ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Плюс това мисля че потока трябва да се движи максимално дълго в плава линия симулирайки тръба - по тоя начин потока прави само веднъж 180 градуса до изхода, докато при другия вариант въздуха от по горните редове едно че минава повече път, второ не го минава със същата скорост с каквато е въздуха от долните, където той директно влиза в ребрата щото отвора е срещу него и повечето въздух минава оттам......плюс това когато скоростите между ребрата са различни, като се сливат потоците, то те са с различна скорост и това е кофти......ся верно че съществуват и по добри варианти, но на мен тоя ми пасна.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
твоя е по-добър че е по-голям, иначе сечението на профилите трябва да е доста по-голямо от сечението на самите тръби, понеже профилите са много уплътнени с тия перца-хармоники за топлообмена, те правят голямо съпротивление и е редно площта да е повечко за да се намали съпротивлението.Иначе тия казани с трапецовидната форма са точно за това направени за да разпределят налягането еднакво по височина на кулера и оттам скоростта на потока през всички профили да е еднаква.Има и друг въпрос, дали вътре профилите като се погледнат през вход/изхода не са с по няколко ребърца само екструдирани по цялата дължина на кулера - това е тип fin & tube и има много малка рестрикция, вече при него е удачно да е много дълъг пътя.
Коментар
-
Към ivanko_rs и ici - колкото сте прави толкова и не сте! Прави сте защото винаги гоните максимума( в състезателния смисъл) и карате колите си в по екстремни условия! Не сте прави защото ежедневната кола винаги е конструирана с повече от нужните компромиси! За мен беше важно от бронята ми да не стърчат тръби,радиатори и всякъкви допълнителни неща, а под капака да има някаква симетрия без натрапващи се допълнителни детайли. Това ме накара да поръчам изработката точно на този кулер.Той ми осигури всичко към което се стремях и което описах по горе! Като гледам дино графиката си не виждам да съм навредил на пълненето на мотора. При следващия мотор обаче нещата ще трябва да се променят предвид мощността която смятам да гоня. Турбото там ще е най вероятно като на колегата ФЕРАРИСТ така че с нетърпение ще следя до какъв извод ще стигнете за кулера. Аз обаче продължавам да си мечтая за междинен воден охладител който да подпомага леко преправения(с алуминиеви казанчета) оригинален кулер.
Коментар
-
То на дино графиката няма как да се види.Може да се мери налягане преди и след кулера с два манометъра за да се види пада колко е и дали е приемлив.Належащо става само когато турбото се изтавани, тоест се накара да вади коне над оптималните му и тогава всеки 0.1 бара загуба почва да се отразява и в загуба на мощност, тоест на непостигната такава.Ей сега случайно попаднах на този тип кулер http://www.youtube.com/watch?v=mPgdo...eature=related Пак едностранен обаче с горен и долен казан, по тоя начин съпротивлението е още по-малко и от на нормалният тип кулер.Само не ме кефи, че отива повече площ за казаните, което пък намалява работната площ на кулера.
Коментар
-
ici написа:Ей сега случайно попаднах на този тип кулер http://www.youtube.com/watch?v=mPgdo...eature=related Пак едностранен обаче с горен и долен казан, по тоя начин съпротивлението е още по-малко и от на нормалният тип кулер.Само не ме кефи, че отива повече площ за казаните, което пък намалява работната площ на кулера.kaci написа:Турбото там ще е най вероятно като на колегата ФЕРАРИСТ така че с нетърпение ще следя до какъв извод ще стигнете за кулера. Аз обаче продължавам да си мечтая за междинен воден охладител който да подпомага леко преправения(с алуминиеви казанчета) оригинален кулер.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Имам аверче с направен кулер по подобие на ево типовете, дето из английския форум ги ползват, само че с вход и изход по средата, т.е вдигнал е малко крайщата нагоре, за да са по средата......мисля да сменим кулерите за 1-2 дена да видя ще има ли разлика.........само така ще стане ясно.......Прикачени файлове
Коментар
-
Мда, тва е готино пдф-че, макар че преди време изгубих половин ден за да се сетя откъде го бях свалил....При мен нещата горе долу са така - http://www.polyurethan.me/my/IMAG0083.jpghttp://www.polyurethan.me/my/IMAG0084.jpgПо детайлни снимки може би към края на седмицата.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Получава се чудесно! Само имам подозрения че няма да може да промушиш маркуча между гредата и радиатора! Освен ако не си решил и двете тръби(маркучи) да я заобикалят от външната и страна! Днес замалко да те навестя, но нещата се промениха. Успех и по малко досадници на главата ти докато твориш.
Коментар
-
Вече имам водна помпа и задния маркуч за охлаждането. С последните покупки вече нямам извинение че не работя по колата :D От тази седмица мисля най-после да започна и сглобяването. В сряда изпратих и пари до Германия за купуването на едно Купе Limited Edition. Вчера човека който беше ангажиран с плащането и докарването на колата се обади с допълнителна информация и успя да ме откаже.Слагам снимки на частите и на колата за която сигурно никога няма да си простя че не купих въпреки проблемите и!.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар