Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ici написа:
    няма нищо по-съвршенно от заводският бууст контрол, ...........
    Аам соре дет се вика :D , че ще разочаровам, мма.... позволи ми мнението ми да е мааалко по-различно от твоето.... стаа ли? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

    Коментар


      kaci написа:
      ICI - предполагам възхваляваш фабричния буст контрол на коли с по ново поколение електроника
      няма нови, няма стари Заводските инженери са се заиграли да направят нещо доста сложно, което не може да видиш във външен афтърмаркет бууст контролер.Значи бууст контрола на колите с които съм запознат са Фиат Купе 16вт и Митсубиши Лансър ево8, типичните турбо бензин и дизел с Мотрониците също се правят така Като пример на Купе 16вт имаме 3Д дюти таблица на соленоида от 16 колони за РПМ х 4 реда за %ТПС = 64 клетки, а при Греди ПрофекБ примерно имаме само 1 единствена стойност за дюти, обща за всички оборотни режими били те на пълна или частична газ, нема как да стане, обясних преди как скачат едни пикове отначало за да не пада пък в края бууста изкуствено заради скромните възможности на гредито втората таблица на заводското еку е интейк прешър сетпойнт, пак 16 клетки, за целият оборотен режим, при Гредито пак сме с една единствена стойност, няма обороти, няма нищо третата таблица в заводското еку е интейк прешър лимит, пак 16 клетки за целият оборотен режим, при гредито пак сме с една стойност, дето тя святка фешън червеният екран ефектно е, ама дооста скромно като цяло При ево8-цата нещата са с едни двумерни графики и се правят по-различни игри, но пак е много комплексно и ефекта е много по-бърз бууст без пик и без изкуствено падане в края на оборотите.При Мотрониците не съм гледал как става номера, но е също сложничко и съответно близко до идеалното желано.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        ici написа:
        Заводските инженери са се заиграли да направят нещо доста сложно, което не може да видиш във външен афтърмаркет бууст контролер.
        Заводските инженери хубаво са се заиграли, мма на кола примерно като пунто гт (мотроник 2.7) от тяхната фабрична заигравка, колата праи такива маняшки овърбуусти, че на по-висока предавка с по-ниски обороти и подаване на цялата газ стрелката на манометъра се лепи напрао на 1,6+ и го разпада до 0,8 в края, което за мен лично е бая смотан буустконтрол Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , не мислиш ли?
        ici написа:
        Като пример на Купе 16вт имаме 3Д дюти таблица на соленоида от 16 колони за РПМ х 4 реда за %ТПС = 64 клетки, а при Греди ПрофекБ примерно имаме само 1 единствена стойност за дюти, обща за всички оборотни режими били те на пълна или частична газ, нема как да стане, обясних преди как скачат едни пикове отначало за да не пада пък в края бууста изкуствено заради скромните възможности на гредито втората таблица на заводското еку е интейк прешър сетпойнт, пак 16 клетки, за целият оборотен режим, при Гредито пак сме с една единствена стойност, няма обороти, няма нищо третата таблица в заводското еку е интейк прешър лимит, пак 16 клетки за целият оборотен режим, при гредито пак сме с една стойност, дето тя святка фешън червеният екран ефектно е, ама дооста скромно като цяло
        Всичко тва е мнооо хубаво мма кат гледам долните 2 графики примерно (едната е на твоита лична кола с всичките ти заигравки с буустконтрола, а другата е на мойта кола след 3 ръна на дино-то за нагласяне на дюти-то на соленоида на Апекси-то), без да се обиждаш, но мноо не ми прилича на перфектно справяне с бууста от фабрична електроника Като сложим и това, че Апекси-то има също регулиране на бууста по обороти, възможност за задаване на различен бууст на различните предавки (за мен лично много полезна функция особено за турбо кола на предно), само обучение, възможност за 2 различни настройки и превключването им с 1-2 натискания на бутони, точна визуализация на няколко важни параметъра и т.н. не виждам с кво е прецакня спрямо фабричния ми буустконтрол И за да съм напълно обективен, единствения съществен минус на външния буусконтролер според мен е, че при фабричното ЕКУ ако има заложена стратегия при висока температура на вх. въздух примерно да реже налягането с цел опазване на моторя, то при монтиране на външен контролер това няма как да стане (при мен съм се постарал и този недостатък да бъде отстранен :D )Къци, сори пич, че малко ти поразводнихме темата :D
        Прикачени файлове

        Коментар


          с афтърмаркетите е много по-лесна настройкатаза това и се ползват масовопри фабричните който и да е писал до сега файлове за мапванепонена марелитата казва, че няма точна зависимост за честотата на сработване на клапаназа това и се прави почти опитноно човек който знае какво прави постига по-добри резултати с фабричният бустП.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер

          Коментар


            biser_as написа:
            Къци, сори пич, че малко ти поразводнихме темата :D
            Не сте я разводнили изобщо даже Все пак в спора се ражда истината :D Днес си взех и маркучите. Не може да се отрече че са красиви

            Коментар


              hf hpe написа:
              П.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер
              Ами Еньо графиката, която съм показал е при замерване на 4-та и налягането е 1 бар, за съжаление нямам от всичките ми замервания на дино, графика със замерване на 5-та предавка.При така зададен въпрос от теб, а ти можеш ли да ми покажеш пунто гт с фабричното ихи и фабричен буустконтрол от ЕКУ-то, което да държи над 1 бар на 5-та? :D

              Коментар


                biser_as написа:
                hf hpe написа:
                П.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер
                Ами Еньо графиката, която съм показал е при замерване на 4-та и налягането е 1 бар, за съжаление нямам от всичките ми замервания на дино, графика със замерване на 5-та предавка.При така зададен въпрос от теб, а ти можеш ли да ми покажеш пунто гт с фабричното ихи и фабричен буустконтрол от ЕКУ-то, което да държи над 1 бар на 5-та? :D
                то е ясно, че не могатова ихи над 0.8 холд не съм го виждал

                Коментар


                  hf hpe написа:
                  biser_as написа:
                  hf hpe написа:
                  П.П. Бисере искам да видя това пунто което с фабричната турбина и карти, ще задържи над 1 бар на 5-тасамо с външен буст контролер
                  Ами Еньо графиката, която съм показал е при замерване на 4-та и налягането е 1 бар, за съжаление нямам от всичките ми замервания на дино, графика със замерване на 5-та предавка.При така зададен въпрос от теб, а ти можеш ли да ми покажеш пунто гт с фабричното ихи и фабричен буустконтрол от ЕКУ-то, което да държи над 1 бар на 5-та? :D
                  то е ясно, че не могатова ихи над 0.8 холд не съм го виждал
                  а аз съм , и на 1 бар
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    hf hpe написа:
                    то е ясно, че не могатова ихи над 0.8 холд не съм го виждал
                    Ами значи ся е момента да го видиш , на проспийдската графика (дет я пуснах по-нагоре), такова фабрично ихи как си държи холд бууст 1 бар с външен буустконтрол без никви пикове, спадове и т.н.

                    Коментар


                      идеята ми беше, че винаги омалява турбото не контрола2 предни маркуча, без 4-те не са ли почти безмислени?идеята е, че с армираните маркучи, се елиминира раздуването им от високото налягане

                      Коментар


                        Бисере, не я давай за пример графиката на Типото тогава имах драми с уестгейта, след това се заиграх да оправя нещата и с гейта и с мапването на бууста Между другото, на диното товара е по-малък от на пътя и за да се направи исканият бууст, трябва да се пипат настройките.На Пунтото не знам защо прави толкова маняшки пик , между другото вчера погледнах тунерпро-то за Пунтото и видях че няма разработена сериозна таблица за пипане на надува, явно начина там е от човек дето си пипа в хекс формата директно.Между другото в темата за Типото пуснах едни клипчета на една Дедра Интеграле дето сега я правих, тя е с китайче буустконтролер (понеже нейното еку няма разработена маперска таблица за пипане на надува ), с две позиции за надув, дисплей, аларма и т.н. та досега на предно като беше се караше на гейн 40% за да може да надуе на 1.6 бара холд, и правеше пик на 1.8Сега с интеграле трансмисията се наложи да сваля гейна на само 2% и пика е нищожен Всичко зависи от товара
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          hf hpe написа:
                          2 предни маркуча, без 4-те не са ли почти безмислени?
                          Нямам идея! Най вероятно монтажа им не е съвсем безмислен. По принцип, предните спирачки са доста по натоварени, а и обикновено, маркучите за тях са по дълги по обясними причини.

                          Коментар


                            ici написа:
                            Бисере, не я давай за пример графиката на Типото тогава имах драми с уестгейта, след това се заиграх да оправя нещата и с гейта и с мапването на бууста
                            Викаш типо-то не е мноо за даване на пример а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ............... шегувам се Е нали е мнооо модерен буустконтрола на марелито (3Д карти безброй, ненам си колко клетки по ТПС-и, ховороти и т.н. екстри), как не успява го накара да държи 1,5 в целия диапазон след сичките ти заигравки :D и оправията му е да шибнеш пружина за 1,5 и готово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма че то тогава за ко ти е тоя буустконтрол бря, то си вържи директно компресора към гейта и си перкай на 1,5 Не за друго мма външния буустконтролер при гейта на пунтото (дет отваря на нема 0,5 при директна връзка) успява да го накара туй "огромно" ихи да държи 1 бар холд открай докрай пък модерното марели не мое с пружина за 1,2 да задържи 1,5 холд Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , кат тук изобщо нема да броим разликата в бекпрешъра при пунто гт с ихи и твойта кола с 2860, че нещата ше станат още по-зле за ЕКУ буустконтрола ти
                            ici написа:
                            Между другото, на диното товара е по-малък от на пътя и за да се направи исканият бууст, трябва да се пипат настройките.
                            Интересно как на дино-то товара му не стигна за да мое типо-то да надуе кат ората пък същото дино успява да натовари коли с 2-но повече коне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз ся от цялата работа ако правилно съм разбрал, то е че с буустконтрола на марелито за равен път трябват едни настройки, за нанагорно други, за нанадолно 3-ти, пък за дино нема нагласянката за да имаш налягането дет искаш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Дано съм разбрал грешно щот аз лично бих му теглил една майна на тоя буустконтрол и бих си сложил кранче вместо него Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Не ме разбирай погрешно, не се заяждам или нещо такова, просто си коментирам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                            Коментар


                              ici написа:
                              Между другото, на диното товара е по-малък от на пътя
                              Позволи ми с това да не се съглася на диното съединителя ми изпуска яко и колата не може да бъде премерена , на 4500 оборота изтърва и удря прекъсвача а на пътя нямам никакъв проблем , скъсъх и задника след като излязах от диното и няма грам усет за приплъзванеп.с. Бисере кранчетата ми свършиха недей го маха а ако ти е толкова на зор дай прайм бартер за мойто кранче
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                сега и двамата пишете глупости да ви кажа първо всяко дино си има различен товар, както го пуснат, може и да се променя.А и не само моята кола надува на диното по-малко, има и други, даже и в щатите е нормално това, със всякакви бууст контроли, еку, и външни не е само у нас Просто на диното понякога се налага да се променят настройките на бууст контрола, и по света е така, това си е масова практика, който се интересува знае Сега при пунтотата явно не се налага
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X