ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
kaci написа:ICI - предполагам възхваляваш фабричния буст контрол на коли с по ново поколение електроникаЗаводските инженери са се заиграли да направят нещо доста сложно, което не може да видиш във външен афтърмаркет бууст контролер.Значи бууст контрола на колите с които съм запознат са Фиат Купе 16вт и Митсубиши Лансър ево8, типичните турбо бензин и дизел с Мотрониците също се правят така
Като пример на Купе 16вт имаме 3Д дюти таблица на соленоида от 16 колони за РПМ х 4 реда за %ТПС = 64 клетки, а при Греди ПрофекБ примерно имаме само 1 единствена стойност за дюти, обща за всички оборотни режими били те на пълна или частична газ, нема как да стане, обясних преди как скачат едни пикове отначало за да не пада пък в края бууста изкуствено заради скромните възможности на гредито
втората таблица на заводското еку е интейк прешър сетпойнт, пак 16 клетки, за целият оборотен режим, при Гредито пак сме с една единствена стойност, няма обороти, няма нищо
третата таблица в заводското еку е интейк прешър лимит, пак 16 клетки за целият оборотен режим, при гредито пак сме с една стойност, дето тя святка фешън червеният екран
ефектно е, ама дооста скромно като цяло
При ево8-цата нещата са с едни двумерни графики и се правят по-различни игри, но пак е много комплексно и ефекта е много по-бърз бууст без пик и без изкуствено падане в края на оборотите.При Мотрониците не съм гледал как става номера, но е също сложничко и съответно близко до идеалното желано.
Коментар
-
ici написа:Заводските инженери са се заиграли да направят нещо доста сложно, което не може да видиш във външен афтърмаркет бууст контролер.ici написа:Като пример на Купе 16вт имаме 3Д дюти таблица на соленоида от 16 колони за РПМ х 4 реда за %ТПС = 64 клетки, а при Греди ПрофекБ примерно имаме само 1 единствена стойност за дюти, обща за всички оборотни режими били те на пълна или частична газ, нема как да стане, обясних преди как скачат едни пикове отначало за да не пада пък в края бууста изкуствено заради скромните възможности на гредитовтората таблица на заводското еку е интейк прешър сетпойнт, пак 16 клетки, за целият оборотен режим, при Гредито пак сме с една единствена стойност, няма обороти, няма нищо
третата таблица в заводското еку е интейк прешър лимит, пак 16 клетки за целият оборотен режим, при гредито пак сме с една стойност, дето тя святка фешън червеният екран
ефектно е, ама дооста скромно като цяло
Като сложим и това, че Апекси-то има също регулиране на бууста по обороти, възможност за задаване на различен бууст на различните предавки (за мен лично много полезна функция особено за турбо кола на предно), само обучение, възможност за 2 различни настройки и превключването им с 1-2 натискания на бутони, точна визуализация на няколко важни параметъра и т.н. не виждам с кво е прецакня спрямо фабричния ми буустконтрол
И за да съм напълно обективен, единствения съществен минус на външния буусконтролер според мен е, че при фабричното ЕКУ ако има заложена стратегия при висока температура на вх. въздух примерно да реже налягането с цел опазване на моторя, то при монтиране на външен контролер това няма как да стане
(при мен съм се постарал и този недостатък да бъде отстранен :D )Къци, сори пич, че малко ти поразводнихме темата :D
Коментар
-
с афтърмаркетите е много по-лесна настройкатаза това и се ползват масовопри фабричните който и да е писал до сега файлове за мапванепонена марелитата казва, че няма точна зависимост за честотата на сработване на клапаназа това и се прави почти опитноно човек който знае какво прави постига по-добри резултати с фабричният бустП.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер
Коментар
-
hf hpe написа:П.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер
Коментар
-
biser_as написа:hf hpe написа:П.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер
Коментар
-
hf hpe написа:biser_as написа:hf hpe написа:П.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер, и на 1 бар
Power Under Pressure
Коментар
-
Бисере, не я давай за пример графиката на Типототогава имах драми с уестгейта, след това се заиграх да оправя нещата и с гейта и с мапването на бууста
Между другото, на диното товара е по-малък от на пътя и за да се направи исканият бууст, трябва да се пипат настройките.На Пунтото не знам защо прави толкова маняшки пик
, между другото вчера погледнах тунерпро-то за Пунтото и видях че няма разработена сериозна таблица за пипане на надува, явно начина там е от човек дето си пипа в хекс формата директно.Между другото в темата за Типото пуснах едни клипчета на една Дедра Интеграле дето сега я правих, тя е с китайче буустконтролер (понеже нейното еку няма разработена маперска таблица за пипане на надува ), с две позиции за надув, дисплей, аларма и т.н. та досега на предно като беше се караше на гейн 40% за да може да надуе на 1.6 бара холд, и правеше пик на 1.8Сега с интеграле трансмисията се наложи да сваля гейна на само 2% и пика е нищожен
Всичко зависи от товара
Коментар
-
ici написа:Бисере, не я давай за пример графиката на Типототогава имах драми с уестгейта, след това се заиграх да оправя нещата и с гейта и с мапването на бууста
Е нали е мнооо модерен буустконтрола на марелито (3Д карти безброй, ненам си колко клетки по ТПС-и, ховороти и т.н. екстри), как не успява го накара да държи 1,5 в целия диапазон след сичките ти заигравки :D и оправията му е да шибнеш пружина за 1,5 и готово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма че то тогава за ко ти е тоя буустконтрол бря, то си вържи директно компресора към гейта и си перкай на 1,5
Не за друго мма външния буустконтролер при гейта на пунтото (дет отваря на нема 0,5 при директна връзка) успява да го накара туй "огромно" ихи да държи 1 бар холд открай докрай пък модерното марели не мое с пружина за 1,2 да задържи 1,5 холд Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , кат тук изобщо нема да броим разликата в бекпрешъра при пунто гт с ихи и твойта кола с 2860, че нещата ше станат още по-зле за ЕКУ буустконтрола ти
ici написа:Между другото, на диното товара е по-малък от на пътя и за да се направи исканият бууст, трябва да се пипат настройките.
Коментар
-
ici написа:Между другото, на диното товара е по-малък от на пътянедей го маха
а ако ти е толкова на зор дай прайм бартер за мойто кранче
Power Under Pressure
Коментар
-
сега и двамата пишете глупости да ви кажапърво всяко дино си има различен товар, както го пуснат, може и да се променя.А и не само моята кола надува на диното по-малко, има и други, даже и в щатите е нормално това, със всякакви бууст контроли, еку, и външни
не е само у нас
Просто на диното понякога се налага да се променят настройките на бууст контрола, и по света е така, това си е масова практика, който се интересува знае
Сега при пунтотата явно не се налага
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар