Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Joro написа:
    При петаците блоковете турбо/обикновен не са ли еднакви като при четири цилиндровите?
    Почти еднакви.Разлика има в картерната вентилация (при атмосферния мотор има тапа подобна на тези на водната риза там където при турбомотора е капкоуловителя) и разбира се в липсата на физически отвор в главната маслена магистрала (има готова резба за банджо болта обаче и трябва само да се направи малка дупчица) за захранването на турбото с масло.Картера и той чака само една дупка за връщащото масло от турбото.

    Коментар


      Е, то за мазането на турбото е лесно. Аз го реших с тройник от лада - от датчика на маслото.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        При петака датчика е отзад и захранващия маркуч ще стане прекалено дълъг и цялата работа ще изглежда като направена по трудово.

        Коментар


          Да, отзад е кофти, наистина.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            Днес ново 20 (не 20В) Паля сутринта и естествено излизам да стържа леда от стъклата. По едно време гледам-всичко около мен в пушек, ама много пушек, направо нищо не се вижда и тъкмо почвам да кълна някой от многото с изправни коли гледам.......всичката тая пушилка от Бравото Направо ми призля. На 99% е заминал задния уплътнител на турбото, обаче когато го сложих преди 3000км. турбото си беше чисто ново. Тоя мотор (турбокомпресор) може ли наистина да е толкова чувствителен към липсата на обратно налягане в изпускателната у-ба? Повечето коли които съм имал са били турбо бензинки с Т2* турбини, без (или с демонтирани) катализатори и такова чудо не е било. Утре ще поръчам "рейсингов" уплътнител за турбото, ама това не си е работа.Иначе колата започва да пуши минута/две след студения старт и после-все едно нищо не е било.Имам още едно чисто ново турбо, ама от инат няма да го сложа.Знам, че колите с тоя мотор са малко във форума, ама все пак да попитам - някой с 20В турбо кара ли със стандартната турбина без катализатор и евентуално какво се случва при него?Поздрави.

            Коментар


              Аз съм си махнал стоковото турбо, мислех да пробвам без катализатор и 3 инчова бурия за колко време ще го скапя, но нещо се отказах.......360 гр. лагер ли ще слагаш????Ще те питам после процедурата как е, че един ден като ми омалее 2.5V6 със сигурност ще ми трябва тая турбина.....
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                ФЕРАРИСТ написа:
                360 гр. лагер ли ще слагаш????
                Не, а и няма смисъл при положение, че няма да увеличавам стандартното налягане. Ще сменя само задното уплътнение с усъвършенствано такова (лявото на снимката)

                Коментар


                  Смяната на уплътнителя изисква ли балансиране на турбината защото съм доста бос с тези турбо истории ?
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    S.W.A.T. написа:
                    Смяната на уплътнителя изисква ли балансиране на турбината ?
                    По принцип е задължително, но е трудно да намериш някой който да го направи като хората.

                    Коментар


                      И аз така си мислех, благодаря за информацията
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        Старото ми турбо текна по същия начин точно за 2 дена даване на газ на 1.2 холд придружено с приличен луфт на лагера.Според мен липсата на налягане в изпускателната система и надув над 1.2 на стоковата турбина води до обороти при които не се смазва добре втулковия лагер.Общо взето като се изнасили една турбина и теква по една или друга причина. На стоковата и дават макс налягане 1.2 и за да го поддържа е на максимално допустими обороти.Предполагам за да държи надув над 1.2 е при обороти при които втулковият лагер не се смазва както трябва и резултата идва много бързо.П.С. Къци, ти всъщност на какъв надув караш?

                        Коментар


                          kaci написа:
                          Днес ново 20 (не 20В) Паля сутринта и естествено излизам да стържа леда от стъклата. По едно време гледам-всичко около мен в пушек, ама много пушек, направо нищо не се вижда и тъкмо почвам да кълна някой от многото с изправни коли гледам.......всичката тая пушилка от Бравото Направо ми призля. На 99% е заминал задния уплътнител на турбото, обаче когато го сложих преди 3000км. турбото си беше чисто ново. Тоя мотор (турбокомпресор) може ли наистина да е толкова чувствителен към липсата на обратно налягане в изпускателната у-ба? Повечето коли които съм имал са били турбо бензинки с Т2* турбини, без (или с демонтирани) катализатори и такова чудо не е било. Утре ще поръчам "рейсингов" уплътнител за турбото, ама това не си е работа.Иначе колата започва да пуши минута/две след студения старт и после-все едно нищо не е било.Имам още едно чисто ново турбо, ама от инат няма да го сложа.Знам, че колите с тоя мотор са малко във форума, ама все пак да попитам - някой с 20В турбо кара ли със стандартната турбина без катализатор и евентуално какво се случва при него?Поздрави.
                          Здрасти,Къци.Давам ти точния отговор,защото добре го изпитах на гърба си и на джоба си с тези шибани турбини.Като докарах моето купе му направих пълна ревизия и подмяна на всичко нужно по колата,като на турбото също му направих пълен рециклаш с 360 градусов лагер,нова ос,втулки и пр.Фаталната грешка се оказа ненужното махане на здравия ми катализатор и след 5000 км започнаха пушилките.Купих друга турбина рециклирана в БГ преди 300 км която карах още 300 км след което поръчах и монтирах заместител на катализатора Магнафлоу,но въпреки това след около 1000км и тази турбина се предаде по същия начин,както ти описваш.С един приятел разглобихме първата турбина за да установим причината за пушеците и стигнахме до прословутия заден маслен сегмент,който е много свит и без никаква еластичност.Но по важният извод е че при рециклираните турбини леглото на сегмента в централното тяло се износва по външния край и най вече леглата на лагеруващите втулки.Така че сменяваш втулки и сегменти,но ако не пипнеш и леглата им,то ефекта от смяната е кратък.Интересно,че при теб турбината е изцяло нова,но аз вчера поръчах от англичаните изцяло нов ценрален корпус с усилен заден сегмент и усилен 360 гр. лагер,та да видя сега с Магнафлоу-то и всичко ново и усилено без рециклаш в турбината,колко ще изкара.Иначе карам с чип от Грахам Г-тек1+ и то много,много рядко за кратко време в почти максимален режим.Успех и поздрави!

                          Коментар


                            dancoo написа:
                            Старото ми турбо текна по същия начин точно за 2 дена даване на газ на 1.2 холд придружено с приличен луфт на лагера.Според мен липсата на налягане в изпускателната система и надув над 1.2 на стоковата турбина води до обороти при които не се смазва добре втулковия лагер.Общо взето като се изнасили една турбина и теква по една или друга причина. На стоковата и дават макс налягане 1.2 и за да го поддържа е на максимално допустими обороти.Предполагам за да държи надув над 1.2 е при обороти при които втулковият лагер не се смазва както трябва и резултата идва много бързо.П.С. Къци, ти всъщност на какъв надув караш?
                            Здрасти Данчо и благодаря, че взе отношение по явно всеобщия проблем с турбините ни (или поне тези които все още сме с тях ).При теб нещата са малко по различни отколкото са при мен. По спомени (от прочетеното в темата за Мареата) ти беше с Гтек2 и проблема с турбото при теб е бил лесно предсказуем.При мен всичко е стандартно, а отделно, сега разработвам мотора и на практика турбото може би един или два пъти е надувало до бар в рамките на тези близо 3000км.Напълно стандартното турбо е добро като показатели, но само ако си склонен да караш колата си като напълно стандартна. Работното налягане на ТБ2810 е точно бар с моментен овърбуст до 1,2 бара.Слагането на какъвто и да е Гтек или друг "тунинг" чип изисква задължително монтиране на усилен 360° преден лагер и усилен заден уплътнител (предния винаги е класическия тип) именно заради завишеното работно налягане. Колкото и да я напъваме обаче, тази турбина не е предвидена за постоянно отдаването на над 1,2 бара.Сега за втулките и мазането:При втулковите турбокомпресори се разчита на така наречения маслен клин (между впрочем на същия този маслен клин се разчита и при основните и биелните черупкови лагери)!Когато маслото е некачествено, старо и(или) с неподходящ вискозитет, прекалено топло (и съответно много течливо) или при ниско налягане на маслото(по много причини) в маслената магистрала, този маслен клин се "къса" и тогава имаме директно лагеруване(каквото имаме и при стартирането на двигателя) и резултата е само един - ускорено износване.При моето турбо нещата са малко в другия полюс. В момента съм с минерално масло (заради разработката) и въпреки това докато двигателя не достигне 50°-60° налягането на маслото при мен почти през цялото време е близо 7 бара Не искам и да си мисля колко работа ще образувам на редукционния клапан ако сега налея Якото с което карам по принцип (15-50). Все си мисля, че дори и да бях с оригиналния катализатор, при такова високо налягане на маслото, турбото пак щеше да започне да пропуска масло със стандартния заден уплътнител.
                            zlia написа:
                            Здрасти,Къци.Давам ти точния отговор,защото добре го изпитах на гърба си и на джоба си с тези шибани турбини.Като докарах моето купе му направих пълна ревизия и подмяна на всичко нужно по колата,като на турбото също му направих пълен рециклаш с 360 градусов лагер,нова ос,втулки и пр.Фаталната грешка се оказа ненужното махане на здравия ми катализатор и след 5000 км започнаха пушилките.Купих друга турбина рециклирана в БГ преди 300 км която карах още 300 км след което поръчах и монтирах заместител на катализатора Магнафлоу,но въпреки това след около 1000км и тази турбина се предаде по същия начин,както ти описваш.С един приятел разглобихме първата турбина за да установим причината за пушеците и стигнахме до прословутия заден маслен сегмент,който е много свит и без никаква еластичност.Но по важният извод е че при рециклираните турбини леглото на сегмента в централното тяло се износва по външния край и най вече леглата на лагеруващите втулки.Така че сменяваш втулки и сегменти,но ако не пипнеш и леглата им,то ефекта от смяната е кратък.Интересно,че при теб турбината е изцяло нова,но аз вчера поръчах от англичаните изцяло нов ценрален корпус с усилен заден сегмент и усилен 360 гр. лагер,та да видя сега с Магнафлоу-то и всичко ново и усилено без рециклаш в турбината,колко ще изкара.Иначе карам с чип от Грахам Г-тек1+ и то много,много рядко за кратко време в почти максимален режим.Успех и поздрави!
                            Здрасти. Помня, че когато дойде при мен за да си получиш ринговете надълго и широко коментирахме проблема с турбините. При мен също има Магнафлоу катализатор (трябва да го има сниман някъде в първите страници на темата) и определено е доста по отпушен в сравнение със стандартния такъв. Виждал съм износени турбини (не на Купе) по начина описан от теб и не би трябвало такава турбина да се ремонтира само със стандартния кертридж, но нали трябва да се върнеш пак при тези които се занимават ремонт на турбини.Предполагам си поръчал средната част от същите хора от които днес си поръчах усиления заден уплътнител? Преди време бях пуснал и тема в английския форум за групова поръчка на турбини, ама не се събраха достатъчно хора! Ето това е фирмата за която говоря.Поздрави.Тук преди време качих няколко снимки от ремонта на една турбина от Купе които може да са интересни за някой.

                            Коментар


                              Да,точно от същите поръчах нещата.Ако влезеш в Ибей ще видиш,че последната поръчка е от вчера,а тя е моята :D .Купувам нова турбина та друг да се радва,ама какво да правя като отвътре ме яде.Монтирам я и на автокъщата,без да се кара,защото и без това няма да има кой да я разтрива,а само да седи няма смисъл.

                              Коментар


                                Да знаете, че си хвърляте парите с рециклиране на пушещи турбота.Особено Т25 и Т28 втулковите се скапват доста по-бързо.Решението е да си сложите Т3 втулкова ако става дума за ниска цена, или стъчмено турбо каквато и големина според желанията.Тогава ако ще и ауспух 2 педи да се кара няма грижи
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X