Стандартните. Десния е нов (за турбо мотора става само от Lybra ако се сменя комплект с U образната планка), левия си е оригиналния от атмосферния мотор, а задния е втора у-ба от Острова!
Днес пробно сложих и ремонтираната броня. Вече всички части за отстраняване на последствията от удара, са налични и "готови" за боя. Някой "доброжелател" обаче е счупил челното стъкло От утре започвам окомплектоването на главата и монтирането и.
Главата и ангренажа вече са монтирани. Успях да боядисам и капака на клапаните и се получи точно както го исках. Остава да намеря изпускателен колектор и да реша кой ще направи профилактика на турбокомпресора който ще монтирам.
Главата и ангренажа вече са монтирани. Успях да боядисам и капака на клапаните и се получи точно както го исках. Остава да намеря изпускателен колектор и да реша кой ще направи профилактика на турбокомпресора който ще монтирам.
Капакът е станал невероятен! Как го боядиса? Питам понеже ми се струва, че този релеф не е оригиналния, а е доста засилен.Капачето на бобините ще го полираш ли или ще го боядисваш червен?
Капакът е станал невероятен! Как го боядиса? Питам понеже ми се струва, че този релеф не е оригиналния, а е доста засилен.Капачето на бобините ще го полираш ли или ще го боядисваш червен?
Боядисан е със спрей (SP204 на VHT) и наистина седи по грубо(и по светло) от оригиналната боя.И капака над бобините е боядисан със същата боя, но там нещата не се получиха много добре поради многото любопитни ръце които не спряха да пипат и мажат боята. Мога да потвърдя че тази боя не понася корекции и поправки. Ще го пребоядисам в почивните дни(надявам се да няма зрители).
Ти си "луд" фен! Колко бегачки смяташ да правиш караш и поддържаш ?
Луд спокойно може да е без кавички, а за другото наистина не знам Щракнах и една снимка с телефона която се оказа в пъти по добра от снимките правени с фотоапарата Сега мисля че сбръчкването се вижда по добре.
От тук. Само този продавач се съгласи да го изпрати. За доставката може да е помогнал и факта че купих няколко спрея (различни от този). Не забравяй че трябва и основа (SP14!
Преди да монтирам колектора реших да го проверя за кривини.Резултата - 3мм. за изравняване! И после защо се пукали колекторите на петаците!Снимките са с лошо качество, но с телефон и в тъмница толкова :D
Коментар