това поне е лесно , закачаш компа и раздаваш гас колкото душа ти се иска , ако таваниш нещо то би трябвало и грешка да дава , прелакено много буст или нещо друго , да светва чека
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Фиатекускан-а, или Алфадиага.....диага е по бърза, но неска ми скъса нервите, постоянно ме изхвърля.....Мисля че може найстина екуто да спира запалването, въпреки че прави логовете през определен интервал, мисля че се вижда как адванса на искрата рязко се променя към 4500обм......пак подчертавам че Екускана отчита адски бавно, Диага щеше да остави по добро впечатление.....READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,040 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 3.49 VSpark Advance: 10.50 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,400 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 3.76 VSpark Advance: 12.00 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,840 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 4.08 VSpark Advance: 13.50 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 4,280 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 4.27 VSpark Advance: 12.75 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 4,680 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 4.35 VSpark Advance: 24.00 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 5,000 об.Air Quantity: 473.3 кг/чAir Quantity Signal: 2.23 VSpark Advance: 25.50 град.READ PARAMETERS:Engine Speed: 3,560 об.Air Quantity: 5.1 кг/чAir Quantity Signal: 1.23 VSpark Advance: 24.00 град.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Фиатекускан-а, или Алфадиага.....диага е по бърза, но неска ми скъса нервите, постоянно ме изхвърля.....Мисля че може найстина екуто да спира запалването, въпреки че прави логовете през определен интервал, мисля че се вижда как адванса на искрата рязко се променя към 4500обм......пак подчертавам че Екускана отчита адски бавно, Диага щеше да остави по добро впечатление.....Прикачени файлове
Коментар
-
READ PARAMETERS: Engine Speed: 4,680 об. Air Quantity: 473.3 кг/ч Air Quantity Signal: 4.35 V Spark Advance: 24.00 град. Значи ако напрежението на МАФ-а е наистина това, тоя аванс в тоя случай е убийствен и може да се появят детонации и оттам да следват тия странности после.Това Air Quantity явно няма смисъл да го логваш и да ти бави данните само.А може и това да е точно преходният режим към това:READ PARAMETERS: Engine Speed: 5,000 об. Air Quantity: 473.3 кг/ч Air Quantity Signal: 2.23 V Spark Advance: 25.50 град. и просто така да е останало за миг напрежението на дебитомера и за това да не се връзва с аванса.На графика трябва да се гледат тия неща най-добре.За Фиатекускан говорех и аз като достъпен.Е има и примерно на Иновейт логващ блок, в който обаче трябва да се вкарат изведени кабели от интересувщите ни сензори, но това вече е голяма заигравка.
Коментар
-
Имаме вече решение на проблема, с нетърпение исках да седна и да ви обясня каква тъпа куха и неограничена шматка съм.......От изхода на турбото, до самия дросел имам общо взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това......преди малко сложих една гроза и отвратителна гумена "тръба" за експеримента, и о чудо, колата фучи по съвсем различен начин, към 5-6к обм сякаш ще ми счупи врата......Нямаше начин да не се "похваля"........сигурно изгорих за 100 кинта бензин във всякакви тестове и експерименти баси........Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Eeeе колега, радвам се, че си решил проблема.... аз точно заради тоя вакум не си сменям моите яки маркучи, щотот са оребрени и държат. Сега вече е момента да кажеш как върви колата.. на кво налягане кара, кви са ти АФР-ите и т.н.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Имаме вече решение на проблема, с нетърпение исках да седна и да ви обясня каква тъпа куха и неограничена шматка съм.......От изхода на турбото, до самия дросел имам общо взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това......преди малко сложих една гроза и отвратителна гумена "тръба" за експеримента, и о чудо, колата фучи по съвсем различен начин, към 5-6к обм сякаш ще ми счупи врата......Нямаше начин да не се "похваля"........сигурно изгорих за 100 кинта бензин във всякакви тестове и експерименти баси........Душата в рая на Фиата оборотомера до края!
FIAT BRAVO 1.8GT
FIAT BRAVO 1.9TD ex
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Имаме вече решение на проблема, с нетърпение исках да седна и да ви обясня каква тъпа куха и неограничена шматка съм.......От изхода на турбото, до самия дросел имам общо взето около 20-30 сантима силиконови маркучи на свръзките сумарно - 4 са общо по 4-5-6 сантиметра всеки - 100 пъти ги проверих за пукнатини и прочее.......понеже имах подобен червен маркуч на същия диаметър който е и входа на турбината, срязах 50 сантиметра от него - право във входа на турбото, и в края сложих МАФа, и на него К&N-чето.....обаче не помислих че тоя маркуч въпреки че по специфик е до 2-3-4 бара или нещо от сорта, определено е твърде мек за да издържи на обратното налягане което се получава когато турбото засмуче юнашки при 4-5к обм.......явно се сплесква отведнъж, и се получава всичко това......преди малко сложих една гроза и отвратителна гумена "тръба" за експеримента, и о чудо, колата фучи по съвсем различен начин, към 5-6к обм сякаш ще ми счупи врата......Нямаше начин да не се "похваля"........сигурно изгорих за 100 кинта бензин във всякакви тестове и експерименти баси........Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар