Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Човече - тоя кулер е огромен! Вече си мисля че малко от лага е и заради него! Колектора е един път, а и как ти завиждам че нямаш климатик!

    Коментар


      Мда, ще направя една проба без кулер да видя що ще стане, и може би ще го ремонтирам малко.......верно големичък идва, оригинално беше 600-300-100.....може би ще прехвърля входа от другата страна, и ще махна 3-4-5 ребра......добре поне че имам перфектен заварчик с перфектна техника за алуминии......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        На колко ти идва буст-а, че късно го броиш? Според мен предимството на 20 V пред 16 V турбото е точно в раното бустване... Само за сравнение с Г-тек 2 чип бившата ми Марийка малко преди 2500 оборота вече си въртеше гуметата с оригиналната турбина!
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          Ми преда да стегна гейта до 3600 дремеше на 0.2......ама си дремеше от 2600 там......снощи го натегнах, и буста сега си нараства прогресивно, при малко над 4к мернах към бар и нещо, а на тоя етап повече не ща да я гърча......но пък от 0.5 до 1.5 отиде за едно мигване на окото......определено кулера е голям, но тоя го взех на цената на един от най - малките, и не съм го избирал сешъл за тва турбо.....ще му резна малко от ребрата определено - поне 3-4, ще видя и как ще ми пасне под бронята.......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            Направи си кулера по класическата схема вход и изход от двата края, така както си сега рестрикцията е сигурно 3 пъти повече отколкото може да бъде.Обема му е големичък при схема вход/изход от всяка страна, обаче и да махнеш няколко ребра, едва ли ще усетиш разлика в респонса, тя ще е под 0.1сек Натегни гейта още, да е на 5мм натяг спрямо отвора, при положение че е 7пси е добре да се постегне за да се контролира бууста по-точно.А за настройките на ЕКУ бууст контрола, разликата е просто огромна, примерно в единият случай (обичайният) може да настроиш колата да държи бууст 1.5 примерно на 5-та обаче на 1-ва да не може да направи и 1 бар.В другият случай може още от първа да залепи 1.5 бара и така до края, но тоя случай се постига само ако може да се влиза в заводският ЕКУ-бууст контрол, тия от типа Греди Профек Б не го могат това нещо, понеже имат само една единствена настройка за дюти ;Ако може да ти се мапва ЕКУ-бууст контрола, слагаш един актуатор който отваря на 0.8 бара и после настройки на бууста от ЕКУ-тоДругият вариант за супер бърз и стабилен бууст е гейт с пружина за точното налягане и директно управление от надува.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              ici написа:
              Обема му е големичък при схема вход/изход от всяка страна, обаче и да махнеш няколко ребра, едва ли ще усетиш разлика в респонса, тя ще е под 0.1сек
              Правя по класическата схема, и махам 5 ребра(16 ребра са сега), отворите вход - изход централно разположени.....натягам още малко гейта....сега е на 1.5 мм от затворено положение......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                С намаляването(и то не малко!) на размерите на кулера съм съгласен, но с преправянето на входа и изхода - не. На драго сърце ще ти дам моя кулер за проба! Разгледай снимките на колата ми и прецени какво още ще ти трябва с кулера! За най сигурно може да дойдеш с Купето, паркираш до покойника и започваш.......

                Коментар


                  Мисля да се възползвам от предложението за кулера, във вторник ще идвам до СФ, да си забера прага на колата, и генерациите, и ако не ти трябва кулера в близката седмица, ще е най показателно ако пробвам с него, лесно ще ми е, само тръбите ще обърна......ако лага намалее ще махна само излишните ребра, и ще оставя разположението така......
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    ФЕРАРИСТ написа:
                    Мисля да се възползвам от предложението за кулера, във вторник ще идвам до СФ, да си забера прага на колата, и генерациите, и ако не ти трябва кулера в близката седмица, ще е най показателно ако пробвам с него, лесно ще ми е, само тръбите ще обърна......ако лага намалее ще махна само излишните ребра, и ще оставя разположението така......
                    залагам че не кулера , пък ти ще кажеш
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      ферариста няма ли да направиш тема за твоя проект?или да продължаваме да четем чуждите форуми
                      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                      Коментар


                        Не си падам по тия неща някак си.....плюс тва не правя кой знае какво, нито съм някакъв свръх мозък......а и в българските форуми се ще се намери някой дето да ти строши кефа като ти каже колко си прос щото видиш ли си решил да направиш нещо нетрадиционно да речем, или неща от сорта.....
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          Да н’ти пука ... аз ще те подкрепя пък ... :D
                          тише едешь - хрен приедешь!
                          2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
                          http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                          Коментар


                            ФЕРАРИСТ написа:
                            Не си падам по тия неща някак си.....плюс тва не правя кой знае какво, нито съм някакъв свръх мозък......а и в българските форуми се ще се намери някой дето да ти строши кефа като ти каже колко си прос щото видиш ли си решил да направиш нещо нетрадиционно да речем, или неща от сорта.....
                            Ко стана с кулера ако е лагава помисли за колекторите , да не би там нещо да си убъркал
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Щях да взема оня ден от Каци неговия кулер че е по малък, и да видя що ще е, но сега определено нещата са по добре, на 3к и нещо вече почва да свири вентилатора юнашки.....сега търся сигурни варианти да не надува повече от 1.3-1.4, ще се уредя с мап до седмица че над 4к обм сместа става около 9 - 10афр.....
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                В "онзи" форум има групова поръчка за буст контролер който според мен ще ти свърши работа.Ако не се бях вкарал в такива заеми щях да взема един за мен.Какво промени по колата и кое от нещата според теб подобри поведението на мотора?За мапването още нямам отговор

                                Коментар

                                Working...
                                X