Joro написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
-
Днес ново 20 (не 20В) Паля сутринта и естествено излизам да стържа леда от стъклата. По едно време гледам-всичко около мен в пушек, ама много пушек, направо нищо не се вижда и тъкмо почвам да кълна някой от многото с изправни коли гледам.......всичката тая пушилка от Бравото Направо ми призля. На 99% е заминал задния уплътнител на турбото, обаче когато го сложих преди 3000км. турбото си беше чисто ново. Тоя мотор (турбокомпресор) може ли наистина да е толкова чувствителен към липсата на обратно налягане в изпускателната у-ба? Повечето коли които съм имал са били турбо бензинки с Т2* турбини, без (или с демонтирани) катализатори и такова чудо не е било. Утре ще поръчам "рейсингов" уплътнител за турбото, ама това не си е работа.Иначе колата започва да пуши минута/две след студения старт и после-все едно нищо не е било.Имам още едно чисто ново турбо, ама от инат няма да го сложа.Знам, че колите с тоя мотор са малко във форума, ама все пак да попитам - някой с 20В турбо кара ли със стандартната турбина без катализатор и евентуално какво се случва при него?Поздрави.
Коментар
-
Аз съм си махнал стоковото турбо, мислех да пробвам без катализатор и 3 инчова бурия за колко време ще го скапя, но нещо се отказах.......360 гр. лагер ли ще слагаш????Ще те питам после процедурата как е, че един ден като ми омалее 2.5V6 със сигурност ще ми трябва тая турбина.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Старото ми турбо текна по същия начин точно за 2 дена даване на газ на 1.2 холд придружено с приличен луфт на лагера.Според мен липсата на налягане в изпускателната система и надув над 1.2 на стоковата турбина води до обороти при които не се смазва добре втулковия лагер.Общо взето като се изнасили една турбина и теква по една или друга причина. На стоковата и дават макс налягане 1.2 и за да го поддържа е на максимално допустими обороти.Предполагам за да държи надув над 1.2 е при обороти при които втулковият лагер не се смазва както трябва и резултата идва много бързо.П.С. Къци, ти всъщност на какъв надув караш?
Коментар
-
kaci написа:Днес ново 20 (не 20В) Паля сутринта и естествено излизам да стържа леда от стъклата. По едно време гледам-всичко около мен в пушек, ама много пушек, направо нищо не се вижда и тъкмо почвам да кълна някой от многото с изправни коли гледам.......всичката тая пушилка от Бравото Направо ми призля. На 99% е заминал задния уплътнител на турбото, обаче когато го сложих преди 3000км. турбото си беше чисто ново. Тоя мотор (турбокомпресор) може ли наистина да е толкова чувствителен към липсата на обратно налягане в изпускателната у-ба? Повечето коли които съм имал са били турбо бензинки с Т2* турбини, без (или с демонтирани) катализатори и такова чудо не е било. Утре ще поръчам "рейсингов" уплътнител за турбото, ама това не си е работа.Иначе колата започва да пуши минута/две след студения старт и после-все едно нищо не е било.Имам още едно чисто ново турбо, ама от инат няма да го сложа.Знам, че колите с тоя мотор са малко във форума, ама все пак да попитам - някой с 20В турбо кара ли със стандартната турбина без катализатор и евентуално какво се случва при него?Поздрави.
Коментар
-
dancoo написа:Старото ми турбо текна по същия начин точно за 2 дена даване на газ на 1.2 холд придружено с приличен луфт на лагера.Според мен липсата на налягане в изпускателната система и надув над 1.2 на стоковата турбина води до обороти при които не се смазва добре втулковия лагер.Общо взето като се изнасили една турбина и теква по една или друга причина. На стоковата и дават макс налягане 1.2 и за да го поддържа е на максимално допустими обороти.Предполагам за да държи надув над 1.2 е при обороти при които втулковият лагер не се смазва както трябва и резултата идва много бързо.П.С. Къци, ти всъщност на какъв надув караш?zlia написа:Здрасти,Къци.Давам ти точния отговор,защото добре го изпитах на гърба си и на джоба си с тези шибани турбини.Като докарах моето купе му направих пълна ревизия и подмяна на всичко нужно по колата,като на турбото също му направих пълен рециклаш с 360 градусов лагер,нова ос,втулки и пр.Фаталната грешка се оказа ненужното махане на здравия ми катализатор и след 5000 км започнаха пушилките.Купих друга турбина рециклирана в БГ преди 300 км която карах още 300 км след което поръчах и монтирах заместител на катализатора Магнафлоу,но въпреки това след около 1000км и тази турбина се предаде по същия начин,както ти описваш.С един приятел разглобихме първата турбина за да установим причината за пушеците и стигнахме до прословутия заден маслен сегмент,който е много свит и без никаква еластичност.Но по важният извод е че при рециклираните турбини леглото на сегмента в централното тяло се износва по външния край и най вече леглата на лагеруващите втулки.Така че сменяваш втулки и сегменти,но ако не пипнеш и леглата им,то ефекта от смяната е кратък.Интересно,че при теб турбината е изцяло нова,но аз вчера поръчах от англичаните изцяло нов ценрален корпус с усилен заден сегмент и усилен 360 гр. лагер,та да видя сега с Магнафлоу-то и всичко ново и усилено без рециклаш в турбината,колко ще изкара.Иначе карам с чип от Грахам Г-тек1+ и то много,много рядко за кратко време в почти максимален режим.Успех и поздрави!
Коментар
-
Да,точно от същите поръчах нещата.Ако влезеш в Ибей ще видиш,че последната поръчка е от вчера,а тя е моята :D .Купувам нова турбина та друг да се радва,ама какво да правя като отвътре ме яде.Монтирам я и на автокъщата,без да се кара,защото и без това няма да има кой да я разтрива,а само да седи няма смисъл.
Коментар
-
Да знаете, че си хвърляте парите с рециклиране на пушещи турбота.Особено Т25 и Т28 втулковите се скапват доста по-бързо.Решението е да си сложите Т3 втулкова ако става дума за ниска цена, или стъчмено турбо каквато и големина според желанията.Тогава ако ще и ауспух 2 педи да се кара няма грижи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар