради големия луфт перката да е имала контак с вътрешната страна на компресорната част?Къци, ако е такъв случая би трябвало да има следи вътре по алуминиевата част която е около перката.Дано да става ясно за какво говоря.
      Големия луфт е аксиален и той не може да причини закачане на перката в студения охлюв. Ако имаше дори и малък радиален луфт тогава причината за повредата щеше да е точно той, но в случая - не е.Като имам време ще инспектирам подробно цялата турбина макар да се съмнявам да открия причината, но ще го направя с образователна цел.
      DJ_STIVAN написа:
      По въпроса с турбините... аз от 2 години съм с Т3 от ланчия интеграле. Откакто съм е сложил турбината ( с преходен фланец ) съм със гтек2 чип с 1.2 холд и 1.4 овербууст. От около година и половина съм с ХДИ бууст контролер и регулатир както и хибрид на турбото и на 1.4 холд. Ами тва турбо е направо желязно... колко газ е видяло само то си знае. До момента имам около 35 000 км с него и все още е перфектно. От оригиналното турбо нямам кой знае кви впечатления, защото съм го карал не повече от месец. П.С катализатора е махнат още първата седмица след като купих колата
      При теб комбинацията е хибридна като корпуси и перки или и като начин на лагеруване и уплътняване?

      Коментар


        Само корпуса на студения охлюв и перката са сменени.Това в дясно е новата перка - 54/70в ляво е старата от ланчията 46/60а стоковата на 20вт е 42/60
        Прикачени файлове
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Коментар


          DJ_STIVAN написа:
          Само корпуса на студения охлюв и перката са сменени.Това в дясно е новата перка - 54/70в ляво е старата от ланчията 46/60а стоковата на 20вт е 42/60
          Е не може да се отрече, че има голяма доза еротика в снимката която си качил Съвсем случайно попаднах на клип с пушещо Купе (пушека при мен беше повече обаче ) от скапано турбо и тези на които им е интересно да видят какво значи 20ВТ с развалена турбина може да го изгледат :D http://www.youtube.com/watch?v=S0GkoCVwlWo

          Коментар


            Возил съм се в такова по светофарите в София военните можеха да ни завидят на димната завеса. А тезо зад нас просто не виждаха светофараЗа справка това бе купето на Ангел преди да оправи мотора.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              SCHEIßE Kъм Стивън : Колко пари излиза цялата галимация с хибрида (под 1000лв) ? Предполагам баланс си направил - при кой? Реално какво се прави, за да стане една турбина хибрид - разглабяш студената част и на нейно място се слага някаква по-голяма (корпус) + перка и в последствие баланс на цялото чудо?
              FIAT Coupe 16VT

              Коментар


                Къци, HELP, моля те виж в моята тема какъв проблем имам и кажи можеш ли да помогнеш с някаква информация? Ако и някой друг може да помогне ще съм много благодарен. Ако има някой, който е по-наясно с турбините, би ли обяснил каква е разликата между 2502 и 2256. Идеята е дали мога да ползвам някаква друга турбина със сходни характеристики. Ако някой се е заигравал с ремонт на турбина, ще ми е интересно да разбера дали остта подлежи на шлайф и от какъв материал са втулките.Извинявай, че ти пиша в темата, но се надявам хора с допир до турбини, да споделят информация.

                Коментар


                  digitalundgrd написа:
                  SCHEIßE Kъм Стивън : Колко пари излиза цялата галимация с хибрида (под 1000лв) ? Предполагам баланс си направил - при кой? Реално какво се прави, за да стане една турбина хибрид - разглабяш студената част и на нейно място се слага някаква по-голяма (корпус) + перка и в последствие баланс на цялото чудо?
                  Хибрида илиза около 300-400лв, което включва нова перка, нов хоузинг и нов бекплейт. Баланс естествено се прави. Аз го правих в турбо сервиза в Пловдив. Специялно Т3-ките от купе и ланча са доста добри като вал и големина на топлата перка. Проблема обаче им е в малкия А/Р на топлата част, която тапи ако търсиш повечко коне. Перфектния хибрид за това турбо е с перка о хоузинг от форд кослърд. с нея може да докараш към 350-360 кончета. В ebay има доста колела на добри цени. Ако има нещо питай... покрай тая кола, станах голям спец по турбиние :D
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Коментар


                    втулките са от фосфорен бронз, някъде бях чел точен състав но в момента не мога да го намеря.имам познат който има мини струг и прави такива изпълнения с нужните допуски.
                    Punto Sporting turbo
                    Alfa Romeo 164 super
                    brava 1.6 16v

                    Коментар


                      Това с правенето на втулки и шлайф на оста е загубена кауза!
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        GRANDEsportivo написа:
                        втулките са от фосфорен бронз, някъде бях чел точен състав но в момента не мога да го намеря.имам познат който има мини струг и прави такива изпълнения с нужните допуски.
                        Фосфорния бронз е за втулки за стартери и т.н. и много се съмнявам това да е материала който ще осигури дълга и безпроблемна експлоатация на турбокомпресора.Мисля, че в Рено форума някъде четох за подобни побългарявания с правени втулки.
                        bebito^^^ написа:
                        Това с правенето на втулки и шлайф на оста е загубена кауза!
                        +1 (с малката забележка, че е простимо лекото повърхностно шлайфане за заличаването на дребни и плитки надирания по оста).

                        Коментар


                          Въобще думата шлайфане и ос на турбо заедно в едно изречение,не трябва да се поставят. Всяка интервенция по оста е нежелана и носи последствия след това.Ако ставаше щеше да има ремонтни размери
                          uno turbo 1.3 i.e' 86
                          renault 19 1.8 16v
                          uaz 469 4.0 turbo
                          renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                          trabant 601 69'

                          Коментар


                            явно не сте виждали каталог за резервни части на турбо компресоривъпроса е, че всяко знание струва парии явно на българските "ремонтьори" на турбини пари за знания не им се дават

                            Коментар


                              hf hpe написа:
                              явно не сте виждали каталог за резервни части на турбо компресоривъпроса е, че всяко знание струва парии явно на българските "ремонтьори" на турбини пари за знания не им се дават
                              Покажи ми ремонтен комплект за турбо което да включва втулки по ремонтен размер и да пише на колко трябва да се шлайфа оста на турбото?А това че има втулки с различни размери и отделно оси не значи ,че си шлайфаш оста и си бомба Иначе би било интересно някой да си направи тука сам втулки за си шлайфа оста да я балансира,монтира и да видим колко пари му струва и колко км ще издържи .П.П. Аз никога не бих заложил на това обаче.
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                Здравейте колеги, благодарен съм за всяка информация и съвет, но моля всички съвети и коментари отнасящи се до моя проблем да ги пишете в моята тема, за да не цапаме темата на Къци.И още нещо, hf hpe, виждали сме се само веднъж и не те познавам, но честно казано се засегнах от думите ти. Всичко, което правя и мога, съм го постигнал с доста четене и използвайки мозъка си, защото обичам това, което правя, и то не е бизнес за мен, а по скоро болест и мания. Съжалявам, че не съм всезнаещ и затова питам. Който иска и може, ще помогне.Лека вечер на всички.

                                Коментар

                                Working...
                                X