много красиви коли,да си жив и здрав да си ги караш,доколкото помня бравото го направи от атмосферка.Та кви коне вадеше?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
wizard88 написа:много красиви коли,да си жив и здрав да си ги караш,доколкото помня бравото го направи от атмосферка.Та кви коне вадеше?
Коментар
-
Мотора на Бравото вече работи без компресор за климатика, екипиран е с нова конзола за десния тампон на мотора (естествено смених и лагера в който лагерува хидравличната помпа), с нов алтернатор, хидравлична помпа (старата направо се взриви) и резултата е, че коша (в зоната зад десния фар) сега изглежда направо празен Преди:след:Ремонта сигурно щеше да се проточи поне до зимата ако за съжаление Купето ми не беше претърпяло ПТП .
Коментар
-
hf hpe написа:а каква е идеята да махнеш климатика?
Коментар
-
kaci написа:hf hpe написа:а каква е идеята да махнеш климатика?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
kaci написа:Купих си едни биелни лагери за турбинирането на атмосферния двигател с който се надявам да се заема в началото на следващата година.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
injekciona написа:Да ти осигуря ли кола, в кято да го сложиш послеФЕРАРИСТ написа:Демек в атмосф блок ще редиш турбо карантия.......че аз също го обмислям като опция когато атмосферен шестак ми стане малък.....
Коментар
-
kaci написа:Да.С това мое безумно пазаруване накрая се оказа, че имам 10бр. биели с бутала, два колектора, няколко водни рампи, горивни рейки и т.н.Оказа се(теоритично), че мотора се турбинира доста по лесно отколкото мислех в началото.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар