Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФЕРАРИСТ написа:
    този от другия край дето е самотен си виси и не е затапен.....
    Тоз третия маркуч къде точно виси? Как не е затапен? Закачен ли е както си е стандартно?

    Коментар


      Стоково от него се оттича въздуха от селеноида който регулира налягането - забит е след дебитомера и преди входа на турбото, като сложат права тръба преди турбото и друг буст контролер го пускат да си виси свободно......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        ФЕРАРИСТ написа:
        Стоково от него се оттича въздуха от селеноида който регулира налягането - забит е след дебитомера и преди входа на турбото, като сложат права тръба преди турбото и друг буст контролер го пускат да си виси свободно......
        Мен ми е ясно за кво е тоз маркуч и къде е вързан в оригиналния си вид.Щом сте сменили оригиналния маркуч преди турбото с права тръба и го няма отвора, в който влиза този 3-тия изход от соленоида, няма грижи

        Коментар


          ФЕРАРИСТ написа:
          Гарантирам че не е блоуофа, ся го затапих, нежно на първа и втора, трета до 1,1 бара, кюф, и пак същото - 0.........утре ще окича пак стоковия селеноид да видим що ще стане......
          добре де, дай да го чуем това кюф, на клипче ако все още ти прави номера колата.От гейта няма такива звуци които описваш, както и каквото и да му се случва.Единствено рязко изпускане на въздух по турбо-пътищата може да се чува така.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            Мислех тая вечер да снимам нещата, обаче реших утре, че е тъмно сега......Сложих оригиналния селеноид - държи константни 0,8-0,9 бара, и на 5хиляди на трета се получава същото......пада на -0,4-0,5......
            ici написа:
            От гейта няма такива звуци които описваш, както и каквото и да му се случва.Единствено рязко изпускане на въздух по турбо-пътищата може да се чува така.
            А мое ли да се получи чак такъв пад на налягането ако изпуска от някъде......????
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              Само да уточним - пуфка или пищи?При мен когато имаше пропуск от гарнитурата на изпускателния колектор се чуваше много яко ПИЩЕНЕ .Въможно е и детонационните датчици да улавят нещо и ECUто да си върши работата!Голямо гадаене ще падне!

              Коментар


                Не е като тоя звук определено......ся ще излизам че имаме форумна среща, и на връщане ще снимам от колата......
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  ФЕРАРИСТ написа:
                  Мислех тая вечер да снимам нещата, обаче реших утре, че е тъмно сега......Сложих оригиналния селеноид - държи константни 0,8-0,9 бара, и на 5хиляди на трета се получава същото......пада на -0,4-0,5......
                  ici написа:
                  От гейта няма такива звуци които описваш, както и каквото и да му се случва.Единствено рязко изпускане на въздух по турбо-пътищата може да се чува така.
                  А мое ли да се получи чак такъв пад на налягането ако изпуска от някъде......????
                  Може ако има цепка на някой маркуч, тя като клапан се отваря изведнъж и изпуска.Един трик може да направиш, да вдигнеш колата с гумите във въздуха и да даваш газ на 4-та все едно караш.Натоварването го правиш с ляв крак на спирачката и така както е на място ще може да се оглежда около мотора кое кюфка Със спирачката задържаш леко колкото да може да се натовари мотора и да надува турбото колкото да се чуе кюфкането , а с газта качваш исканите обороти.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    Надали ще се добие предствава звуково, но все пак.....http://www.youtube.com/watch?v=XOtRqzpLrCQНа 4900обм горе долу падна тва.......държа го на 0,9 както виждате, на трета съм......тва е със стоковия селеноид....Пробвах и друго - затапих изхода от компресора към гейта, и на риск да не пренадуе направих същото упражнение......не я пържих над 4500 но качи налягане една идея по бързо, и понеже не давах всичкото газ да не пренадуе, до към бар и 2 стигна и там стрелката на бустметъра завибрира, може би защото задържах газта или плавно я подавах, че ме беше шубе едно такова.....С контролерите мисля че е драматизма, утре пробвам да надуя до бар и нещо системата от изхода на турбото до дросела при откачени изходи да видя дали по системата няма теч.....Някаква грешка ме набива екуто, Р0066 или само 66 различно ми я вадят Алфадиага и Екускана, адаптивни параметри, на контакт я няма, само на обороти се появява още като запаля колата без газ, не знам дали щото сложих твърде рано 4 баровия рег на бенза и сега сместа на празен ход я вижда твърде богата......ще върна за малко стария да видя дали е от това...
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      интересно, чува се и фшът-а , но е твърде слабичко за да е изпускане от турбо-пътищата.Има вариант да ти идва прекалено богата сместта, щом каза че ти я държи на 9ки АФР, не може да я запали и се получава гаснене - няма изгорели газове и няма надув на турбото.Стрелката на буустметъра вибрира защото трябва да сложиш рестрикторче в маркучето за да премахне трептенето което се получава в колектора от пълненето на цилиндрите.Този 4 баров регулатор не ти трябва, дави колата и адаптацията е стигнала до крайно положение и ти дава грешка за това.Само гледай АФР-а в бууст да ти е добре, около 12-ка .
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        Махни регулатора и пробвай пак. Това няма как да е от маркуч, защото колата отива буквално за секунда на вакум.. все едно турбината спора да върти изведнъж...
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Коментар


                          ici написа:
                          интересно, чува се и фшът-а , но е твърде слабичко за да е изпускане от турбо-пътищата.Има вариант да ти идва прекалено богата сместта, щом каза че ти я държи на 9ки АФР, не може да я запали и се получава гаснене - няма изгорели газове и няма надув на турбото.Стрелката на буустметъра вибрира защото трябва да сложиш рестрикторче в маркучето за да премахне трептенето което се получава в колектора от пълненето на цилиндрите.Този 4 баров регулатор не ти трябва, дави колата и адаптацията е стигнала до крайно положение и ти дава грешка за това.Само гледай АФР-а в бууст да ти е добре, около 12-ка .
                          Ми то реално има само 2 гумени свръзки от по 10 сантиметра, всичко друго Драго направи в тръби.....просто може би изведнъж или налягането пада, или към гейта отведнъж отива налягане и го отваря рязко.....утре ще направя останалото......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            До края на март трябва да ми дойде електрония буст контролер HDI, като го сложа ще споделя мнение. Между другото тази седмица ще сменям ремъци и се питам дали има някой да ослужи с пети, че майстора иска без тях да зацепва,че няма пък мен ме е страх така да експериментира.
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              Няма проблем да ти услужа с моите пети! Само трябва да измислим вариант как да стигнат до теб и после да се върнат при мен преди мартенските празници.

                              Коментар


                                DJ_STIVAN написа:
                                До края на март трябва да ми дойде електрония буст контролер HDI, като го сложа ще споделя мнение.
                                Не е лош избора ти на бууст контролер (по мои наблюдения) Прости и лесни настройки и коректна работа :D Мисля, че ще останеш доволен от това, което ще получиш за тия парички Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Еее не е A’PEXi, Greddy, HKS или Blitz, мма за такива пари е доволно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                                Коментар

                                Working...
                                X