имам даун пайп за твойта турбина (лагерната)и фланец от Т25 към Т3 (ако някой иска да я зима и не му пасва да знаеш)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D В понеделник поръчвам оригинални водна помпа и задния воден маркуч(от блока до термостата който е познат още като "hose of dead" и с неговата смяна мисля всичко "dead" да е сменено и проблемите да останат в историята).
Коментар
-
WhitePower написа:от къде ги намираш тези части , да знам и аз да се наредя че имам нужда
Коментар
-
1912 написа:продаде турбинта и се почна с подаръцитенещо алумин радиатор няма ли някъде на оферта да заформим групова поръчка
Коментар
-
kaci написа:Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D
Коментар
-
kaci написа:WhitePower написа:от къде ги намираш тези части , да знам и аз да се наредя че имам нуждаAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
biser_as написа:kaci написа:Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :D
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Доставка до БГ или до УК и после с Еконт до БГ......или на приятел там.....Тва тоя кулер и тръбите видях че са маса пари, а на мен само тръбите са ми поръждясали, и мисля да взема някакъв кустъм маслен кулер, тука правят гумени маркучи с наклайници сякакви, до 50 бара казаха че нямало кахъри.......ПП - Имаш ли някаква детайлна снимка на кулера, че и аз съм със същия тип, вход и изход от едната страна, и събирам впечатления.....
Коментар
-
kaci написа:biser_as написа:kaci написа:Днес пристигнаха и резервните маслен радиатор и тръбопроводи за него! Наркоманията да държа в ръцете си нови оригинални части вече се превръща в сериозна и неизлечима зависимост :DPower Under Pressure
Коментар
-
kaci написа:Относно къстъм маркучите-не се занимавай с правени такива! Повечето работилници използват маркучи за хидравлика които имат еластичност подобна на тази на метална водопроводна тръба! Приготви се и за неприятна изненада ако решиш да развиваш тръбите от радиаторчето!Почти сигурно ще се наложи да пожертваш едно от двете! Детайлни снимки само на кулера нямам. Слагам ти две които може и да ти помогнат. За турбото което мислиш да използваш ще ти трябва големичък кулер! Не знам дали вариантите в английския форум не са по добри за теб (ЕВО 6,7....)Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
По принцип много трудно се развиват тия маркучи на масления радиатор,а после при завиването почти постоянно има проблем с течове.Да не говорим че няма машина за кербоване която да може да хване тръбата,понеже прави големи чупки и те пречат.По-добрия вариянт е кастъм маслен радиатор с истински рейсингови маркучи с накрайниците,да не говорим че оригиналния радиатор идва дооооста малък.Истината е в някой 25-30 редов с тънък вентилатор отпред или отзад.Всичко това ще го разберете когато почнете да давате яко газ с километри при външна температура около и над 35 градуса Незнам защо си избрал точно такъв вид кулер,но е много неудачен.Има големи загуби при смяната на посоката на въздуха,а една интегралка в Сф. даже имаше проблеми с надува заради това недоразумение.Дано вие да няматеPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Мислех и аз вчера да кажа за кулера ама викам да не развалям рахатлъка.Е щом вече е развален да кажа, че тоя кулер е много зле, първо загубите дето се обръща посоката на въздуха, второ много тясно сечение има и като капак на всичко се получава с двойна дължина пътят на въздуха, тоест освен че е прекалено тесен е и с увеличено съпротивление.Ще има страшен пад на налягането.Отделно за масления радиатор, един голям за около 300 лв (има и за 400+ какъвто съм слагал) ще върши перфектна работа в комбинация с кербовани маркучи за високо налягане, които се гънат с около 200мм радиус, което е напълно достатъчно.Малко са скъпи, близо 100лв излизат, но мисля другият вариант с Аерокуип алуминиевите червено -сини накрайници и маркуч с оплетка е още по-скъп.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар