Така като гледам общото при всички ви е наличието на Гтек!
При гтека нямах наблюдения, тъкмо разбрах защо се получаваше оня пад дето ми смачкваше маркуча, и англичанчето прати чипа - нямах време за наблюдения....
DJ_STIVAN написа:
Гейта е натегнат на около 7мм. Иначе електроноя контролер е поръчан преди 2 дена... и предполагам ще дойде най-рано до месец.
Не е ли много тва 7мм.......колко и откъде електронния.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Ми незнам много ли е малко ли е,ама предния път като не ми държшеналягане го натегнах. Разлика никва, така като гледам не му пречи да е натегнат толкова. Иначе контролера е от Ебей HDI 100 паунда с доставката, иначе има групова поръчка от английския форум идва за 90 паунда с доставката. Според мен това е идеален бюджетен контролер,който няма безкрайните настройки на скъпо стуващитe Apexi i Greddy но върши добра работа.
Ще кажеш като дойде как се държи, от Англия идват бързо уж.....
Да, ама идват от Хонг Конг и за тва.Иначе прегледах връзките от всмукателя към двигателя... всичко е наред. Все още намога да разбера от къде е мистериозия пад в налягането!
Ще кажеш като дойде как се държи, от Англия идват бързо уж.....
Да, ама идват от Хонг Конг и за тва.Иначе прегледах връзките от всмукателя към двигателя... всичко е наред. Все още намога да разбера от къде е мистериозия пад в налягането!
Колега неможах да разбера с такова кранче ли си ? http://tuning-parts.bg/browse/product/id/134/Ако е така, прегледай тройника със стрелкичката на него,и по точно пружинката и съчмата вътре в какво състяние са ?
Колебанието на буста сега ми е почти ОК......скъсих маркучите от двата края на контролера, и най вече затапих одушника на контролера, и направих по малък такъв.......пак има нещо като пик, но е не повече от десета......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Ами аз съм с обикновен тройник, защото този неможах да го намеря. Щом ФЕРАРИСТА почти го е реголирал.. значи е от контролера. Ще изтрая 1 месец с тоя буст и като дойде електрония всичко ще се нареди. И без тва съединителя не държи.....
Ами аз съм с обикновен тройник, защото този неможах да го намеря. Щом ФЕРАРИСТА почти го е реголирал.. значи е от контролера. Ще изтрая 1 месец с тоя буст и като дойде електрония всичко ще се нареди. И без тва съединителя не държи.....
С тоя контролер съм в момента.......забравих да кажа че лекинко охлабих и гейта с една врътка.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Неска се видях с един хайван, дето кара същото купе, но ползва стоковия селеноид за контрол на буста.....той подържа 0.8 бара налягане, но той е сложил метална тръбичка на маркуча след селеноида към гейта, като му е пробил нещо като отдушна дупчица, за да може гейта да отваря по късно - имал 3-4 тръбички за различно налягане, пофали се че му го е държало стабилно налягането.....не го видях това на живо, просто ми каза какво е направил....звучи ми логично но не знам дали екуто не взима някакви мерки ако вижда 0.8 за толкова дълго време, като по същото време стандартните стойности се повишават по друг начин заради буста от 1.3 да речем, или с подходящ мап това се лекува.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Днес си ремонтирах турбото от Бравото което ще поработи малко в Купето. Снимах ви колко трябва да е натегнат неманипулиран стандартен актуатор. DJ_STIVAN - сутринта ти изпратих фиксаторите за разпределителните валове. Утре трябва да са при теб!
Днес си ремонтирах турбото от Бравото което ще поработи малко в Купето. Снимах ви колко трябва да е натегнат неманипулиран стандартен актуатор. DJ_STIVAN - сутринта ти изпратих фиксаторите за разпределителните валове. Утре трябва да са при теб!
малко е натегнат при теб,за да е нормално извода за клапата трябва да е на 50% да се показва в отвора. при теб е на 20% или така се вижда поне от снимките.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Още малко части пристигнали вчера: чисто нов изпускателен охлюв за стандартното турбо, две дюзи и английски вестник:D . Купих две дюзи макар да ми е нужна една, но са дефицит и...........Ако някой закъса за дюза да пише.
Коментар