Ся долу се гъзя и проверявам тъпото зацепване.....по късно ще пусна снимки......предполагам нямаш против че и мойте боклуци се коментират тука, просто така тръгнаха нещата.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Естествено че нямам нищо напротив. Глупости и боклуци :D досега не са коментирани така че темата се развива в правилен информационен дух! За мен няма значение коя кола се коментира тук(за 20V Turbo естествено). Важно е решението на техническите проблеми и подпомагане на следващите поколенияС ангренажа следвай точно инструкциите дадени от производителя
Не си спестявай и не омаловажавай подробностите с ангренажните колела, с обтягащата ролка и с двата оборота на коляновия вал. Пази от деформация ламаринения диск(за датчика) на изпускателното колело
Коментар
-
Така и така махах капака, отвих свещите да видим на къв хал са - не знам до колко арно изглеждат, но поне всички имаха абсолютно еднакъв вид.....Ремъците не ги сменях, че са сменяни преди 20к, само исках да проверя дали сичко е ток.....
Сложих между другото шукаритетен маркуч и вентилатор - ще трябва да направя и две колена за долния маркуч от рада към двг, че е пукнат от старата перка......Както сички знаете - червеното под капака много вдига динамиката.....
Поръчнах малко из града, че сега по няма движение......не знам това италиански мурафети ли са, но тая кола колкото повече я разбъзиквам, толкова по добре почва да върви, а уж не прая кой знае какво.........ако не бях изрязал едната алфа за писта, със сигурност тва купе щеше да бъде направено за тая дисциплина, нещо не съм фен на мнението че тубро кола не ставала за писта.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
kaci написа:В "онзи" форум има групова поръчка за буст контролер който според мен ще ти свърши работа.Ако не се бях вкарал в такива заеми щях да взема един за мен.Какво промени по колата и кое от нещата според теб подобри поведението на мотора?За мапването още нямам отговорPower Under Pressure
Коментар
-
Имам някаква гадна драма с тия бууст контролери, или и двата дето ги имам са скапани, или аз нещо съм карък......Случва се следното - бууста стига до бар и нещо, чува се нещо като "фсът", и налягането пада до нула, въпреки че не съм отпуснал педала, всичката газ на трета да речем......от бар и 1-2 десети, на нула.....тествах гейта директно с прав маркуч от компресора до селеноида - 0,7, и заспива там държи си го без да мръдне.....На първата снимка е контролера дето колата си дойде с него.....на старото турбо не съм го и докосвал, правеше пик до 1,5, и го задържаше на 1,2......Ся и с двата е едно и също -Тоя англичанчето го беше сложил.....1 идва от компресора, 2 отива към гейта, на 3 има една дупчица дето се оттича оттам вятъра......Втория контролер -
С Т-етка е, 3 идва от компресора, 2 отива към гейта, така пише и на лепенката до стрелката, 3 отива към контролера на следващата снимка.....
Тука на 1 идва маркуча 3 от предната снимка, и 2 отива в атмосферата.......Допуснах и че блоуофа може да е скапан, но дори и той да изпуска, защо се получава такъв пад от бар и 2, на нула.......Някой да каже кое може да е смотано - гейта, контролерите, блоуофа, или аз.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
kaci написа:Две страници по напред ти казах да погледнеш това!Ако си махнал и оригиналния соленоид(не го виждам никъде по снимките) работата няма да стане!Power Under Pressure
Коментар
-
Точно електрически ме интересуваше дали е включен клапана! Щом е така използваш регулатора от първата ти снимка и през него свързваш маркучи 3 и 4.Маркуч 7 не те интересува в случая защото си със "S.I.P."(червения маркуч между входа на турбото ти и дебитомера).Не е необходимо и да байпасираш с маркуч оригиналния соленоид защото той така или иначе в момента е само една бобина! Пишейки през телефона ще си позволя само толкова :D
Коментар
-
ivanko_rs написа:Абе и аз щях да питам,какво толкова не му харесвате на оригиналния соленоид?То не чи точно при нас е единственото немско нещо и точно то се скапва,ама все пак една корекцийка на бууста през софта е доста по-добре от тия кранчета.1912 написа:добре де що не пробваш с оригиналния соленоид какво се получава точно за 2 минути работа?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар