Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ici написа:
    Е щом вече е развален да кажа, че тоя кулер е много зле, първо загубите дето се обръща посоката на въздуха, второ много тясно сечение има и като капак на всичко се получава с двойна дължина пътят на въздуха, тоест освен че е прекалено тесен е и с увеличено съпротивление.Ще има страшен пад на налягането.
    Добре де, при стандартния такъв(600-300-100 или 76) на изхода си от сърцевината на кулера, повече от половината поток прави също промяна от 90 градуса за да излезе навън.....оттам отделно още 180 градуса завой на потока се спестява, както и поне 1 метър тръба с 60-70мм диаметър да речем......което като обем въздух си е доста......Сечението е абсолютно същото, като разделя редовете на две, взема площа на едно ребро, и сумарно с другите от потока в който е, даваха малко павече от площа на външния вход.....Плюс това мисля че потока трябва да се движи максимално дълго в плава линия симулирайки тръба - по тоя начин потока прави само веднъж 180 градуса до изхода, докато при другия вариант въздуха от по горните редове едно че минава повече път, второ не го минава със същата скорост с каквато е въздуха от долните, където той директно влиза в ребрата щото отвора е срещу него и повечето въздух минава оттам......плюс това когато скоростите между ребрата са различни, като се сливат потоците, то те са с различна скорост и това е кофти......ся верно че съществуват и по добри варианти, но на мен тоя ми пасна.....
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      твоя е по-добър че е по-голям, иначе сечението на профилите трябва да е доста по-голямо от сечението на самите тръби, понеже профилите са много уплътнени с тия перца-хармоники за топлообмена, те правят голямо съпротивление и е редно площта да е повечко за да се намали съпротивлението.Иначе тия казани с трапецовидната форма са точно за това направени за да разпределят налягането еднакво по височина на кулера и оттам скоростта на потока през всички профили да е еднаква.Има и друг въпрос, дали вътре профилите като се погледнат през вход/изхода не са с по няколко ребърца само екструдирани по цялата дължина на кулера - това е тип fin & tube и има много малка рестрикция, вече при него е удачно да е много дълъг пътя.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        Към ivanko_rs и ici - колкото сте прави толкова и не сте! Прави сте защото винаги гоните максимума( в състезателния смисъл) и карате колите си в по екстремни условия! Не сте прави защото ежедневната кола винаги е конструирана с повече от нужните компромиси! За мен беше важно от бронята ми да не стърчат тръби,радиатори и всякъкви допълнителни неща, а под капака да има някаква симетрия без натрапващи се допълнителни детайли. Това ме накара да поръчам изработката точно на този кулер.Той ми осигури всичко към което се стремях и което описах по горе! Като гледам дино графиката си не виждам да съм навредил на пълненето на мотора. При следващия мотор обаче нещата ще трябва да се променят предвид мощността която смятам да гоня. Турбото там ще е най вероятно като на колегата ФЕРАРИСТ така че с нетърпение ще следя до какъв извод ще стигнете за кулера. Аз обаче продължавам да си мечтая за междинен воден охладител който да подпомага леко преправения(с алуминиеви казанчета) оригинален кулер.

        Коментар


          То на дино графиката няма как да се види.Може да се мери налягане преди и след кулера с два манометъра за да се види пада колко е и дали е приемлив.Належащо става само когато турбото се изтавани, тоест се накара да вади коне над оптималните му и тогава всеки 0.1 бара загуба почва да се отразява и в загуба на мощност, тоест на непостигната такава.Ей сега случайно попаднах на този тип кулер http://www.youtube.com/watch?v=mPgdo...eature=related Пак едностранен обаче с горен и долен казан, по тоя начин съпротивлението е още по-малко и от на нормалният тип кулер.Само не ме кефи, че отива повече площ за казаните, което пък намалява работната площ на кулера.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            ici написа:
            Ей сега случайно попаднах на този тип кулер http://www.youtube.com/watch?v=mPgdo...eature=related Пак едностранен обаче с горен и долен казан, по тоя начин съпротивлението е още по-малко и от на нормалният тип кулер.Само не ме кефи, че отива повече площ за казаните, което пък намалява работната площ на кулера.
            Доколкото ми е ноухауто за потоци и прочее, това е зрелищен кулер, но пък понеже всеки поток винаги търси най прекия път да мине и замине, поне 60% от потока минава през първите 20-30см от ребрата, който са най - близко до вход-изход, през по отдалечените потока стига с по ниска скорост, и на излизане се смесва с потока който има по висока скорост, и по принцип тва не е хубаво - отделно че въздуха от по близките до отворите ребра се охлажда по слабо щото бързо минава през тях, задните пък губят скорост но се охлаждат по добре, и всичките тия разнородности се срещат на изхода на кулера......мое мнение.....
            kaci написа:
            Турбото там ще е най вероятно като на колегата ФЕРАРИСТ така че с нетърпение ще следя до какъв извод ще стигнете за кулера. Аз обаче продължавам да си мечтая за междинен воден охладител който да подпомага леко преправения(с алуминиеви казанчета) оригинален кулер.
            Имам аверче с направен кулер по подобие на ево типовете, дето из английския форум ги ползват, само че с вход и изход по средата, т.е вдигнал е малко крайщата нагоре, за да са по средата......мисля да сменим кулерите за 1-2 дена да видя ще има ли разлика.........само така ще стане ясно.......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              равномерното разпределение на потока става от скосяването към края на казана, то кара въздуха в края да е с по-висока скорост отколкото в началото и така и в далечният край се прекарва що-годе същото количество като в близкият.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                Ици, тоз интегралския кулер, който гледах при тебе "в продажби" ли е и ако да цифра може и ЛС :D Междувременно има ли дрифт?
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  ФЕРАРИСТ написа:
                  Имам аверче с направен кулер по подобие на ево типовете, дето из английския форум ги ползват, само че с вход и изход по средата, т.е вдигнал е малко крайщата нагоре, за да са по средата......мисля да сменим кулерите за 1-2 дена да видя ще има ли разлика.........само така ще стане ясно.......
                  С нетърпение ще чакам резултат, макар че ме съмнява да усетиш разлика. Слагам и един файл който може да е от полза. Преди EVO кулерите да поевтинеят и предприемчиви фирми да направят китове за Купе, обикновенно англичаните слагаха ТАКЪВ кулер. Както виждаш имат прилика с нашите.Иначе навсякъде препоръчват като най-добър вариант кулера показан от ici. Не знам как обаче се монтира без колата ти да изглежда като участвала в снимките на Mad Max :D
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    Мда, тва е готино пдф-че, макар че преди време изгубих половин ден за да се сетя откъде го бях свалил....При мен нещата горе долу са така - http://www.polyurethan.me/my/IMAG0083.jpghttp://www.polyurethan.me/my/IMAG0084.jpgПо детайлни снимки може би към края на седмицата.....
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      Получава се чудесно! Само имам подозрения че няма да може да промушиш маркуча между гредата и радиатора! Освен ако не си решил и двете тръби(маркучи) да я заобикалят от външната и страна! Днес замалко да те навестя, но нещата се промениха. Успех и по малко досадници на главата ти докато твориш.

                      Коментар


                        Вече имам водна помпа и задния маркуч за охлаждането. С последните покупки вече нямам извинение че не работя по колата :D От тази седмица мисля най-после да започна и сглобяването. В сряда изпратих и пари до Германия за купуването на едно Купе Limited Edition. Вчера човека който беше ангажиран с плащането и докарването на колата се обади с допълнителна информация и успя да ме откаже.Слагам снимки на частите и на колата за която сигурно никога няма да си простя че не купих въпреки проблемите и! .

                        Коментар


                          Като гледам колко е слънчева, бая сериозен трябва да е проблема...след като човек минал през твоя проект я отказва.
                          4 бири и турбината да свири

                          Коментар


                            Кармъзъто много я отваря тая кола.....
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              Относно кулерите... вчера монтирах един 600х300х76 на купе и направо му заспа... мисля да мернем скоро налягане... на входа и на изхода да видим... какъв ще е пада на налягането.... Кулера влиза идеално зад бронията.
                              Прикачени файлове
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Коментар


                                Леле няма ли да му се завие свят на тоя въздух докато стигне дросела?
                                4 бири и турбината да свири

                                Коментар

                                Working...
                                X