Колектора вече е шлайфан и монтиран. Кривината беше около 2.60мм.Другата седмица предстои монтаж на турбото и останалата периферия на мотора. Ако не ме забави бояджията, зимата ще се движа с любимата си кола
Вчера си получих и новото турбо благодарение отново на Калин! Много е красиво Също вчера по пощата пристигнаха и още няколко неща:K&N филтъра (предишния го откраднах за Купето)Буст контролер HDI (обърнете внимание на името което беше написано на пакета )Платих и едни рейсингови предни спирачни маркучи които трябва да пристигнат скоро.Контролера и маркучите и аз не знам защо ги купих Най вероятно ще са за търговия На следващите снимки основните части трябва да са монтирани.
Ауе mr KACI, колко излезнаха маркучите бре?И не са кой знае колко рейсингови, просто не ти е толкова притеснено като пуснеш брембото да виси на тях.......ама изглеждат лачено и ме кефят...
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Не съжалявай изобщо за контролера (за парите си HDI-тата са екстра, е не са Apexi, Greddy или HKS мма...... ), а и за маркучите , не са пари на вятъра.С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :D
И не са кой знае колко рейсингови, просто не ти е толкова притеснено като пуснеш брембото да виси на тях.......ама изглеждат лачено и ме кефят...
Освен че Брембото виси стабилно на тях, според производителя получаваш следното:
Stainless Brakelines are manufactured with the finest quality hose, consisting of a PTFE inner and stainless steel braided outer to improve braking performance, eliminate the spongy feel of the original rubber hoses, and provide superior resistance to abrasion and corrosion.These hoses not only provide the reliability and safety demanded in a brake system, but the zinc plated end fittings add corrosion resistance and offer brilliant good looks that improve the appearance of any installation.o Eliminate Sponginesso Reduce Braking Distanceo Manufactured With The Finest Quality Stainless Steel Braided Hoseo Zinc Plated End Fittingso Resistance To CorrosionBrakeline Kits provide the reliability and performance demanded by the top racing teams.
Маркучите определено на този етап не са ми необходими по простата причина, че на Бравото сложих нови оригинални такива, а Купето ми е с добри маркучи.
biser_as написа:
Не съжалявай изобщо за контролера (за парите си HDI-тата са екстра, е не са Apexi, Greddy или HKS мма...... ), а и за маркучите , не са пари на вятъра.С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :D
За предимствата на HDI (и не само ) както винаги си абсолютно прав, но аз го купих само защото цената беше обидно ниска! По всяка вероятност ще бъде монтиран, но не знам дали ще управлява нещо сега или ангажиментите му ще са за във бъдеще!
porosenoq написа:
Mr Kaci дай малко (всичкото) инфо за турбото, включително и цената ако може По гугъл излиза TB2810 - това заводското за 5 цилиндровия ли е ?
Да, турбото е TB2810 и е стандартното за петака.Цената която платих за него е 240лв.Друго като инфо какво те интересува?
Буст контролера няма грешка. 1 година вече карам със същия и лоша дума немога да кажа
Ще помагаш при връзването и настройването :D Колата вече е почти готова. Ако някой не беше откраднал тръбата с маркуча за охлаждането на турбото, най вероятно щях да чуя и гласа на мотора, но........Сложих и зимните гуми които купих още миналата зима, но си стояха така Естествено и тук излезе проблем - едно от момчетата на гумаджийницата изпусна джантата и съсипа боята Пълно е с некадърници и мърлячи
С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :D
няма нищо по-съвршенно от заводският бууст контрол, стига да може да се ремапва и да има кой да се заиграе с него аз за триизмерна карта на външен бууст контролер досега не съм чувал, те са си с две позиции за настройването: дюти на соленоида(една стойност) и сет бууст пак една стойност, това поне е при китайските и при Греди профек Б, с Апекси за трицифрена сума не съм си играл, там май се приближава леко до заводските бууст контроли, а те са с:триизмерна карта за дютитата на бууст соленоида, доста голяма, все едно както горивната карта на видисет бууст и лимит бууст двуизмерни карти през целия оборотен диапазонима и още таблици или пък вариации на начина на управление в заводските екута, но тия външните са като сирачета пред тях, а и само с две стойности за дютито и сет бууста не може да се постигне максимално бърз бууст, без да има пик в началото, ако дютито се нагласи без да има пик в началото, то пък в края на оборотния диапазон бууста пада повечко, не заради това че турбото не му достига дебит, а заради самия буустконтролер, това ако се гони максимума на турбото
С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :D
няма нищо по-съвршенно от заводският бууст контрол, стига да може да се ремапва и да има кой да се заиграе с него аз за триизмерна карта на външен бууст контролер досега не съм чувал, те са си с две позиции за настройването: дюти на соленоида(една стойност) и сет бууст пак една стойност, това поне е при китайските и при Греди профек Б, с Апекси за трицифрена сума не съм си играл, там май се приближава леко до заводските бууст контроли, а те са с:триизмерна карта за дютитата на бууст соленоида, доста голяма, все едно както горивната карта на видисет бууст и лимит бууст двуизмерни карти през целия оборотен диапазонима и още таблици или пък вариации на начина на управление в заводските екута, но тия външните са като сирачета пред тях, а и само с две стойности за дютито и сет бууста не може да се постигне максимално бърз бууст, без да има пик в началото, ако дютито се нагласи без да има пик в началото, то пък в края на оборотния диапазон бууста пада повечко, не заради това че турбото не му достига дебит, а заради самия буустконтролер, това ако се гони максимума на турбото
Ици под електронен нали се сещаш че се има предвид JDM , apexi i gredy Така че там отпада всякакъв спор , заводския там кляка само от еьтрите който предлага най-малкото алърта ако е над определени граници и светвя яко червено , че очите ще ти извади заводския е хубав до едно време , незнам какво толкова го боготвориш , аз с кранчето правя същото като с заводския , само дето мога днеска на 1 утре на 1.4 а другитен на 1.2 , без да свалям екуто да не говорим за буст бай гиър , ако се настрой за какво иде реч да не се окопаваш на старта
Орлине, датох ти пример с Греди профекБ, ами на малкия пръст на заводският еку бууст контрол не може да се върже дори, това ти го казвам и от моя опит и от опита на много други хора, дето само пък с това се занимават, тоест с мапване За бууст бай гиър, е друга работа вече.за отделните карти, ами най простото е с копче да си изключиш соленоида и да кара на базов бууст, на хлъзгаво да речем, цъкаш после и си на големия бууст от еку-то като ти е кефоп, гледам горе за Апексито съм писал трицифрена сума а тя си е четирицифрена при най-добрите, а те пак не са по-добри от заводският бууст контрол Питай ако не вярваш
Орлине, датох ти пример с Греди профекБ, ами на малкия пръст на заводският еку бууст контрол не може да се върже дори, това ти го казвам и от моя опит и от опита на много други хора, дето само пък с това се занимават, тоест с мапване За бууст бай гиър, е друга работа вече.за отделните карти, ами най простото е с копче да си изключиш соленоида и да кара на базов бууст, на хлъзгаво да речем, цъкаш после и си на големия бууст от еку-то като ти е кефоп, гледам горе за Апексито съм писал трицифрена сума а тя си е четирицифрена при най-добрите, а те пак не са по-добри от заводският бууст контрол Питай ако не вярваш
Вярвам ти ама ти си сектант , и аз се занимавам с мапване ама се справям с прости те кранчета
Баси, не е ли някак си нахално да ми се разкарваш с два турбо петака ти ми кажи.......криза е.....и сгъстения вятър вече е с пари сигурно.....
Мисля че не е нахално по простата причина че с моите коли редовно се движа пеша или с таксита. Иначе разходите по колите ми са подобни на тези за издръжката на доста красива жена
ici написа:
няма нищо по-съвршенно от заводският бууст контрол, стига да може да се ремапва и да има кой да се заиграе с него
ICI - предполагам възхваляваш фабричния буст контрол на коли с по ново поколение електроника
Коментар