Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    kaci написа:
    Така като гледам общото при всички ви е наличието на Гтек!
    При гтека нямах наблюдения, тъкмо разбрах защо се получаваше оня пад дето ми смачкваше маркуча, и англичанчето прати чипа - нямах време за наблюдения....
    DJ_STIVAN написа:
    Гейта е натегнат на около 7мм. Иначе електроноя контролер е поръчан преди 2 дена... и предполагам ще дойде най-рано до месец.
    Не е ли много тва 7мм.......колко и откъде електронния.....
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      Ми незнам много ли е малко ли е,ама предния път като не ми държшеналягане го натегнах. Разлика никва, така като гледам не му пречи да е натегнат толкова. Иначе контролера е от Ебей HDI 100 паунда с доставката, иначе има групова поръчка от английския форум идва за 90 паунда с доставката. Според мен това е идеален бюджетен контролер,който няма безкрайните настройки на скъпо стуващитe Apexi i Greddy но върши добра работа.
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        Ще кажеш като дойде как се държи, от Англия идват бързо уж.....
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          ФЕРАРИСТ написа:
          Ще кажеш като дойде как се държи, от Англия идват бързо уж.....
          Да, ама идват от Хонг Конг и за тва.Иначе прегледах връзките от всмукателя към двигателя... всичко е наред. Все още намога да разбера от къде е мистериозия пад в налягането!
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Коментар


            DJ_STIVAN написа:
            ФЕРАРИСТ написа:
            Ще кажеш като дойде как се държи, от Англия идват бързо уж.....
            Да, ама идват от Хонг Конг и за тва.Иначе прегледах връзките от всмукателя към двигателя... всичко е наред. Все още намога да разбера от къде е мистериозия пад в налягането!
            Колега неможах да разбера с такова кранче ли си ? http://tuning-parts.bg/browse/product/id/134/Ако е така, прегледай тройника със стрелкичката на него,и по точно пружинката и съчмата вътре в какво състяние са ?
            Italfan

            Коментар


              Колебанието на буста сега ми е почти ОК......скъсих маркучите от двата края на контролера, и най вече затапих одушника на контролера, и направих по малък такъв.......пак има нещо като пик, но е не повече от десета......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                Ами аз съм с обикновен тройник, защото този неможах да го намеря. Щом ФЕРАРИСТА почти го е реголирал.. значи е от контролера. Ще изтрая 1 месец с тоя буст и като дойде електрония всичко ще се нареди. И без тва съединителя не държи.....
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  DJ_STIVAN написа:
                  Ами аз съм с обикновен тройник, защото този неможах да го намеря. Щом ФЕРАРИСТА почти го е реголирал.. значи е от контролера. Ще изтрая 1 месец с тоя буст и като дойде електрония всичко ще се нареди. И без тва съединителя не държи.....
                  С тоя контролер съм в момента.......забравих да кажа че лекинко охлабих и гейта с една врътка.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    Неска се видях с един хайван, дето кара същото купе, но ползва стоковия селеноид за контрол на буста.....той подържа 0.8 бара налягане, но той е сложил метална тръбичка на маркуча след селеноида към гейта, като му е пробил нещо като отдушна дупчица, за да може гейта да отваря по късно - имал 3-4 тръбички за различно налягане, пофали се че му го е държало стабилно налягането.....не го видях това на живо, просто ми каза какво е направил....звучи ми логично но не знам дали екуто не взима някакви мерки ако вижда 0.8 за толкова дълго време, като по същото време стандартните стойности се повишават по друг начин заради буста от 1.3 да речем, или с подходящ мап това се лекува.....
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      Днес си ремонтирах турбото от Бравото което ще поработи малко в Купето. Снимах ви колко трябва да е натегнат неманипулиран стандартен актуатор. DJ_STIVAN - сутринта ти изпратих фиксаторите за разпределителните валове. Утре трябва да са при теб!

                      Коментар


                        Ако тва е правилния начин, начи съм малко лабав......поне с 1-2 врътки.....
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          kaci написа:
                          Днес си ремонтирах турбото от Бравото което ще поработи малко в Купето. Снимах ви колко трябва да е натегнат неманипулиран стандартен актуатор. DJ_STIVAN - сутринта ти изпратих фиксаторите за разпределителните валове. Утре трябва да са при теб!
                          малко е натегнат при теб,за да е нормално извода за клапата трябва да е на 50% да се показва в отвора. при теб е на 20% или така се вижда поне от снимките.
                          uno turbo 1.3 i.e' 86
                          renault 19 1.8 16v
                          uaz 469 4.0 turbo
                          renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                          trabant 601 69'

                          Коментар


                            Малко да бутна нагоре и тази тема :D Днес си получих и частите които са ми необходими за монтажа на главата. Другата седмица се започва.

                            Коментар


                              Още малко части пристигнали вчера: чисто нов изпускателен охлюв за стандартното турбо, две дюзи и английски вестник:D . Купих две дюзи макар да ми е нужна една, но са дефицит и...........Ако някой закъса за дюза да пише.

                              Коментар


                                a охлювът за какво ти е на старо турбо да не е нацепен
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X