ФЕРАРИСТ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Стоково от него се оттича въздуха от селеноида който регулира налягането - забит е след дебитомера и преди входа на турбото, като сложат права тръба преди турбото и друг буст контролер го пускат да си виси свободно......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Стоково от него се оттича въздуха от селеноида който регулира налягането - забит е след дебитомера и преди входа на турбото, като сложат права тръба преди турбото и друг буст контролер го пускат да си виси свободно......
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Гарантирам че не е блоуофа, ся го затапих, нежно на първа и втора, трета до 1,1 бара, кюф, и пак същото - 0.........утре ще окича пак стоковия селеноид да видим що ще стане......
Коментар
-
Мислех тая вечер да снимам нещата, обаче реших утре, че е тъмно сега......Сложих оригиналния селеноид - държи константни 0,8-0,9 бара, и на 5хиляди на трета се получава същото......пада на -0,4-0,5......ici написа:От гейта няма такива звуци които описваш, както и каквото и да му се случва.Единствено рязко изпускане на въздух по турбо-пътищата може да се чува така.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Мислех тая вечер да снимам нещата, обаче реших утре, че е тъмно сега......Сложих оригиналния селеноид - държи константни 0,8-0,9 бара, и на 5хиляди на трета се получава същото......пада на -0,4-0,5......ici написа:От гейта няма такива звуци които описваш, както и каквото и да му се случва.Единствено рязко изпускане на въздух по турбо-пътищата може да се чува така.
Коментар
-
Надали ще се добие предствава звуково, но все пак.....http://www.youtube.com/watch?v=XOtRqzpLrCQНа 4900обм горе долу падна тва.......държа го на 0,9 както виждате, на трета съм......тва е със стоковия селеноид....Пробвах и друго - затапих изхода от компресора към гейта, и на риск да не пренадуе направих същото упражнение......не я пържих над 4500 но качи налягане една идея по бързо, и понеже не давах всичкото газ да не пренадуе, до към бар и 2 стигна и там стрелката на бустметъра завибрира, може би защото задържах газта или плавно я подавах, че ме беше шубе едно такова.....С контролерите мисля че е драматизма, утре пробвам да надуя до бар и нещо системата от изхода на турбото до дросела при откачени изходи да видя дали по системата няма теч.....Някаква грешка ме набива екуто, Р0066 или само 66 различно ми я вадят Алфадиага и Екускана, адаптивни параметри, на контакт я няма, само на обороти се появява още като запаля колата без газ, не знам дали щото сложих твърде рано 4 баровия рег на бенза и сега сместа на празен ход я вижда твърде богата......ще върна за малко стария да видя дали е от това...Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
интересно, чува се и фшът-а , но е твърде слабичко за да е изпускане от турбо-пътищата.Има вариант да ти идва прекалено богата сместта, щом каза че ти я държи на 9ки АФР, не може да я запали и се получава гаснене - няма изгорели газове и няма надув на турбото.Стрелката на буустметъра вибрира защото трябва да сложиш рестрикторче в маркучето за да премахне трептенето което се получава в колектора от пълненето на цилиндрите.Този 4 баров регулатор не ти трябва, дави колата и адаптацията е стигнала до крайно положение и ти дава грешка за това.Само гледай АФР-а в бууст да ти е добре, около 12-ка .
Коментар
-
Махни регулатора и пробвай пак. Това няма как да е от маркуч, защото колата отива буквално за секунда на вакум.. все едно турбината спора да върти изведнъж...Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
ici написа:интересно, чува се и фшът-а , но е твърде слабичко за да е изпускане от турбо-пътищата.Има вариант да ти идва прекалено богата сместта, щом каза че ти я държи на 9ки АФР, не може да я запали и се получава гаснене - няма изгорели газове и няма надув на турбото.Стрелката на буустметъра вибрира защото трябва да сложиш рестрикторче в маркучето за да премахне трептенето което се получава в колектора от пълненето на цилиндрите.Този 4 баров регулатор не ти трябва, дави колата и адаптацията е стигнала до крайно положение и ти дава грешка за това.Само гледай АФР-а в бууст да ти е добре, около 12-ка .Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
До края на март трябва да ми дойде електрония буст контролер HDI, като го сложа ще споделя мнение. Между другото тази седмица ще сменям ремъци и се питам дали има някой да ослужи с пети, че майстора иска без тях да зацепва,че няма пък мен ме е страх така да експериментира.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
DJ_STIVAN написа:До края на март трябва да ми дойде електрония буст контролер HDI, като го сложа ще споделя мнение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар