Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ся долу се гъзя и проверявам тъпото зацепване.....по късно ще пусна снимки......предполагам нямаш против че и мойте боклуци се коментират тука, просто така тръгнаха нещата.....
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      Естествено че нямам нищо напротив. Глупости и боклуци :D досега не са коментирани така че темата се развива в правилен информационен дух! За мен няма значение коя кола се коментира тук(за 20V Turbo естествено). Важно е решението на техническите проблеми и подпомагане на следващите поколения С ангренажа следвай точно инструкциите дадени от производителя Не си спестявай и не омаловажавай подробностите с ангренажните колела, с обтягащата ролка и с двата оборота на коляновия вал. Пази от деформация ламаринения диск(за датчика) на изпускателното колело

      Коментар


        Така и така махах капака, отвих свещите да видим на къв хал са - не знам до колко арно изглеждат, но поне всички имаха абсолютно еднакъв вид.....Ремъците не ги сменях, че са сменяни преди 20к, само исках да проверя дали сичко е ток.....Сложих между другото шукаритетен маркуч и вентилатор - ще трябва да направя и две колена за долния маркуч от рада към двг, че е пукнат от старата перка......Както сички знаете - червеното под капака много вдига динамиката.....Поръчнах малко из града, че сега по няма движение......не знам това италиански мурафети ли са, но тая кола колкото повече я разбъзиквам, толкова по добре почва да върви, а уж не прая кой знае какво.........ако не бях изрязал едната алфа за писта, със сигурност тва купе щеше да бъде направено за тая дисциплина, нещо не съм фен на мнението че тубро кола не ставала за писта.....
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          kaci написа:
          В "онзи" форум има групова поръчка за буст контролер който според мен ще ти свърши работа.Ако не се бях вкарал в такива заеми щях да взема един за мен.Какво промени по колата и кое от нещата според теб подобри поведението на мотора?За мапването още нямам отговор
          какъв ви е проблема с мапването че не схванах даите един бин който е добре според вас и искате само смесите да намеся и кажете къде искате да го понамаля таймера на инжекторите и ще го направя само кажете какво искате и миля че ще стане
          Power Under Pressure

          Коментар


            Имам някаква гадна драма с тия бууст контролери, или и двата дето ги имам са скапани, или аз нещо съм карък......Случва се следното - бууста стига до бар и нещо, чува се нещо като "фсът", и налягането пада до нула, въпреки че не съм отпуснал педала, всичката газ на трета да речем......от бар и 1-2 десети, на нула.....тествах гейта директно с прав маркуч от компресора до селеноида - 0,7, и заспива там държи си го без да мръдне.....На първата снимка е контролера дето колата си дойде с него.....на старото турбо не съм го и докосвал, правеше пик до 1,5, и го задържаше на 1,2......Ся и с двата е едно и също -Тоя англичанчето го беше сложил.....1 идва от компресора, 2 отива към гейта, на 3 има една дупчица дето се оттича оттам вятъра......Втория контролер - С Т-етка е, 3 идва от компресора, 2 отива към гейта, така пише и на лепенката до стрелката, 3 отива към контролера на следващата снимка.....Тука на 1 идва маркуча 3 от предната снимка, и 2 отива в атмосферата.......Допуснах и че блоуофа може да е скапан, но дори и той да изпуска, защо се получава такъв пад от бар и 2, на нула.......Някой да каже кое може да е смотано - гейта, контролерите, блоуофа, или аз.....
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              С тея шарените китайчета нищо нема да стане да нзаешпо скоро първия ако е изправен трява да бачка
              Power Under Pressure

              Коментар


                Две страници по напред ти казах да погледнеш това!Ако си махнал и оригиналния соленоид(не го виждам никъде по снимките) работата няма да стане!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  kaci написа:
                  Две страници по напред ти казах да погледнеш това!Ако си махнал и оригиналния соленоид(не го виждам никъде по снимките) работата няма да стане!
                  ЩО?и аз съм с соленоид закачен на кабелите да си виси да не трупа грешка но с механичен контролер щото не ми се програмира чипче за бустаама ако имаш софт да държи добър холд буст - е окей , ама повечето са направени да имаш овърбуст
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Селеноида си е там, кабела на него, двата извода дето са един до друг са затапени с общ маркуч, този от другия край дето е самотен си виси и не е затапен.....
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      Точно електрически ме интересуваше дали е включен клапана! Щом е така използваш регулатора от първата ти снимка и през него свързваш маркучи 3 и 4.Маркуч 7 не те интересува в случая защото си със "S.I.P."(червения маркуч между входа на турбото ти и дебитомера).Не е необходимо и да байпасираш с маркуч оригиналния соленоид защото той така или иначе в момента е само една бобина! Пишейки през телефона ще си позволя само толкова :D
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        добре де що не пробваш с оригиналния соленоид какво се получава точно за 2 минути работа?
                        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                        Коментар


                          Абе и аз щях да питам,какво толкова не му харесвате на оригиналния соленоид?То не чи точно при нас е единственото немско нещо и точно то се скапва,ама все пак една корекцийка на бууста през софта е доста по-добре от тия кранчета.
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            ivanko_rs написа:
                            Абе и аз щях да питам,какво толкова не му харесвате на оригиналния соленоид?То не чи точно при нас е единственото немско нещо и точно то се скапва,ама все пак една корекцийка на бууста през софта е доста по-добре от тия кранчета.
                            1912 написа:
                            добре де що не пробваш с оригиналния соленоид какво се получава точно за 2 минути работа?
                            Добре де, а защо да не ползвам и оргиналния селеноид, кво толкова......
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              Щом се чува "фсът" явно е въздух от турбо пътищата, цепка в маркуч или блоуофа изтърва.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Гарантирам че не е блоуофа, ся го затапих, нежно на първа и втора, трета до 1,1 бара, кюф, и пак същото - 0.........утре ще окича пак стоковия селеноид да видим що ще стане......
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X