kaci написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
От другата седмица започвам по малко да подготвям и атмосферния мотор за турбиниране Главата вече е набавена и предстои портването и. Първо ще започна обаче с дроселовата клапа и дополирането на смукателния колектор (този от 9та страница в темата).Ще си слагам и снимки за да се вижда какво е било и какво е станало
Коментар
-
След като не намерих кой да довърши полировката (или пък ми бе поискана нереално висока цена ) на колектора, днес запретнах ръкави и работата е свършена на 90%В момента изглежда така: Апарата упорито фокусираше върху парцала и не се вижда много добре качеството на полировката, но някои от вас ще имат възможност да я оценят виждайки колектора на живо След полировката, мислех да се захвана и с портването на колектора (това ограденото как ме дразни :D ), но в повечето сервизи (включително и този който ползвам) цари пълна бъркотия, всичко тъне в боклук и безпорядък и съответно не намерих "борчетата"
Коментар
-
Материала за шайбата на коляновия вал (този от снимката на предишната страница в темата) не става за шайба Днес ще изпратя материала за лабораторен анализ и ако подозренията ми се потвърдят, този път някой от склада за метали ще ползва патерица няколко месеца.В ужасна държава живеем............
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Колектора поне е станал бомба.......
Коментар
-
Понеже изработката на модифицираната алуминиева шайба ще се проточи повече от предвиденото, купих преработена такава от Англия с идеята да я монтирам на Бравото и с него да се разходя до Гърция за празниците като съответно използвам случая да разработя и двигателя. Маршрута и километрите бяха много подходящи за целта, но както винаги при мен нещата не стават така както ги искам и шайбата пристигна при мен едва днес. Въпреки огромното ми желание и усилията на Калин (за по бърза доставка), няма да имам физическата възможност да я монтирам и разработката отново се отлага във времето. Съединителя на Купето също не е сменен и в крайна сметка, от две коли, ще пътувам с кола под наем Слагам една снимка да видите поне как изглежда шайбата
Коментар
-
Модифицираната шайба вече е монтирана и се върти Реших да сложа и ремък е един канал по малко, като в момента вътрешния канал (този към маслената помпа и ангренажния р-к) е празен и се чувствам някак по спокоен.Утре ще разходя колата малко по магистралата и се надявам да не излезе допълнителен проблем за бъдещо отстраняване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар