Да, и аз мисля,че тизи конторлер ще ми свърши чудесна работа.. най-много ми харесва,че има 2 стационарни модула за налягане и се сменят доста бъзро и удобно. При мен ще ми трябва точно такова нещо, защото ще товаря турбината на макс 1.4 , 1.5 бара при гонки за да използвам напълно капацитета и и ще си джъткам на 1 бар из града ( да пазя турбината). А към колегата kaci. Може да ги пратиш по еконт и аз ще поема всички разходи. Ако искаш може да ги пратиш на адрес ( да не си помислиш че няма да ги върна ... да ми имаш адреса) може и до офис в Пловдив. Иначе петите ще ми трябват най-много до края на другата седмица.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Колко ти излязоха ремъците, че и аз до 10-15к км ще трябва да ги сменя????Аз 2-3 дена съм с полуразглобена предница, махнах 5 ребра от кулера, преправих малко тръбите, и понеже не ми пасна да е както досега, прехвърлих входа от другата страна.......направих си и олекотена алуминиева шайба за кол вал - старата е 1860 грама, тая сега е 610......пилнах и 300 грама от излишно тежката двойна шайба на хидравликата, доста се замислих дали да не я правя и нея от алуминии, но някаква ексцентричност виждам в захващането, и засега не ми се прави, иначе и тя е едни 1900 грама сток, дето нямат голяма работа там......като сменям съединителя ще боцна и лекия маховик и мисля че динамиката в ниските що годе ще е бомба......махнах 4 баровия бенз регулатор и грешката вече не излиза, явно с гтек2 и стандартните дюзи тва и идва много и преобогатява....утре или в неделя ще гледам пак какъв ще е драматизма с контрола на вятъра.....Стивън, колко ти излезе тоя контролер.....????Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:.... А към колегата kaci. Може да ги пратиш по еконт и аз ще поема всички разходи. Ако искаш може да ги пратиш на адрес ( да не си помислиш че няма да ги върна ... да ми имаш адреса) може и до офис в Пловдив. Иначе петите ще ми трябват най-много до края на другата седмица.
Коментар
-
Шайбата се отрази добре, динамиката до 2500 е по добре, нататък не виждам разлика, щото като задуха вятъра и трудно може да се усети......Иначе драмата с буст контролера продължава, при двата опита първо ми задържа на бар за кратко и падна, втория път дадох по голямо натягане, качи ми до 1.4 и на 4700 пак същото......като махнах 5 ребра от кулера нещата са също една идея по добри, сега на 3к обм според тва на коя скорост съм, е надула до 0.8 - 1.2......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Всичките комплекта ремъци и водната помпа от Алекасандер Ауто с 15% отстъпка ми легнаха кам 230лв. Контролера идва 100Паунда доставен. А за петите Kaci, няма да бързам щом ти трябват. И аз не събразих,че идват празници, та сигорно ще ги правя след тях. Иначе и аз имам драма с надува. С GTEC2 чипа съм и трябва да ми вдига 1.5 бара овърбуст и 1.2 холд, обаче отива на 1.2 и след това пада на 1 и нагоре даже отива на 0,8. Затегнах днес гейта.. същата работа. Накрая се ядосах и извадих вакума към гейта и на 5та следях как стоят нещата. Отиде до 1,8бара и върах гаста... та хубаво,че си поръчах конторлет, че с тоя соленоид явно нестават нещата. Някой има ли идея компютъра от къдевзима сигнал за налягането. От всмукателя или някаде преди кулера ( от соленоида) ?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Затегнах днес гейта.. същата работа.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Незнам колко трябва да е, но моя беше на 2 мм натяг.. сега е сигорно на около сант, което не пречи на налягането все още да ми прави парчера. Поне установих,че проблема не е в него.... Иначе след празниците ако може да услужиш с петите ще е супер. Хем може да дойда лично да ти ги върна после да побарим и да почоваркаме КупетатаAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:Иначе след празниците ако може да услужиш с петите ще е супер. Хем може да дойда лично да ти ги върна после да побарим и да почоваркаме КупетатаAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
И двамата сте фенове на метода проба-грешка който на мен никога не ми е харесвал(особенно след като се убедих че и много лекари го използват). Не мога да разбера защо ги натягате тези гейтове и какво кардинално очаквате да се промени с това! Ако гейта е правилния за турбото, то базовата настройка(показал съм я на снимката) е повече от достатъчна когато има и "електронно" дорегулиране.Относно GTEC чиповете - предполагам и двата знаете че те работят "добре" само с оригиналния турбокомпресор и то само ако са истински!При 20VT(за разлика от четирицилиндровия турбо мотор който има MAP сензор) компютъра не знае какво е налягането в системата! Той предполага за него от данните получени от дебитомера, потенциометъра на дроселовата клапа,оборотите,температурата на въздуха в смукателния колектор и т.н. Когато показанията му се сторят странни и несъвпадащи с нищо от данните които са записани в картата му обикновенно с цел сигурност реже искрата(затова и при напълно стандартен мотор и електроника налягане над 1,5 бара води до "гасене" на мотора).В този ред на мисли колегата Ферарист няма да е лошо да опита поставянето на рестриктор на входа на турбото!
Коментар
-
Добре си го описал теоретично , но какво правим когато с заводските настройки вдига 1,5 бара и пада на 1.2 после , колкото и да натягаш контролера при мене се оказа че трябва да стегна още гейта , а той вече е стегнат докрай , така да се каже и проблема изчезна , овърбуста ми 0.1 бара , демек правя за по малко от секунда 1.5 и холдва на 1.4 от край до край , а съм с буст контролер тип кранчеPower Under Pressure
Коментар
-
kaci написа:При 20VT(за разлика от четирицилиндровия турбо мотор който има MAP сензор) компютъра не знае какво е налягането в системата! Той предполага за него от данните получени от дебитомера, потенциометъра на дроселовата клапа,оборотите,температурата на въздуха в смукателния колектор и т.н. Когато показанията му се сторят странни и несъвпадащи с нищо от данните които са записани в картата му обикновенно с цел сигурност реже искрата(затова и при напълно стандартен мотор и електроника налягане над 1,5 бара води до "гасене" на мотора).В този ред на мисли колегата Ферарист няма да е лошо да опита поставянето на рестриктор на входа на турбото!Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар