Колектора вече е шлайфан и монтиран. Кривината беше около 2.60мм.Другата седмица предстои монтаж на турбото и останалата периферия на мотора. Ако не ме забави бояджията, зимата ще се движа с любимата си кола
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Вчера си получих и новото турбо благодарение отново на Калин! Много е красиво Също вчера по пощата пристигнаха и още няколко неща:K&N филтъра (предишния го откраднах за Купето)Буст контролер HDI (обърнете внимание на името което беше написано на пакета )Платих и едни рейсингови предни спирачни маркучи които трябва да пристигнат скоро.Контролера и маркучите и аз не знам защо ги купих Най вероятно ще са за търговия На следващите снимки основните части трябва да са монтирани.
Коментар
-
kaci написа:Контролера и маркучите и аз не знам защо ги купих
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Ауе mr KACI, колко излезнаха маркучите бре?ФЕРАРИСТ написа:И не са кой знае колко рейсингови, просто не ти е толкова притеснено като пуснеш брембото да виси на тях.......ама изглеждат лачено и ме кефят...Stainless Brakelines are manufactured with the finest quality hose, consisting of a PTFE inner and stainless steel braided outer to improve braking performance, eliminate the spongy feel of the original rubber hoses, and provide superior resistance to abrasion and corrosion.These hoses not only provide the reliability and safety demanded in a brake system, but the zinc plated end fittings add corrosion resistance and offer brilliant good looks that improve the appearance of any installation.o Eliminate Sponginesso Reduce Braking Distanceo Manufactured With The Finest Quality Stainless Steel Braided Hoseo Zinc Plated End Fittingso Resistance To CorrosionBrakeline Kits provide the reliability and performance demanded by the top racing teams.biser_as написа:Не съжалявай изобщо за контролера (за парите си HDI-тата са екстра, е не са Apexi, Greddy или HKS мма...... ), а и за маркучите , не са пари на вятъра.С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :Dporosenoq написа:Mr Kaci дай малко (всичкото) инфо за турбото, включително и цената ако може По гугъл излиза TB2810 - това заводското за 5 цилиндровия ли е ?
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Буст контролера няма грешка. 1 година вече карам със същия и лоша дума немога да кажа
Коментар
-
biser_as написа:С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :D
Коментар
-
ici написа:biser_as написа:С електронен буустконтролер ще видиш колко по-добре и адекватно държи налягане турбото през оборотите, спрямо секви кранчета и фабричен бууст контрол , а и възможноста за 2 различни настройки и превключването им с елементарно натискане на 1 бутон си е допълнителна благинка :D Честити придобивки :DPower Under Pressure
Коментар
-
Орлине, датох ти пример с Греди профекБ, ами на малкия пръст на заводският еку бууст контрол не може да се върже дори, това ти го казвам и от моя опит и от опита на много други хора, дето само пък с това се занимават, тоест с мапване За бууст бай гиър, е друга работа вече.за отделните карти, ами най простото е с копче да си изключиш соленоида и да кара на базов бууст, на хлъзгаво да речем, цъкаш после и си на големия бууст от еку-то като ти е кефоп, гледам горе за Апексито съм писал трицифрена сума а тя си е четирицифрена при най-добрите, а те пак не са по-добри от заводският бууст контрол Питай ако не вярваш
Коментар
-
ici написа:Орлине, датох ти пример с Греди профекБ, ами на малкия пръст на заводският еку бууст контрол не може да се върже дори, това ти го казвам и от моя опит и от опита на много други хора, дето само пък с това се занимават, тоест с мапване За бууст бай гиър, е друга работа вече.за отделните карти, ами най простото е с копче да си изключиш соленоида и да кара на базов бууст, на хлъзгаво да речем, цъкаш после и си на големия бууст от еку-то като ти е кефоп, гледам горе за Апексито съм писал трицифрена сума а тя си е четирицифрена при най-добрите, а те пак не са по-добри от заводският бууст контрол Питай ако не вярвашPower Under Pressure
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Баси, не е ли някак си нахално да ми се разкарваш с два турбо петака ти ми кажи.......криза е.....и сгъстения вятър вече е с пари сигурно.....ici написа:няма нищо по-съвршенно от заводският бууст контрол, стига да може да се ремапва и да има кой да се заиграе с него
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар