Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредното Bravo 20v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето и снимките на турбината,фланци,гарнитурки и най-важния компонент за всяко съчмено турбо-масления рестриктор! До края на месеца някой може да ме отърве от нея срещу 1100лв. :D :D :D

    Коментар


      Малък "напредък" от вчера! .Имам подозрение че колектора като цяло седи по-напред от оригиналния и най-вероятно ще има проблем с монтажа на компресора за климатика.Надявам се в края на тази седмица това да се изясни!

      Коментар


        Дай малко инфо за турбината, която монтираш, щото не стана нещо ясно каква турбина продаваш, на коя песъкуструи топлата част, коя слагаш на бравото, а и по снимките не се ориентирах нещо ! Мисля си щото тука некви работи
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          До петък(01.10.) се продава турбото от първата снимка. От събота вече се захващам с "доработката" му за монтаж. Фланците и скобата от втората и третата снимка(и задраскани на първата) вече ги подарих на приятел(нямаше да са ми необходими за монтажа на новото турбо). На четвъртата снимка се вижда част от старата(оригиналната) турбина монтирана само за да взема някои размери и да си припомня ориентацията на щуцерите за маслото и водата. На пясъкоструй е чистен нейния изпускателен корпус. Ако монтирам новата турбина, то тогава за продажба ще остане старата(оригиналната).
          Прикачени файлове

          Коментар


            След повече от месец застой днес най накрая започнах работа по колата. Вече имама "нов" добре стоящ капак след цял ден изчукване и напасване.Опитах се да отвия и ангренажното колело което е на коляновия вал, но без успех! 360Nm. се оказаха непреодолимо препядствие за гайковертите които ми бяха под ръка.Утре борбата продължава. Този път има само една снимка! .

            Коментар


              kaci написа:
              Опитах се да отвия и ангренажното колело което е на коляновия вал, но без успех! 360Nm. се оказаха непреодолимо препядствие за гайковертите които ми бяха под ръка.Утре борбата продължава. Този път има само една снимка! .
              да не развиваш в грешната посока?
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                Един познат с една алфа 156 2.0 ТS цял ден скачаха на 3 метрова тръба, кой да се сети за обратна резба
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  При повечето мотори на Фиат,Алфа и Ланчия въпросния болт е с обратна резба. Така се и опитвах да го развия.Днес ако не вали опитите продължават с по-голям гайковерт и лек "тунинг" на компресора който ще го захранва с въздух.

                  Коментар


                    Болта няма отвиване Не мога да намеря и нормално работещ голям гайковерт! Поне монтирах конзолата с ангренажните ролки! Най-вероятно тази година няма да си карам Бравото

                    Коментар


                      Днес благодарение на колеги от Камаз(които осигуриха гайковерт) болта най накрая беше отвит Пораженията видими от снимките са само от ремъка Ангренажното колело което бях поръчал от Англия и което трябваше да се монтира на мотора беше изпуснато и унищожено от любопитен приятел Добре че Ники(с моргата в Драгичево) помогна с друго(трето) колело за което безкрайно му благодаря. Другата седмица най накрая се надявам да монтирам главата и да почна преработките за новото турбо.

                      Коментар


                        Колко мм ти е рестриктора на маслото към туброто?????
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          ФЕРАРИСТ написа:
                          Колко мм ти е рестриктора на маслото към туброто?????
                          По спомен беше 0.8мм(за да съм 100% сигурен ще проверя).Оказа се че имам вграден рестриктор в самото турбо и този няма да го ползвам.

                          Коментар


                            и едно голямо за всичко което правиш, а още повече за начина, по който го правиш!това е начина, по който трябва да се прави тунинг, за това и хората в европа дават пари за тунинговани коли!с пожелания през новата година за здраве и много безаварийни километри!

                            Коментар


                              гледам продаваш лагерницата но нещо не съм разбрал с какво ще я сменяш?
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                strip написа:
                                и едно голямо за всичко което правиш, а още повече за начина, по който го правиш!това е начина, по който трябва да се прави тунинг, за това и хората в европа дават пари за тунинговани коли!с пожелания през новата година за здраве и много безаварийни километри!
                                Благодаря колега. Ще се радвам ако на някой снимките и писаниците са помогнали(или ще помогнат).
                                1912 написа:
                                гледам продаваш лагерницата но нещо не съм разбрал с какво ще я сменяш?
                                Ще ремонтирам стандартната турбина и ще монтирам нея. За съжаление ремонта на мотора се проточи повече от очакваното и реших този мотор да си остане стоков и да го карам така докато преработя атмосферния мотор в който ще инвестирам пари за кована карантия и най вероятно за турбина от калибъра на GT2860R или RS.И от мен всички вие имате пожелания за здраве,щастие и много успешна година

                                Коментар

                                Working...
                                X