Забивам една дебела права тръба, и решавам проблема, ся дори и турбината звучи по друг начин......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
ФЕРАРИСТ написа:взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това.....
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:ще помолим любезно Ици да каже как се прави усилен притискател, ще си купя плочки и на стария ще накова малко керамика......
Коментар
-
1912 написа:седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опораиначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повечеAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:1912 написа:седалката наистина скърца като натискаш щото е ползваш за опораиначе интересния момент идва по някое кръстовище като ти трябва да го задържиж малко повече
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:DJ_STIVAN написа:Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:ФЕРАРИСТ написа:DJ_STIVAN написа:Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Малко да раздвижим темата.........тия дни дойде епромчето но чак днес сварих да поразръчкам колата.......мапа е за 1.4 налягане.....Проблема е следния.....на теория откакто сложих другата турбина, не съм я ръчкал зверски на първа, и не знаех какво е поведението, както помните наскоро се усетих що ми падаше така бууста.....сега съм с ръчния контролер, с който взех колата.....на първа на 4-5-6к обм(не мога да определя точно оборотомера шава бързо) се получават едни юнашки забивания за части от секундата, все едно някой слага прът в двигателя - появи се и на втора веднъж дваж, трета и 4 са много по добре от преди мисля, макар че ще трябва някой корекции да се правят, малко богата се ръси сместа.....на втора забелязах че като качи 1.4 и започва да пада към 1, тва сварих да видя засега.......ще трябва да съм сигурен че всичко при мен е наред преди да карам хайванина да коригирва нещо но мапа че да не се изложим.....в понеделник ще надуя блоуофа да видя дали държи за всеки случай да съм сигурен......Другата гадна драма е че на 160 такива вибрации идват от предницата че ме е страх чак да натискам повече, баси носачи, амортис, дискове, всичко е сменено, гумите с джантите смених, същата работа - тресе че чак плаши......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар