Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няма от къде другаде да мине пътя... всичко е нагъчкано на макс.. ако се даде с коляно веднага назад... отиваме право в филтъра на климатика....
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      DogForLife написа:
      Като гледам колко е слънчева, бая сериозен трябва да е проблема...след като човек минал през твоя проект я отказва.
      Отказах я най-вече защото продавача се оказа ЛЪЖЕЦ! От всичките видове помияри най мразя лъжците! Единственото вярно нещо което се разбра от телефонния разговор беше че има антифриз в първи цилиндър! След като се оказа че и продавача има няколко тона по тъмна кожа нещата ми станаха ясни!
      ФЕРАРИСТ написа:
      Кармъзъто много я отваря тая кола.....
      Мен ако питаш най много я отваря табелката на вътрешното огледало :D
      DJ_STIVAN написа:
      Относно кулерите... вчера монтирах един 600х300х76 на купе и направо му заспа... мисля да мернем скоро налягане... на входа и на изхода да видим... какъв ще е пада на налягането.... Кулера влиза идеално зад бронията.
      Ще ми е интересен резултата, но аз не бих си губил времето с това!Иначе кулера наистина е станал добре. Мисля че вече ти е време за тази броня! 10% отстъпка мога веднага да ти уредя.Не пречи обаче да питам и за допълнителна!
      DJ_STIVAN написа:
      Няма от къде другаде да мине пътя... всичко е нагъчкано на макс.. ако се даде с коляно веднага назад... отиваме право в филтъра на климатика....
      Питаш ли при мен как станаха нещата! Предницата на Купето направо е празна сравнение с тази при мен! Аз на твое место нямаше да правя извивките над рога и тези около радиатора!

      Коментар


        Тва е единственото място... като се затвори капака в момента... фара се допира до тръбата....стоковия път също минава от там... даже стоковата тръбата там е сплескана... точно заради фара.Снимката е от моята кола, която си е със сток кулера... до месец и аз ще съм със същия (600х300х76)
        Прикачени файлове
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Коментар


          Прав си.Бях забравил как изглежда коша когато "всичко" е сток и е сглобено Остарявам Ако имаш нови джанти дай да видим как е Купето с тях

          Коментар


            :P
            Прикачени файлове
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Коментар


              Купето е много добро! Слага ли фланци заради апаратите или паснаха без проблеми?

              Коментар


                Отпред едни ладови ( 0.5см) и паснаха идеално... но само защото са ЕТ30... иначе щеше да има играчка доста.Купето има доста работа по него... , но до лятото ще е готово... към 270-280 кончета ( аз повече и неискам) Иначе това на което сложих кулера... ще го правим към 320 коня на 1.1 бар.. повече нещем,че да не строшим мотора. сега е 300 на 1 бар.
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  Със същия кулер съм, но на 100 - 600-300-100.......Нямате си представа колко място се отваря под капака, като си закарате акумулатора в багажника......особенно ако сами си правите нещата по колата......
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    ФЕРАРИСТ написа:
                    Със същия кулер съм, но на 100 - 600-300-100.......Нямате си представа колко място се отваря под капака, като си закарате акумулатора в багажника......особенно ако сами си правите нещата по колата......
                    Хихихихи,туй за акуто го открих и аз преди повече от 3 години.Много удобно,даже като ти дават ток някой път и като отвориш багажника и гледат така
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      DJ_STIVAN написа:
                      Относно кулерите... вчера монтирах един 600х300х76 на купе и направо му заспа... мисля да мернем скоро налягане... на входа и на изхода да видим... какъв ще е пада на налягането....
                      Ако мерите налягане преди и след кулера, мисля че е добре да си направите експеримента да премерите и от изхода да кулера(или входа) до дросела.....по правило се счита че всеки 90 градусов завой намаля мощноста с 3-5%.....заради пада на налягането.......
                      ivanko_rs написа:
                      Хихихихи,туй за акуто го открих и аз преди повече от 3 години.Много удобно,даже като ти дават ток някой път и като отвориш багажника и гледат така
                      Мда, адски удобно е.....
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        по добре да си тежи отпред
                        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                        Коментар


                          Стига бре - и без тво предното има достатъчно кахъри с недозавиването....
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            ФЕРАРИСТ написа:
                            Със същия кулер съм, но на 100 - 600-300-100.......Нямате си представа колко място се отваря под капака, като си закарате акумулатора в багажника......особенно ако сами си правите нещата по колата......
                            Колега, тоя двигател ще настине от тоз кулер бе.... пък аз си мислех,че моя е прекалено голям за целите ми...
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              ФЕРАРИСТ написа:
                              Стига бре - и без тво предното има достатъчно кахъри с недозавиването....
                              И с презавиване на задницата,особено късите италянски хечбеци.Така че едни килограми в повече отзад си е перфектно,да не говорим и че не е толкова климатично натоварен акумулатора,което оказва влияние върху дълголетието му.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                DJ_STIVAN написа:
                                Колега, тоя двигател ще настине от тоз кулер бе.... пък аз си мислех,че моя е прекалено голям за целите ми...
                                Бих преживял малко повече лаг, за сметка на по хладен въздух......макар че при положение че ще слагам и водната инжекция за всекидневна употреба, може би малко прекалих, но това е положението......все пак колата ще е за кеф, драга не ми е по душа....
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X