Привет,Виждам, че си заредил с материал, ако има една излишна шайба, бих си купил.Поздрави,Данчо
Останалите два диска от материала са обещани за някакви джипови фланци, но още не са ми потвърдили. Ако остане нещо ще ти пиша.
ФЕРАРИСТ написа:
В тая връзка с тия шайби, аз се замислям дали да не си направя и шайбата за генератора и хидр помпа от алуминий, че е един двоен токмак дето много дебел и тежък ми се вижда......ся верно че няма да е кой знае каква ползата, ама капчица оттук, капчица оттам.....
Не вярвам да спечелиш много от това! Отделно, самата шайба е с меко казано странна конструкция и ще е по сложна за изработка.Аз бих се насочил към насаждане на ремъчната система от Стило 20V. Там няма хидравлична помпа (на нейно място седи компресора на климатика) и с немного преправяне, мотора може да остане само с ремъка за алтернатора!
От другата седмица започвам по малко да подготвям и атмосферния мотор за турбиниране Главата вече е набавена и предстои портването и. Първо ще започна обаче с дроселовата клапа и дополирането на смукателния колектор (този от 9та страница в темата).Ще си слагам и снимки за да се вижда какво е било и какво е станало
След като не намерих кой да довърши полировката (или пък ми бе поискана нереално висока цена ) на колектора, днес запретнах ръкави и работата е свършена на 90%В момента изглежда така:Апарата упорито фокусираше върху парцала и не се вижда много добре качеството на полировката, но някои от вас ще имат възможност да я оценят виждайки колектора на живо След полировката, мислех да се захвана и с портването на колектора (това ограденото как ме дразни :D ), но в повечето сервизи (включително и този който ползвам) цари пълна бъркотия, всичко тъне в боклук и безпорядък и съответно не намерих "борчетата"
Материала за шайбата на коляновия вал (този от снимката на предишната страница в темата) не става за шайба Днес ще изпратя материала за лабораторен анализ и ако подозренията ми се потвърдят, този път някой от склада за метали ще ползва патерица няколко месеца.В ужасна държава живеем............
Определено се получи, но и материала е податлив към полировка.Вчера монтирах на носачите и полиуретановите тампони които взех от теб преди близо година Нека да прозвучи като реклама - страхотни са.Като сменям съединителя на Купето, ще използвам случая, че подрамата ще е на земята и ще ги монтирам най накрая.
Понеже изработката на модифицираната алуминиева шайба ще се проточи повече от предвиденото, купих преработена такава от Англия с идеята да я монтирам на Бравото и с него да се разходя до Гърция за празниците като съответно използвам случая да разработя и двигателя. Маршрута и километрите бяха много подходящи за целта, но както винаги при мен нещата не стават така както ги искам и шайбата пристигна при мен едва днес. Въпреки огромното ми желание и усилията на Калин (за по бърза доставка), няма да имам физическата възможност да я монтирам и разработката отново се отлага във времето. Съединителя на Купето също не е сменен и в крайна сметка, от две коли, ще пътувам с кола под наем Слагам една снимка да видите поне как изглежда шайбата
Модифицираната шайба вече е монтирана и се върти Реших да сложа и ремък е един канал по малко, като в момента вътрешния канал (този към маслената помпа и ангренажния р-к) е празен и се чувствам някак по спокоен.Утре ще разходя колата малко по магистралата и се надявам да не излезе допълнителен проблем за бъдещо отстраняване.
Да.Крайното гърне като модел си е доста шумно и докато колата беше атмосферна над 4000 об/м нямаше проблем, но сега бучи яко при всички обороти.Като сложа музиката всичко ще е ок.
Търси ако нямаш оригинален ремус и аз препатих с тия псевдо спортни гърнета и ми гръмна главата, след слагането на ремуса колата вече става за каране и извън градско и има доста по плътен и приятен звук
Коментар