много красиви коли,да си жив и здрав да си ги караш,доколкото помня бравото го направи от атмосферка.Та кви коне вадеше?
Благодаря.Единствения опит за Дино беше преди повече от две години http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=634025#634025 . След разработката, ще си запиша час за истинско такова и ще се знае приблизителното число. За мен, то не е важното, но все пак е хубаво да се знае какво се предава на асфалта. По голям интерес за мен ще представлява Диното направено със следващия двигател който вече ще е трайно монтиран. Двигателя който в момента е на колата, ще остане за резерва или ще се продава.
Щом ти е толкова мерак, ще го получиш, но аз бих избрал да покарам на прав участък Останаха още малко километри за да завърши "разработката" и после мисля да си се кефя в неделните сутрини.
http://www.youtube.com/watch?v=GNQxJxwsULQ&feature=player_embedded#!Няма по-красив звук от петте цилиндъра и Blow-off-a :D Задължително да си ме викнал да се на прекрасната гледка )
Мотора на Бравото вече работи без компресор за климатика, екипиран е с нова конзола за десния тампон на мотора (естествено смених и лагера в който лагерува хидравличната помпа), с нов алтернатор, хидравлична помпа (старата направо се взриви) и резултата е, че коша (в зоната зад десния фар) сега изглежда направо празен Преди:след:Ремонта сигурно щеше да се проточи поне до зимата ако за съжаление Купето ми не беше претърпяло ПТП .
Първо - не го използвам, а и нямам намерение да го ползвам изобщо.Второ - наличието на още една ролка (при това пластмасова) също спомагаща за брак на мотора.Трето - по лесен достъп до алтернатор, водна рампа, изпускателен колектор и т.н.
Първо - не го използвам, а и нямам намерение да го ползвам изобщо.Второ - наличието на още една ролка (при това пластмасова) също спомагаща за брак на мотора.Трето - по лесен достъп до алтернатор, водна рампа, изпускателен колектор и т.н.
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Ако купето не е изгнило и може да издържи без да се разпадне докато стане готов мотора - може :D
ФЕРАРИСТ написа:
Демек в атмосф блок ще редиш турбо карантия.......че аз също го обмислям като опция когато атмосферен шестак ми стане малък.....
Да.С това мое безумно пазаруване накрая се оказа, че имам 10бр. биели с бутала, две окомплектовани турбо глави, два колектора, две турбини (една оригинална и една от Нисан от които мисля да спретна хибрид или ще рециклирам тази от Нисана), смукателния колектор (даже е полиран), няколко водни рампи, горивни рейки и т.н.Мотора трябваше да е готов още миналото лято, ама все нещо излиза като спънка и най накрая се надявам това лято да е готов.Ще правя снимки на процеса и нужните преправяния защото може да се окажат полезни за някой, а и могат да ми спестят немалко отговори на лични съобщения Оказа се(теоритично), че мотора се турбинира доста по лесно отколкото мислех в началото.
Да.С това мое безумно пазаруване накрая се оказа, че имам 10бр. биели с бутала, два колектора, няколко водни рампи, горивни рейки и т.н.Оказа се(теоритично), че мотора се турбинира доста по лесно отколкото мислех в началото.
Eбаси кефа.....аз имам със малко по - малко безумно пазаруване вал и глава и ако комбинираме взаймните безумия, може да се каже че ще сме на обща далавера.......Блок нямам, но ми се чини че от атмосф петак на Браво или петак жтд от алфа 156 или 166 ще свърши работа.......Айде утъпчи пътеката че да видим......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар