Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФЕРАРИСТ написа:
    МПС(независимо какво) с 4 гуми и двигател.......никога било то в завой или права линия по тежкото няма предимство......тва е елементарна физика и всичките и производни......
    демек с пунтото на писта имам шанс да направя нещо , не че мога да карам на писта щото е палавница от към задницата
    Power Under Pressure

    Коментар


      ФЕРАРИСТ написа:
      МПС(независимо какво) с 4 гуми и двигател.......никога било то в завой или права линия по тежкото няма предимство......тва е елементарна физика и всичките и производни......
      Батка, често споменаваш физиката, като наука, ама понякога по такива поводи го правиш, че....не съм убеден, че си добър познат с нея! Една кола, например 400 к.с., тежаща 600 кг. с 250 км/ч и една кола със същата скорост и мощност, ама със собствена маса да кажем 1200 кг. според любимата ти наука, ако са и еднакво обтекаеми - коя кола ще , е по управляема, стабилна, комфортна при тази скорост и т.н.
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        За мен тежестта не играе кой знае каква роля в стабилността, а по скоро важно е къде и е центъра (на тежестта)! Бравото с турбомотора вървеше в пъти по добре в снега (най вече заради виско муфата) в сравнение с атмосферния му вариант.Купето не става за каране през зимата (поне моето)! Най малката щета от евентуална зимна експлоатация ще са счупените липове, прагове и т.н. !

        Коментар


          RASTIL написа:
          Една кола, например 400 к.с., тежаща 600 кг. с 250 км/ч и една кола със същата скорост и мощност, ама със собствена маса да кажем 1200 кг. според любимата ти наука, ако са и еднакво обтекаеми - коя кола ще , е по управляема, стабилна, комфортна при тази скорост и т.н.
          Ако и двете коли да една и съща марка, и само двигателите им са различна мощност естествено че по леката..........по бързо ще се наема, по малко центробежни сили в завоя....отново е елементарен отговора.......Виж сега, хората в моторспорта са го разбрали това още със създаването му......не случайно всеки ръси маса пари за по леки елементи, и за по нисък център на тежеста.......тва с натиска на единица площ е приложимо в 5% от случайте, и то с много "ако"-та........Обясни ми тогава твоята гледна точка - защо две еднакви коли, с различна мощност, и различни кила, по тежката щяла да е по стаболна.......????
          WhitePower написа:
          ФЕРАРИСТ написа:
          МПС(независимо какво) с 4 гуми и двигател.......никога било то в завой или права линия по тежкото няма предимство......тва е елементарна физика и всичките и производни......
          демек с пунтото на писта имам шанс да направя нещо , не че мога да карам на писта щото е палавница от към задницата
          Не си търся шаси от пунто за да дам едни излишни пари......макар че за да са нещата напълно както трябва са нужни още 1-2 неща......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            ФЕРАРИСТ написа:
            RASTIL написа:
            Една кола, например 400 к.с., тежаща 600 кг. с 250 км/ч и една кола със същата скорост и мощност, ама със собствена маса да кажем 1200 кг. според любимата ти наука, ако са и еднакво обтекаеми - коя кола ще , е по управляема, стабилна, комфортна при тази скорост и т.н.
            Ако и двете коли да една и съща марка, и само двигателите им са различна мощност естествено че по леката..........по бързо ще се наема, по малко центробежни сили в завоя....отново е елементарен отговора.......Виж сега, хората в моторспорта са го разбрали това още със създаването му......не случайно всеки ръси маса пари за по леки елементи, и за по нисък център на тежеста.......тва с натиска на единица площ е приложимо в 5% от случайте, и то с много "ако"-та........Обясни ми тогава твоята гледна точка - защо две еднакви коли, с различна мощност, и различни кила, по тежката щяла да е по стаболна.......????
            WhitePower написа:
            ФЕРАРИСТ написа:
            МПС(независимо какво) с 4 гуми и двигател.......никога било то в завой или права линия по тежкото няма предимство......тва е елементарна физика и всичките и производни......
            демек с пунтото на писта имам шанс да направя нещо , не че мога да карам на писта щото е палавница от към задницата
            Не си търся шаси от пунто за да дам едни излишни пари......макар че за да са нещата напълно както трябва са нужни още 1-2 неща......
            Аз никъде не съм писал за коли с различна мощност. Да по-леката кола по-бързо ще ускорява, по лесно ще спира, по-малки ще са центробежните сили в завоя..... Аз обаче ти говора за движение със скорости около и над 200 км.ч., които на картинг писта например просто неа как.... Пък гледната ми точка се базира на скромния ми опит:Фиат Мареа със сдандартно окачване, комплектована с оригиналния си интериор, екстериор и т.н., тежаща 1200 кг, по второкласен път с добра /като за второкласен път/ настилка без да ме притеснява върви с 210 км/ч.На същия път Браво ХГТ-кола, със същото стандартно окачване, със същия мотор , обезкостена обаче на варел и тежаща няма и 900 кг. ме плаши толкова щото със стиснати зъби стигам 180 км.ч. Просто колата от 180 нагоре почва да се мъчи да опира само по високите части на настилката на платното. Те тоз скромен опит ме кара да си мисля, че не винаги по-леката кола е по-стабилна.... Пък натиска на единица площ по-тарикатски може да се коригира с размер на гумите да кажем , а не товарейки или разтоварвайки колата
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              Днес ми пристигна и една биалетка за която бях забравил Отдавна не бях виждал оригинална такава. Остава да намеря още една и ако Ники (Ферарист) предложи и полиуретанови тампони за тях Утре ще се опитам да разрия малко колата, че вече сигурно има 50см. сняг(лед)

              Коментар


                Все се каня да си резна едни за стабилката, и все нямам време, ако имаш или знаеш точните размери на нов тампон ще имам стимул да избацам 1-2 комплекта.....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  ФЕРАРИСТ написа:
                  Все се каня да си резна едни за стабилката, и все нямам време, ако имаш или знаеш точните размери на нов тампон ще имам стимул да избацам 1-2 комплекта.....
                  Не знам размерите, но ако трябва ще купя един тампон за целта.Ето какво е моментното състояние на колата До пролетта не виждам как ще излезе от преспата.

                  Коментар


                    Имам оригинално фиатско тампонче за биалетка , ако искате мога да го измеря П.С. Ако нямате размерите: 30мм на 18мм, металната тръбичка е 15,5мм
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      S.W.A.T. написа:
                      Имам оригинално фиатско тампонче за биалетка , ако искате мога да го измеря П.С. Ако нямате размерите: 30мм на 18мм, металната тръбичка е 15,5мм
                      Спести купуването на мострата.Ники, сега ти си на ход :D

                      Коментар


                        S.W.A.T. написа:
                        Имам оригинално фиатско тампонче за биалетка , ако искате мога да го измеря П.С. Ако нямате размерите: 30мм на 18мм, металната тръбичка е 15,5мм
                        Кое е външно и кое вътрешно на тръбичката, щото и двата размера ще трябват.....или поне вътрешния.......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          Опа... 15,5мм е дължината на тръбичката, отвора за биалетката е 10мм, стената на тръбичката е 2мм , те външен размер на тръбичката 14мм (:
                          Прикачени файлове
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            Бравото е готово на 95% Остана монтажа на решетката, някои неща за напасване по купето, фаровете и т.н. Има и малко сглобяване вътре в купето. Колата се нуждае и от сериозно измиване, защото след бояджията вътре е........Направих и едно тестово кръгче и мога да кажа, че за мен, Бравото си остава класи над Купето :D Направих и една снимчица с новия фотоапарат.Следващата фотосесия ще е на напълно завършена и годна за експлоатация кола.

                            Коментар


                              Я сподели, че ми стана интересно, в какво отношение Бравото е над Купето? Казвай че може да ми хрумне нещо отдавна не съм си купувал кола :D

                              Коментар


                                VET написа:
                                Я сподели, че ми стана интересно, в какво отношение Бравото е над Купето? Казвай че може да ми хрумне нещо отдавна не съм си купувал кола :D
                                ее недей с лошо , като покараш и 2 те ще разбереш
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X