Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добре е, ама нека да има един за хибрида. Отделно чугуна е толкова красив когато е нов

    Коментар


      kaci написа:
      Добре е, ама нека да има един за хибрида. Отделно чугуна е толкова красив когато е нов
      красив докато запалиш )
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        красив докато запалиш )
        Знаеш ги ти работите :D Този обаче ще остане красив доста време

        Коментар


          Преди малко си взех и конзолата за мотора с новия усилен тампон. Изневерих на полиуретана, но като гледам как стана едва ли ще съжалявам.

          Коментар


            Другите тампони на двг-то какви са?
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              ФЕРАРИСТ написа:
              Другите тампони на двг-то какви са?
              Стандартните. Десния е нов (за турбо мотора става само от Lybra ако се сменя комплект с U образната планка), левия си е оригиналния от атмосферния мотор, а задния е втора у-ба от Острова!

              Коментар


                Днес пробно сложих и ремонтираната броня. Вече всички части за отстраняване на последствията от удара, са налични и "готови" за боя. Някой "доброжелател" обаче е счупил челното стъкло От утре започвам окомплектоването на главата и монтирането и.

                Коментар


                  Главата и ангренажа вече са монтирани. Успях да боядисам и капака на клапаните и се получи точно както го исках. Остава да намеря изпускателен колектор и да реша кой ще направи профилактика на турбокомпресора който ще монтирам.

                  Коментар


                    kaci написа:
                    Главата и ангренажа вече са монтирани. Успях да боядисам и капака на клапаните и се получи точно както го исках. Остава да намеря изпускателен колектор и да реша кой ще направи профилактика на турбокомпресора който ще монтирам.
                    Капакът е станал невероятен! Как го боядиса? Питам понеже ми се струва, че този релеф не е оригиналния, а е доста засилен.Капачето на бобините ще го полираш ли или ще го боядисваш червен?

                    Коментар


                      lithrone написа:
                      Капакът е станал невероятен! Как го боядиса? Питам понеже ми се струва, че този релеф не е оригиналния, а е доста засилен.Капачето на бобините ще го полираш ли или ще го боядисваш червен?
                      Боядисан е със спрей (SP204 на VHT) и наистина седи по грубо(и по светло) от оригиналната боя.И капака над бобините е боядисан със същата боя, но там нещата не се получиха много добре поради многото любопитни ръце които не спряха да пипат и мажат боята. Мога да потвърдя че тази боя не понася корекции и поправки. Ще го пребоядисам в почивните дни(надявам се да няма зрители).

                      Коментар


                        Ти си "луд" фен! Колко бегачки смяташ да правиш караш и поддържаш ?

                        Коментар


                          durex_a написа:
                          Ти си "луд" фен! Колко бегачки смяташ да правиш караш и поддържаш ?
                          Луд спокойно може да е без кавички, а за другото наистина не знам Щракнах и една снимка с телефона която се оказа в пъти по добра от снимките правени с фотоапарата Сега мисля че сбръчкването се вижда по добре.

                          Коментар


                            Спрея е уникален! Ся ако кажеш и от къде си го взел.....
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              От тук. Само този продавач се съгласи да го изпрати. За доставката може да е помогнал и факта че купих няколко спрея (различни от този). Не забравяй че трябва и основа (SP14!

                              Коментар


                                Преди да монтирам колектора реших да го проверя за кривини.Резултата - 3мм. за изравняване! И после защо се пукали колекторите на петаците!Снимките са с лошо качество, но с телефон и в тъмница толкова :D

                                Коментар

                                Working...
                                X