Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    това поне е лесно , закачаш компа и раздаваш гас колкото душа ти се иска , ако таваниш нещо то би трябвало и грешка да дава , прелакено много буст или нещо друго , да светва чека
    Power Under Pressure

    Коментар


      Утре може би ще имам време за тва, грешки нямах, освен някаква Р0066, адаптивни параметри след като набих 4баровия рег на бенза, махнах го, върнах стоковия и е ОК.....
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        С какъв софтуер и хардуер ги четете тея неща?

        Коментар


          Фиатекускан-а, или Алфадиага.....диага е по бърза, но неска ми скъса нервите, постоянно ме изхвърля.....Мисля че може найстина екуто да спира запалването, въпреки че прави логовете през определен интервал, мисля че се вижда как адванса на искрата рязко се променя към 4500обм......пак подчертавам че Екускана отчита адски бавно, Диага щеше да остави по добро впечатление.....READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,040 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 3.49 VSpark Advance: 10.50 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,400 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 3.76 VSpark Advance: 12.00 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,840 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 4.08 VSpark Advance: 13.50 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 4,280 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 4.27 VSpark Advance: 12.75 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 4,680 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 4.35 VSpark Advance: 24.00 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 5,000 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 2.23 VSpark Advance: 25.50 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,560 об.Air Quantity: 5.1 кг/чAir Quantity Signal: 1.23 VSpark Advance: 24.00 град.
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            ФЕРАРИСТ написа:
            Фиатекускан-а, или Алфадиага.....диага е по бърза, но неска ми скъса нервите, постоянно ме изхвърля.....Мисля че може найстина екуто да спира запалването, въпреки че прави логовете през определен интервал, мисля че се вижда как адванса на искрата рязко се променя към 4500обм......пак подчертавам че Екускана отчита адски бавно, Диага щеше да остави по добро впечатление.....
            И двете програми не ми допадат особенно, но пък и избора не е голям точно за този инжекцион! Може да използваш програмата която съм прикачил (предполагам я знаеш).Мен ме интересуваше за какви програми говорят ICI и WhitePower!От това което виждам, аз лично бих се загледал в показанията за количеството въздух! Числото е еднакво в интервала 3000-5000об/м ! Подозирам обаче че живите данни от тези програми не са толкова живи!Твойте проблеми са нищо! ВИЖ моите :D
            Прикачени файлове

            Коментар


              Алфадиага има много добър респонс тайм, но нещо е капризна към кабелите........Стартрека не можах да го подкарам нещо.......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                Не е ли малко странен този аванс,то трябва да се знае и надува де,пряко свързани са.Поствам мойта таблица за сферка.Защо показанията на дебитомера като обем въздух са еднакви без последния лог?Интересно че си променя напрежението,а не и дебита
                Прикачени файлове
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  Мани бре, тва толкова е бавна тая програма че чак яд ме фаща - със сигурност има стойности който не съвпадат.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    READ PARAMETERS: Engine Speed: 4,680 об. Air Quantity: 473.3 кг/ч Air Quantity Signal: 4.35 V Spark Advance: 24.00 град. Значи ако напрежението на МАФ-а е наистина това, тоя аванс в тоя случай е убийствен и може да се появят детонации и оттам да следват тия странности после.Това Air Quantity явно няма смисъл да го логваш и да ти бави данните само.А може и това да е точно преходният режим към това:READ PARAMETERS: Engine Speed: 5,000 об. Air Quantity: 473.3 кг/ч Air Quantity Signal: 2.23 V Spark Advance: 25.50 град. и просто така да е останало за миг напрежението на дебитомера и за това да не се връзва с аванса.На графика трябва да се гледат тия неща най-добре.За Фиатекускан говорех и аз като достъпен.Е има и примерно на Иновейт логващ блок, в който обаче трябва да се вкарат изведени кабели от интересувщите ни сензори, но това вече е голяма заигравка.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      Имаме вече решение на проблема, с нетърпение исках да седна и да ви обясня каква тъпа куха и неограничена шматка съм.......От изхода на турбото, до самия дросел имам общо взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това......преди малко сложих една гроза и отвратителна гумена "тръба" за експеримента, и о чудо, колата фучи по съвсем различен начин, към 5-6к обм сякаш ще ми счупи врата......Нямаше начин да не се "похваля"........сигурно изгорих за 100 кинта бензин във всякакви тестове и експерименти баси........
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        Eeeе колега, радвам се, че си решил проблема.... аз точно заради тоя вакум не си сменям моите яки маркучи, щотот са оребрени и държат. Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Коментар


                          Честито! Затова се слага хардуер като този на снимката! Само не знам колко трябва да е мек този маркуч че да се сплесква толкова при положение че K&N филтъра е с почти нулево съпротивление(когато е чист :D )!
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            ФЕРАРИСТ написа:
                            Имаме вече решение на проблема, с нетърпение исках да седна и да ви обясня каква тъпа куха и неограничена шматка съм.......От изхода на турбото, до самия дросел имам общо взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това......преди малко сложих една гроза и отвратителна гумена "тръба" за експеримента, и о чудо, колата фучи по съвсем различен начин, към 5-6к обм сякаш ще ми счупи врата......Нямаше начин да не се "похваля"........сигурно изгорих за 100 кинта бензин във всякакви тестове и експерименти баси........
                            е щом си успял да го направиш учи се че после и мойто купе да направиш така :D
                            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                            FIAT BRAVO 1.8GT
                            FIAT BRAVO 1.9TD ex

                            Коментар


                              добре че не го е смукнала турбината да го здъфка
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                ФЕРАРИСТ написа:
                                Имаме вече решение на проблема, с нетърпение исках да седна и да ви обясня каква тъпа куха и неограничена шматка съм.......От изхода на турбото, до самия дросел имам общо взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това......преди малко сложих една гроза и отвратителна гумена "тръба" за експеримента, и о чудо, колата фучи по съвсем различен начин, към 5-6к обм сякаш ще ми счупи врата......Нямаше начин да не се "похваля"........сигурно изгорих за 100 кинта бензин във всякакви тестове и експерименти баси........
                                Браво че откри и реши проблема в крайна сметка,сега само газзззз Пак като не си стигнал до там до където и аз,по закона на мърфи ми се спука маркуча който е от филтъра до турбото в събота привечер,и нали се сещате от къде може да си купи човек такова нещо.Решението беше алуминиева тръба тип фолио която даже се и разтяга.Да ама изкара точно 3 км и колата спря вървеше дет се вика само по инерция.Отворих капака и какво да видя,тръбата точно на входа на турбото направо смачкана от засмукването му.Фър на вънка,криво ляво до понеделник и айдааа на алуминиеви тръби със силиконови колена и няма грижи от тогава.Та тъй де,онова охлюподобното си смучи сериозно
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X