Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ici написа:
    сега и двамата пишете глупости да ви кажа
    Хехехе щом ти казваш, май нямам избор и трая се съглася безпрекословно предполагам?
    ici написа:
    първо всяко дино си има различен товар, както го пуснат, може и да се променя.А и не само моята кола надува на диното по-малко, има и други, даже и в щатите е нормално това, със всякакви бууст контроли, еку, и външни не е само у нас Просто на диното понякога се налага да се променят настройките на бууст контрола, и по света е така, това си е масова практика, който се интересува знае Сега при пунтотата явно не се налага
    Илияне, извинявай (дано не ти прозвучи кат неква фукня или мерене на пи*ки, не ми е такава целта), мма моля точно на мен не ми обяснявай кви товари има дино-то, дали могат се променят и т.н., не за друго мма аз лично имам доста повече качвания на дино от теб (вярно с дооста по-слаба кола от твойта, мма кво да се праи.......шанс) , гледал съм на живо настройките и замерванията на почти всички от най-силните коли в БГ и съм участвал лекинко в настройките на 2-3 от тях тъй, че познанията ми не ми е необходимо да ги получавам от четене на щатски форуми От практиката ми (колкото и да е малка по моя преценка) промени в настройките на буустконтрола на дино и на пътя не се налага с адекватен буустконтрол, явно твоите познания пък сочат обратното, затва и още в началото ти казах, да ми позволиш да не съм съгласен с твърдението ти как заводския буустконтрол на всички ЕКУ-та е да си е*е и извънземната технология и нема начин да се постигне по-добър с къфто и да е допълнителен контролер. Показах ти графика на една от колите ми как държи плътно 1 бар холд бууст нагласен с точно 3 ръна на дино-то и при доволно малка турбина , а повярвай ми пробвал съм преди това и със заводския буустконтрол и с кранчета и никога несъм имал толко равна графика на налягането през целия оборотен диапазон и на всички предавки от 1-ва нагоре Мма като и да е, няма смисъл май да се убеждаваме един друг в нещо, като явно всеки си има неква негова истина кога на база четене по форуми, кога от практически опит с лични или чужди коли Извинявам се още веднъж на Къци, че последните постове не са мноо относно неговата кола и темата му, мма лично смятам, че може би и да са интересни за някои от потребителите на форума :D

    Коментар


      ici написа:
      сега и двамата пишете глупости да ви кажа първо всяко дино си има различен товар, както го пуснат, може и да се променя.А и не само моята кола надува на диното по-малко, има и други, даже и в щатите е нормално това, със всякакви бууст контроли, еку, и външни не е само у нас Просто на диното понякога се налага да се променят настройките на бууст контрола, и по света е така, това си е масова практика, който се интересува знае Сега при пунтотата явно не се налага
      Иси , охлабиха диното колкото могат - намалиха първоначалното натоварване на 1 , ( проспиидското дино ) и освен че постигнаха че от 4000 започна на 4800 да изтърва нищо друго не се промениКакто обясних на пътя правя 1,6 овърбуст и 1.5 холд буст , на диното колата пикна 1.8 и свали на 1.6 диното не е ролиг роад а е на главините директно , Както обясних след това покарах колата и нямаше никакви прознаци за боксуване на съединитела направихме 3 опита на диното и не стана така че опитно показано е че колата МИ се товати повече на диното , а и хората казаха че повечето мотори гърмят на диното а не на пътя , явно са имали нещо в предвид има и други доказателства за това че доното товари повече но не ми с впуска в полемикиаз излизам от спора щото не виждам смисъл да порим за факти
      Power Under Pressure

      Коментар


        фактите са си факти, има различни динота, аз съм видял нещо и после съм намерил информация, която е потвърдила случващото се, при всеки е различно А цялата сложнотия идва от това, че колкото е по-голямо турбото и по-бързо спулва, става по-сложно да се укроти да не прави оувърбуст и да надува коректно спрямо товара Орлине, относно меренето, мини през Келеша, да видиш как няма да ти оттърве там съединителя, по-малко се товари като ти казвам, арно дино, може да си даваш газ цял ден и е по-безопасно за мотора отколкото на пътя
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          ici написа:
          фактите са си факти, има различни динота, аз съм видял нещо и после съм намерил информация, която е потвърдила случващото се, при всеки е различно
          А дали просто това дет ти си мислиш, че си видял при твойта кола и информацията дет си намерил в некви форуми и го е потвърдила според теб, не е резултат от едно и също нещо, а именно-не мноо адекватен буустконтрол Не за друго мма информацията дет аз ти дадох по-нагоре и съм видял на практика доста пъти, сочи точно обратното или викаш моя прост пример е чисто и просто едно изключение от правилото ти :D
          ici написа:
          А цялата сложнотия идва от това, че колкото е по-голямо турбото и по-бързо спулва, става по-сложно да се укроти да не прави оувърбуст и да надува коректно спрямо товара
          Нали не искаш да кажеш, че примерно на твойта кола с 3076 и буустконтрола на марелито, ще я накараш да тръгва по-рано от 2860-то ти в момента Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , щот по-голямо турбо и по-бърз спуул (при еднакво поколение турбини разбира се) на мен лично ми звучи леко несъвместимо Овърбууста (ако не е търсен нарочно като ефект) е отново проблем с неадекватен и бавен буустконтрол и е проблем с малки и бързо развъртащи се турбини отколкото при големи турбини :D
          ici написа:
          Орлине, относно меренето, мини през Келеша, да видиш как няма да ти оттърве там съединителя, по-малко се товари като ти казвам, арно дино, може да си даваш газ цял ден и е по-безопасно за мотора отколкото на пътя
          Ббе имайки в предвид разстоянието София-Варна, а и най-вече наличието на 3 дино стенда в София, два от които са от най-известните и може би най-читави марки (Мустанг и Мейнлайн) не виждам с кво точно дино-то на Тони ше му помогне.

          Коментар


            ее къде варна , аз едвам събрах сили за това доно на златков ,нали се сещате че ще намеря къде да си налея кинтите в колата , вместо в безмисленни листчета
            Power Under Pressure

            Коментар


              На Орлин го подметнах това за диното, някой ден като отскочи на море, в смисъл че има динота на които може да си измери колата, а не да отиде да мери и да му се натовари доста повече отколкотоо на пътя и да мецне съединител, трансмисия и други градски митове за прецакани на дино мотори За поведението на бууста на пътя и на диното, не е хич нетипично, това е подобно на финалното мапване след диното на пътя в реални условия, когато колата си се товари сама себе си За турботата, спулването и пика, примера ми беше сравнение на турбо за много стотин коня спрямо малко турбо за пунто, почнат ли да се правят усилия за максимално ранно спулване на голямото турбо, да е съчменица и/или туинскрол, гледай каква борба пада за минимален пик, максимално бърз бууст и да няма изкуствено падане на макс надува при макс обороти, гледал съм го и аз тоя филм доста часове, било то дали настройвам или само гледам, играта е голяма дори и с прост външен контролер, отиват си бая рънове, не е като с малкото турбо да е лесно, това ми беше мисълта.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                ici написа:
                За поведението на бууста на пътя и на диното, не е хич нетипично, това е подобно на финалното мапване след диното на пътя в реални условия, когато колата си се товари сама себе си
                Финално мапване след дино-то се праи за откриване и/или изчистване на проблеми с разни преходни режими, които няма как се видят на диното и като проверка дали на пътя колата се държи добре като цяло, кви буустконтроли ше гласиш там тепърва, то ако ше променяш налягането, сместа некак ше я нагласиш, мма аванса на пътя как ше го уцелиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А и според мен лично, колата вързана с коланите на диното, демек я натиска принудително сила към валците (нещо, което на пътя го няма изобщо) се товари дооооста добре на дино-то, пък ти чакаи колата сама си се натовари повече на пътя
                ici написа:
                За турботата, спулването и пика, примера ми беше сравнение на турбо за много стотин коня спрямо малко турбо за пунто, почнат ли да се правят усилия за максимално ранно спулване на голямото турбо, да е съчменица и/или туинскрол, гледай каква борба пада за минимален пик, максимално бърз бууст и да няма изкуствено падане на макс надува при макс обороти, гледал съм го и аз тоя филм доста часове, било то дали настройвам или само гледам, играта е голяма дори и с прост външен контролер, отиват си бая рънове, не е като с малкото турбо да е лесно, това ми беше мисълта.
                Мма баце, усилията за по-ранно развъртане и т.н., кво общо имат с буустконтрола бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ти с буустконтрола ли караш по-големите турбини да тръгват по-рано спрямо по-малки? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Молим те, недей ги говори такива бря.Бууст контрола има една единствена задача, да държи затворен гейта докато не достигнем исканото налягане и след това да го контролира адекватно и бързо за да го задържим това налягане максимално дълго. Тъй че ако не сме в случая умишлено да целим по-късно развъртане на турбината с цел избягване на големи въртящи моменти от ниски обороти, не виждам точно как ти ша накараш по некъф начин чрез буустконтрол дадена турбина да тръгне по-рано Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , дори тва да е уникалния ЕКУ буустконтрол на марелито ти.Между другото тва с падането на налягането във високи обороти е характерно за малките турбини, които нямат дебит за тая цел, а не на голяма турбина както ти ми обясняваш Играта ненам с кое е по-лесна, мма от примера ми с графиките, ясно се вижда как след няколко часа на дино-то графиката на бууста при теб не е мноо добре, пък при външен буустконтролер (моя случай) нещата за 3 ръна са тип-топ :D

                Коментар


                  Така, днес след приблизително година и половина, отново имаме работещ мотор. Отдавна не съм бил толкова щастлив.Мотора работи феноменално тихо и единственото което се чува( ако се абстрахираме от тътена който идва от гърнетата) са дюзите!Останаха за набавяне само някои дреболии (филтърче за картерната вентилация, blow off клапан, силиконов циркулационен воден маркуч за турбото и акумулатор).Умишлено днес не я покарах из плаца(макар много да ми се искаше) за да не стане някоя беля с леко закачените броня и преден капак.Следващите снимки се надявам да са на вече готова кола!Когато е готова, най вероятно ще я разходя до Стара Загора за разработка на мотора!

                  Коментар


                    kaci написа:
                    Когато е готова, най вероятно ще я разходя до Стара Загора за разработка на мотора!
                    Начи ако не се обадиш, ще те съдя........
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      ФЕРАРИСТ написа:
                      Начи ако не се обадиш, ще те съдя........
                      Крайната точка не е избрана случайно! Тя е съобразена с местожителството ти

                      Коментар


                        kaci написа:
                        Така, днес след приблизително година и половина, отново имаме работещ мотор. Отдавна не съм бил толкова щастлив.
                        Честито бря :D Обещай само едно леко возене кат и дооправиш всичките неща

                        Коментар


                          Возене - НЕ, ще покараш сам, а и имаш едно отдавнашно черпене от мен, така че може да съчетаем нещата

                          Коментар


                            kaci написа:
                            Возене - НЕ, ще покараш сам, а и имаш едно отдавнашно черпене от мен, така че може да съчетаем нещата
                            Мми значи само се подготви Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 от моя страна нямаш грижи

                            Коментар


                              Бисере, аз ти казах как стоят нещата с големите коли и турбота, видяно не един път на живо, а и потвърдено от чужди форуми, където хората си го казват същото Остави сега как става при Пунтото, както писах по-горе, малко турбо лесно се контролира, накарай голямото да спуулва максимално рано (не по-рано от на Пунто бре ) без да пиква и тогава пак кажи как се случва, на диното, на пътя, а и в същата светлина е факта как колата надува при студено време и как при горещо, пак до буустконтрола опират нещата и до настройките му, ефекта е същият и при минаване от атмосферно отворен гейт, и после към такъв вкаран в даунпайпа, ефекта е пак промяна на бууста, тоест после следва наложителна корекция на Гредито при всичките тия примери
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Вече има и нови задни амортисьори Apex! За съжаление имаше само задни, но така или иначе спортни пружини (засега) са монтирани само отзад.

                                Коментар

                                Working...
                                X