След незаслуженото страдание, определено ми се полагат само хубави моменти, но знае ли човек
mais написа:
Колега аиде утре следобяд (неделя) на паркинга пред резиденция бояна да направим една итал среща да видим колата
Ако бях видял по рано поста ти, на драго сърце щях да дойда на Бояна, но вече поех други ангажименти.Сутринта малко разходих колата по част от околовръстното шосе и първите 40км. са вече факт. Направих и една снимка в района на Суходол:Утре мисля да я разходя и до работното ми място и ако някой минава през Красно село, може да и хвърли един поглед
Ако имаш време и за едно клипче , много ще се радвам
Еми опитах да ти кажа, ама нещо не ми се получава. Явно взех апарат който ще ми отнеме повечко от предполагаемото време за да го разуча.Направих някакъв нескопосан опит де, но се е записало само клипчето с налягането на маслото
Аз най вероятно ще пропусна. Днес реших докато не намеря (или не ми изработят) шайба с протектор, да не паля и карам колата.Имам се за човек с голямо сърце, но всяко палене ми припомня как изглеждаха 20те криви клапана и през какво преминах за да съживя колата.Засега Бравото ще е недвижима собственост Чудя се дали да не извадя Купето, но него няма къде да го държа
Каква е тази шайба с протектор Колата няма ли си пластмасов протектор на ремъка Между другото ме водиш с 12 клапана при мен прехвърли само всмукателния вал от счупена ролка. Абе някой пробвал ли е да изправя клапани
Има я по напред в темата тук и тук е шайбата която ми изработиха.Тя обаче отиде на Купето и не ми се сваля от там. Днес са ми обещали информация за наличност от материала от който правих и първата такава.
VET написа:
Колата няма ли си пластмасов протектор на ремъка
Няма нищо като защита!
VET написа:
Между другото ме водиш с 12 клапана при мен прехвърли само всмукателния вал от счупена ролка.
В тези "състезания" е силно препоръчително да си класиран много назад
VET написа:
Абе някой пробвал ли е да изправя клапани
Навремето ползвах услугите на един от старите майстори на глави в София и съм виждал изправени клапани от него. Сега не вярвам някой да се занимава, защото тези които сега правят глави, са се специализирали в извиненията и в обясненията как нещо не може да стане. Отделно, вече може да си купиш всичко и наистина не е необходимо да възстановяваш нещо което може да си купиш стоейки пред компютъра.
Материала за шайбата е вече при мен. Ако успея да убедя магьосника зад струга да побърза.......За всеки случай, няма да бързам да махам зимните гуми от колата, защото ако срока е като за ринговете
В тая връзка с тия шайби, аз се замислям дали да не си направя и шайбата за генератора и хидр помпа от алуминий, че е един двоен токмак дето много дебел и тежък ми се вижда......ся верно че няма да е кой знае каква ползата, ама капчица оттук, капчица оттам.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Привет,Виждам, че си заредил с материал, ако има една излишна шайба, бих си купил.Поздрави,Данчо
Останалите два диска от материала са обещани за някакви джипови фланци, но още не са ми потвърдили. Ако остане нещо ще ти пиша.
ФЕРАРИСТ написа:
В тая връзка с тия шайби, аз се замислям дали да не си направя и шайбата за генератора и хидр помпа от алуминий, че е един двоен токмак дето много дебел и тежък ми се вижда......ся верно че няма да е кой знае каква ползата, ама капчица оттук, капчица оттам.....
Не вярвам да спечелиш много от това! Отделно, самата шайба е с меко казано странна конструкция и ще е по сложна за изработка.Аз бих се насочил към насаждане на ремъчната система от Стило 20V. Там няма хидравлична помпа (на нейно място седи компресора на климатика) и с немного преправяне, мотора може да остане само с ремъка за алтернатора!
Коментар