Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    имам даун пайп за твойта турбина (лагерната)и фланец от Т25 към Т3 (ако някой иска да я зима и не му пасва да знаеш)
    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

    Коментар


      Ще го имам предвид! Благодаря.

      Коментар


        Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D В понеделник поръчвам оригинални водна помпа и задния воден маркуч(от блока до термостата който е познат още като "hose of dead" и с неговата смяна мисля всичко "dead" да е сменено и проблемите да останат в историята).

        Коментар


          от къде ги намираш тези части , да знам и аз да се наредя че имам нужда
          Power Under Pressure

          Коментар


            продаде турбинта и се почна с подаръцитенещо алумин радиатор няма ли някъде на оферта да заформим групова поръчка
            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

            Коментар


              WhitePower написа:
              от къде ги намираш тези части , да знам и аз да се наредя че имам нужда
              За мойта кочина поръчвам основно от ТУК(сайта се отваря коректно само с Internet Explorer). За съжаление продават части само за Coupe!Другите които понякога ползвам са ТЕЗИ.От този месец мисля че имам и някаква отстъпка при тях.Иначе масления радиатор и маркучотръбите купих от eBay.de съвсем случайно. Редовно следя повечето Фиат търгове така че пращай списък с нещата и ще дебна.

              Коментар


                1912 написа:
                продаде турбинта и се почна с подаръцитенещо алумин радиатор няма ли някъде на оферта да заформим групова поръчка
                Да ти кажа честно за последните покупки бях забравил Купени са преди още да пусна обявата и днес куриерите ме изненадаха!От доста отдавна гледам за алуминиев радиатор и готови се намират, но цената им е....Дай размерите на твоя радиатор. Замислил съм поръчка на радиаторни пити и тук имам човек който ще направи казанчетата и ще ги завари отлично според моите критерии(повярвай ми те са високи! Рядко някой иска да ми прави нещо втори път :D )

                Коментар


                  kaci написа:
                  Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D
                  Аз лично съм мноо изкефен от подхода ти в пазаруването Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 . Пожелавам ти мнооо късмет и успех за напред и повечко коне от последното ти дино

                  Коментар


                    kaci написа:
                    WhitePower написа:
                    от къде ги намираш тези части , да знам и аз да се наредя че имам нужда
                    За мойта кочина поръчвам основно от ТУК(сайта се отваря коректно само с Internet Explorer). За съжаление продават части само за Coupe!Другите които понякога ползвам са ТЕЗИ.От този месец мисля че имам и някаква отстъпка при тях.Иначе масления радиатор и маркучотръбите купих от eBay.de съвсем случайно. Редовно следя повечето Фиат търгове така че пращай списък с нещата и ще дебна.
                    Доставка до БГ или до УК и после с Еконт до БГ......или на приятел там.....Тва тоя кулер и тръбите видях че са маса пари, а на мен само тръбите са ми поръждясали, и мисля да взема някакъв кустъм маслен кулер, тука правят гумени маркучи с наклайници сякакви, до 50 бара казаха че нямало кахъри.......ПП - Имаш ли някаква детайлна снимка на кулера, че и аз съм със същия тип, вход и изход от едната страна, и събирам впечатления.....
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      biser_as написа:
                      kaci написа:
                      Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D
                      Аз лично съм мноо изкефен от подхода ти в пазаруването Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 . Пожелавам ти мнооо късмет и успех за напред и повечко коне от последното ти дино
                      Ти се кефиш и аз се кефя, обаче ако знаеш колко хора(кредитори) тръгнаха по църквите да палят свещи за мое здраве Тая година няма да е, но другата мисля числото на дино графиката да започва с 3 И за теб пожелания за много здраве и успехи

                      Коментар


                        ФЕРАРИСТ написа:
                        Доставка до БГ или до УК и после с Еконт до БГ......или на приятел там.....Тва тоя кулер и тръбите видях че са маса пари, а на мен само тръбите са ми поръждясали, и мисля да взема някакъв кустъм маслен кулер, тука правят гумени маркучи с наклайници сякакви, до 50 бара казаха че нямало кахъри.......ПП - Имаш ли някаква детайлна снимка на кулера, че и аз съм със същия тип, вход и изход от едната страна, и събирам впечатления.....
                        Всичко поръчано от АА(Alternative Autos) ми е пристигнало в офиса с куриер!Доставките са стрували между 10 и 30 паунда. Там също май ползвам някаква отстъпка! Другата седмица поръчвам от тях помпа и маркуч. Ако искаш нещо пиши.Относно къстъм маркучите-не се занимавай с правени такива! Повечето работилници използват маркучи за хидравлика които имат еластичност подобна на тази на метална водопроводна тръба! Приготви се и за неприятна изненада ако решиш да развиваш тръбите от радиаторчето!Почти сигурно ще се наложи да пожертваш едно от двете! Детайлни снимки само на кулера нямам. Слагам ти две които може и да ти помогнат. За турбото което мислиш да използваш ще ти трябва големичък кулер! Не знам дали вариантите в английския форум не са по добри за теб (ЕВО 6,7....)
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          kaci написа:
                          biser_as написа:
                          kaci написа:
                          Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D
                          Аз лично съм мноо изкефен от подхода ти в пазаруването Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 . Пожелавам ти мнооо късмет и успех за напред и повечко коне от последното ти дино
                          Ти се кефиш и аз се кефя, обаче ако знаеш колко хора(кредитори) тръгнаха по църквите да палят свещи за мое здраве Тая година няма да е, но другата мисля числото на дино графиката да започва с 3 И за теб пожелания за много здраве и успехи
                          свиквай с тази нашата болест е така , никога няма д се видим в паричлиако имаш 20000 лева пак ще ги наместиш някъде по колите
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            kaci написа:
                            Относно къстъм маркучите-не се занимавай с правени такива! Повечето работилници използват маркучи за хидравлика които имат еластичност подобна на тази на метална водопроводна тръба! Приготви се и за неприятна изненада ако решиш да развиваш тръбите от радиаторчето!Почти сигурно ще се наложи да пожертваш едно от двете! Детайлни снимки само на кулера нямам. Слагам ти две които може и да ти помогнат. За турбото което мислиш да използваш ще ти трябва големичък кулер! Не знам дали вариантите в английския форум не са по добри за теб (ЕВО 6,7....)
                            Масления рад ще е с постояно завити маркучи, нещо като преходни такива, след като веднъж вече развих на другия си такъв маркуча, видях че имам най много още 1 навиване........Иначе кулера ми ще е със същата форма на вход и изход, от едната страна, за мен това е много добър вариант......и на тоя етап мисля че може и да ми е голям 600-300-100......но това тепърва ще видя, като привърши наместването на нещата следващата седмица....
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              По принцип много трудно се развиват тия маркучи на масления радиатор,а после при завиването почти постоянно има проблем с течове.Да не говорим че няма машина за кербоване която да може да хване тръбата,понеже прави големи чупки и те пречат.По-добрия вариянт е кастъм маслен радиатор с истински рейсингови маркучи с накрайниците,да не говорим че оригиналния радиатор идва дооооста малък.Истината е в някой 25-30 редов с тънък вентилатор отпред или отзад.Всичко това ще го разберете когато почнете да давате яко газ с километри при външна температура около и над 35 градуса Незнам защо си избрал точно такъв вид кулер,но е много неудачен.Има големи загуби при смяната на посоката на въздуха,а една интегралка в Сф. даже имаше проблеми с надува заради това недоразумение.Дано вие да нямате
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар


                                Мислех и аз вчера да кажа за кулера ама викам да не развалям рахатлъка.Е щом вече е развален да кажа, че тоя кулер е много зле, първо загубите дето се обръща посоката на въздуха, второ много тясно сечение има и като капак на всичко се получава с двойна дължина пътят на въздуха, тоест освен че е прекалено тесен е и с увеличено съпротивление.Ще има страшен пад на налягането.Отделно за масления радиатор, един голям за около 300 лв (има и за 400+ какъвто съм слагал) ще върши перфектна работа в комбинация с кербовани маркучи за високо налягане, които се гънат с около 200мм радиус, което е напълно достатъчно.Малко са скъпи, близо 100лв излизат, но мисля другият вариант с Аерокуип алуминиевите червено -сини накрайници и маркуч с оплетка е още по-скъп.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X